/i/Kitap

kitap sever, seviyeyi yükseltmeye niyetli panpaların paylaşımlarda bulunduğu altincidir
    başlık yok! burası bom boş!
  1. 1.
    +52 -4
    bioshock rapture city
    edit : ulan cahil adam beni neden değerlendirmedin google dan bakıp hemen oyun demiştir bunun kitabı var asıl.
    ···
    1. 1.
      +1
      amk geymırı
      ···
    2. 2.
      +4 -1
      Vay ağabeyin yaşıdaki adama küfür eder olmuşsun çok ayıp.
      ···
      1. 1.
        +5 -1
        Büyük olduğun gerçeğini böyle bir alay cümlesi ile belirtmen komik olmuş
        ···
      2. 2.
        +3
        seni ilgilendirmez analtıncı kardeşim benim
        ···
    3. 3.
      +4
      Oyun kitabı deyip geçerler şimdi amk Zujahajhaha efsane kitaptır
      ···
    4. 4.
      +1
      Oyunun hikayesi baya iyiydi kitabı nasıl panpa? Bi de felaketten öncesini mi anlatıyo?
      ···
    5. 5.
      +2
      Panpa şehrin felan nasıl kurulduğunu anlatıyo efsane ya
      ···
    6. 6.
      +1
      Parazitler üç şeyden tiksinirler.Özgur irade özgür ticaret ve özgür insanlar
      ···
    7. 7.
      +1
      Bill güldü. Ve onu öldüren silah sesini asla duymadı
      ···
    8. 8.
      +1 -1
      dedigin kitabi okumadgim icin malesef
      ···
    9. 9.
      +1
      Ademoğlu elma yiyin
      ···
    10. diğerleri 7
  2. 2.
    +24
    1984-George Orwell
    ···
    1. 1.
      0
      18 indir umarim
      bu kitap daha gec bi yasta okunmaz
      gelismekte...
      ···
    2. 2.
      0
      Helal be
      ···
  3. 3.
    +30 -8
    Alex De Souza
    ···
    1. 1.
      +8 -3
      15
      genel kultur yok
      ···
    2. 2.
      +1
      En son okuduğum bu en sevdiğim çankaya
      ···
    3. 3.
      0
      Adamsın bileder
      ···
    4. 4.
      0
      Kesin galatasaraylısın amk
      ···
    5. diğerleri 2
  4. 4.
    +16
    oblomov *
    ···
    1. 1.
      +2
      22
      soz sahibi olabilecek biri
      ···
      1. 1.
        0
        Matta
        ···
      2. 2.
        0
        23 lan helalin var ;)
        ···
    2. 2.
      0
      bu tembel adamın hayatını anlatan degilmi
      ···
    3. 3.
      0
      he la o res
      ···
    4. diğerleri 1
  5. 5.
    +17 -1
    Faşizmin kitle pgibolojisi - wilhelm reich
    ···
    1. 1.
      +5
      18
      yeni yapilanma donemi
      ···
      1. 1.
        +1
        Tutanamayanlar-Oğuz atay
        ···
  6. 6.
    +11
    Suç ve ceza
    ···
    1. 1.
      +1
      20
      birikim hakknda digerleeinden farkli degil
      ···
    2. 2.
      -1
      Bende okudum ama 17yim
      ···
      1. 1.
        0
        okusan da anlamamışındır.
        o kitabin yaşı 21
        ···
    3. 3.
      0
      Bende şuan okuyorum 421. Sayfadayım ve gayette anlaşılır bir kitap senin zekan 21 yaşında anlamaya yetiyorsa diyecek bişeyim yok
      ···
    4. diğerleri 1
  7. 7.
    +10
    pinokyo
    ···
    1. 1.
      +7
      yas 35
      genel kultur awesome
      ···
    2. 2.
      0
      Gece gece güldüm orosbu oğlu seni alskjgalskjga
      ···
  8. 8.
    +9
    Yukarı mahalle- Steinbeck
    ···
    1. 1.
      0
      17
      adım 2
      gelecwk icin umut
      ···
    2. 2.
      0
      Begendinmi birader john stienbeck hayraniyimdir guzelse okiyim
      ···
    3. 3.
      0
      Çok hoş kitap oku
      ···
    4. 4.
      0
      Amk aynisi benimde
      ···
    5. 5.
      0
      Son 30 saygayi okumadım
      ···
    6. 6.
      0
      Son 30 sayfayi okumadım
      ···
    7. 7.
      0
      Son 30 sayfayi okumadım
      ···
    8. diğerleri 5
  9. 9.
    +6
    Kafka - Dava
    ···
    1. 1.
      0
      17 yahut 21 azcık elit
      ···
    2. 2.
      0
      George Orwell - Paris ve Londra'da Beş Parasız
      ···
  10. 10.
    +5
    tenimdeki imza
    ···
    1. 1.
      +3
      16
      genel kultur soz konusu degil
      ···
      1. 1.
        +8
        16 yaşındayken okudum 26 yasındayım gibtir git
        ···
    2. 2.
      0
      wattpad ten kitap okucak laddrnsjsjdjddd
      ···
    3. 3.
      +1
      Adam bebisinci nesile 16 yaşında dedi ya Amk
      ···
    4. diğerleri 1
  11. 11.
    +5
    Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu - Stefan Zweig
    ···
    1. 1.
      -3
      yarak kurek kitplar okuma mm

      19
      ···
    2. 2.
      +1
      iyi kitap yinede bilinmeyen bir kadının mektubu bi kaç ay önce okumuştum
      ···
  12. 12.
    +5
    Otomatik portakal'ı okudum en son.
    ···
    1. 1.
      0
      24 yahut 27
      ve baya iyi
      ···
    2. 2.
      0
      Bende okudum 17 yaşımdayım?
      ···
    3. 3.
      0
      gib kırığı 2500 tane kitabım var benim, son okuduğum buydu.
      ···
    4. diğerleri 1
  13. 13.
    +3
    Atsız, Türk Tarihinde Meseleler
    ···
  14. 14.
    +4 -1
    Kafka aforizmalar kitaptan sayılıyor mu?
    ···
    1. 1.
      0
      evvettttt 25 yahur 26 belki dd 18
      belli olmaz
      gelisim cabasi
      baskalarindan daha iyi
      ···
      1. 1.
        +1 -1
        Panpa elimde tonla kitap var da google kitaplar açmıyor 2-3 kitabı kitaplığa koydu sadece onu nasıl halledicem ben?
        ···
  15. 15.
    +2
    Cin ali serisi
    ···
  16. 16.
    +2
    Nazım Hikmet- Yaşamak güzel şey be kardeşim
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      26-33 arası
      çağdaş insan
      ···
  17. 17.
    +2
    Korkunun Cocuklari - Osman Pamukoglu
    ···
    1. 1.
      0
      panpa sana 30 demek istemoyom ama
      27
      ilerleme kaydetmis
      ···
    2. 2.
      0
      20 yasindayim panpa
      ···
  18. 18.
    +1
    Komunist manifesto - karl marx
    ···
    1. 1.
      0
      16 aq
      onu okudun mu
      ···
  19. 19.
    +1
    Sivil örümceğin ağında
    ···
  20. 20.
    +1
    atsız Türk ülküsü
    ···