/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
  1. 1.
    +10
    buraya foto atmış kişi tüm bunları göz önünde bulundurarak atmalı. Bundan 4-5 ay önce bi adam foto atmıştı burda ki 15-16 yaşındaki insanlara abi abi diyerek kaçmıştı hesabını sildirmişti. He tüm bunları görmezden gelip atabiliyorsan burda tüm yazılanlara katlanacaksın.
    ···
  1. 2.
    0
    MODLAR NAPIYOR YAAAAAA MORUQ YAAA
    ···
  2. 3.
    0
    Bı soluklan bı dinle

    http://c12.incisozluk.com...11500/1/3114111_o77b6.jpg
    ···
    1. 1.
      0
      Onu nasıl yabdın xd
      ···
      1. 1.
        0
        Abazalik başa bela
        ···
  3. 4.
    0
    Afferin lan bin güzel yazmışsın
    ···
  4. 5.
    0
    Bu olay ne
    ···
    1. 1.
      0
      Kızın biri foto atmış sonra da niye küfrediyorsunuz diyor.
      ···
    2. 2.
      0
      Anladım haklısın o zaman güzel yazı
      ···
  5. 6.
    0
    Fotosunu atan kız bu mu panpa?
    ···
  6. 7.
    0
    Abi abi diyerek kaçmak ne la
    ···