/i/Tespit

  1. 1.
    +10 -1
    sen niye 1 aydır kafamızı böyle somut ve tarihsel entrylerinle gibiosun lan huurnun dölü dediklerinin aksini idaaa eden yok ama diyelim var neyin peşindesin gibik

    Osmanlı Osmanlı Osmanlı diye başlık açıyorsun sürekli

    Türk tarihi Osmanlı'dan ibaret değil Altıncagi bizlere yaşatmıştır ancak tek Gurur kaynagimiz değil

    Velhasıl kelam ben bu internete 90 tl para verirem huur çocuğu Superonline bu lan bin senin gibik başlıklarını görmek için mi veriyorum bu parayı amk
    ···
  1. 2.
    0
    Tespite suku
    ···
  2. 3.
    0
    Lan bu huur çocuğu kim amq, ben niye tanımıyorum ?
    ···
  3. 4.
    0
    (bkz: civelekler)
    ···
  4. 5.
    0
    Amk barbari
    ···
  5. 6.
    +2 -2
    Gaflette boğulan genç dimağları hakikate kavuşturmaktır kutlu davamın yegane sebebi. Bırakayım da etnik döküntü mü olsunlar?
    ···
    1. 1.
      +2
      Lan bi de arapca Farsça kelimelri karıştirıyor olm sen ne ayaksın lan ahahhaah
      ···
    2. 2.
      0
      dalgınlıkta boğulan genç beyinleri gerçeğe kavuşturmaktır kutlu davamın biricik sebebi.

      şeklinde türkçe kelimelerle yazmak varken türkçeye kaynaşmamış günlük dilde kullanmadığımız farsça ve arapça kelimeler kullanmak niye açıklarmısın?
      ···
      1. 1.
        0
        Artistlik olsun diye.
        ···
    3. 3.
      0
      senin ben külliyatını gibeyim
      ···
    4. diğerleri 1
  6. 7.
    +2 -1
    Bırak adam yazsın kimseye bir zararı yok.
    ···
  7. 8.
    0
    Yeter artik amk zaten yeni sistemde de tarih sormayacaklarmis niye isliyoz o zaman hala
    ···
    1. 1.
      0
      Ahahha yeni sistemde harbiden tarih Coğrafya yok
      ···
  8. 9.
    +1
    en azından anancılık yapmıyor
    ···
  9. 10.
    0
    ülkemizdeki nankörlerin bazı özellikleri
    ···
  10. 11.
    0
    bunun kafayı çözemedim ben amk
    ···
    1. 1.
      0
      Amk bende pnp
      ···