/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 45.
    0
    abi ne olursa olsun adam gibi eleştiri var iken bu çok ucuz ve çocukca olmuş ki ülkenin başkan sev ya da sevme aq böyle saçma sapan pankart yapıcak kafayı anlamadım hiç bir siyasi görüşüm yoktur olurda saçma yerlere çekilmesin
    ···
  2. 44.
    0
    Zekice bir pankart değil ama tutuklama gerektiren bir şey de yok.
    ···
  3. 43.
    0
    Ulan gibik huur bende dexeri sevmem ama adama hakaret etmişler üstünde salsinlarmi bı s.g aq sen belli 15 yaşında inci girerek kendini cool sanan kezbansin
    ···
    1. 1.
      0
      O pankart bir karikatur 2006 da cizilmis dava acilmis hakkinda ama beraat karari verilmis o zaman hakaret degildi de odtude acilinca mi hakaret oldu bunlsri amaci odtuyu kapatmak
      ···
  4. 42.
    0
    Ulan òròspunun cıkardığı ermeni tohumu pîç ordaki saygısızlığı görmüyomusun. senin babanin suratını eşeğe koysalar hosuna gidecek anlasılan. cünku babanda sende eşşoģlu eşeksiniz senj yetiştirememiş o púşt baban.
    ···
  5. 41.
    -4
    irana gitte asıl diktatör ananı bi gibsin ya
    ···
  6. 40.
    0
    4 değil 3
    ···
  7. 39.
    0
    Senin aklını gibeyim mal huurun evladı
    ···
  8. 38.
    0
    Ben bugün insanlara çomar diyen ufak bi kitleyi tanıdım. Ne kadar bağnaz bi topluluk
    ···
    1. 1.
      0
      Sayin comar kardesim ayni son khkyla atilan reisciler gibi sira sana geldiginde aniranacaksin bizde gotumuzle sana gulecegiz
      ···
  9. 37.
    0
    sadece bu pankarttan ibaret değil olay ne mutlu türküm diyene pankartı da gördüm kahramanlar can verir yurdunu yaşatmak için pankartı da ha bunlar gündem oluyor şimdi iki üç pankart yüzünden ODTÜ kapatılsın demek saçma olur
    ···
    1. 1.
      0
      Bunlarin amaci zaten odtuyu karalamak baska bir amaclari yok yediremiyorlar kendilerine
      ···
  10. 36.
    -2
    BAK KARDEŞiM KiMSE SALAK DEĞiL TAMAMMI
    1)DEVLET YÖNETiCiSiNE HAKARET
    2)O KIZIN ELiNDEKi LGBTi BAYRAĞINI TAŞIMASI ÜNiVERSiTEDE 4 YIL BOYUNCA NE tak YEDiĞiNi GÖSTERiYOR
    ···
    1. 1.
      0
      1.si comar kardesim o pankart aslinda bir karikatur 2006 de cizilmis hakkinda dava acilmis ve beraat karari verilmis o zaman hakaret degil de simdi mi hakaret oldu amk salagi.2.si birilerine yapilan haksizligi savunmak icin illa onlardan mi olmak gerekiyor
      ···
    2. 2.
      0
      Bak ataput kardesim 2. Maddene katiliyorum Tayyip yazan yere atatürk yazdigini hayal et tekrar dusun
      ···
  11. 35.
    +1
    Hakaret eleştiri değildir.
    ···
  12. 34.
    0
    bu karıyı bu tiple hapisaneye bile atmam a.k. Bu kaşla anca dağa çıkar pkkya asker gider en fazla
    ···
    1. 1.
      0
      Verse nefessiz gibersin amk tatava yapma
      ···
  13. 33.
    0
    Bunun hakaretle alakası yok ki etraftaki veya dexerin çevresindeki herkesin onun gibi davranmaya onun gibi olmaya başladığını anlatmaya çalışılmış ayrıca hakaret olsa bile hakaretin suç olması ayrı bir saçmalık zaten asılsız yalanlama suçlama (kanıtlandırılamayanlar hariç) olmadığı sürece hiçbir mahsuru olmaması gerek yoksa nasıl herkese karşı adil olabiliriz ki
    ···
  14. 32.
    -3
    diktatörse diktatör ulan. ağlayın şimdi amk solcuları
    ···
    1. 1.
      0
      O diktatör birgun gelip seninde anani gibecek ayni son khkyla atilan reisciler gibi aglayacaksin bizse sizi izleyip gulecegiz
      ···
      1. 1.
        0
        ağlayan sensin Gülen benim. puahahahahahahahaha XD XD XD
        ···
    2. 2.
      0
      iste hicbir zaman anlamayacaginiz sorun bu suan benim bir sorunum yok devletten parami kazaniyorum cevremde devlet eliyle haksizliga ugrayan yok ben aglamiyorum ben baskalari aglamasin diye ugrasiyorum ama siz istediginix gibilmeyi siz istediniz dolar 4.9 oldu bile insaalh 100 lira olur acliktan kirilirsiniz iste o gun geldiginde diktotor kurtsr bizi diye aglarsiniz amk comari
      ···
      1. 1.
        0
        he amk sen zenginsin biz fakiriz puhahahahaha mantığını gibiyim XD
        ···
    3. 3.
      0
      Sen zenginsiz ben fakirim demedim beyinsiz her comarin basina gelen seninde basina gelecek khkyla aglayan reiscileri hatirliyor musun hepinizin sonu oyle olacak adam yola kiminle ciktiysa hepsini harcadi amk sizi mi harcamayacak ahahahhahah amk salagi
      ···
    4. diğerleri 1
  15. 31.
    +1
    Bu amina koydugumunun demokrasisi siyasetcilere vatandasa hakaret etme hakki veriyor ama gariban vatandasa siyasetciyi elestirme hakki bile vermiyor. Ampul demokrasisi tabi sizin bahsettiginiz yoksa bu baslikta havlayan comar huur cocuklarinin hicbirisi vatandasa anani da al git denildigi zaman tepki gostermemistir.
    ···
    1. 1.
      +1
      Milletin amina koyduk diyeni alkislayan olen madenciye tekme atan oruspu cocugunun pesinden giden hergun gibilmekten haz alan insanlara laf anlatamazsin insaalh hepsi acliktan kirilir da donup arkami bile bakmam aminasoktugumun comarlari
      ···
  16. 30.
    +1 -1
    kardeşim demokrasi sana devlet büyüklerine hakaret hakkını vermez.
    ···
  17. 29.
    0
    Kemik zütlü kız boş yapma lütfen dünyanın neresine gidersen git bi devletin başındaki kişiye hayvan dedirtmezler
    ···
  18. 28.
    0
    Tayyipler değil Tayvip ler alemi yazıyor
    ···
  19. 27.
    -1
    Aynı şekilde atatürkü koysalar hoşuna gidermi
    ···
  20. 26.
    +1
    Yaptıkları zerre gibimde değil ama bir eleman vardı geçenlerde burada bu mevzuyla alakalı açılan bir başlıkta aynen şunu demişti: "Madem diktatör adam bunlar niye gözaltında değil?!" demişti. Şimdi bakıyorum da bu başlıkta değil sanki.
    ···