/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 1.
    +37 -17
    Misafirliğe gelse ve dese ki canım bana uzun ve büyük bardakta portakal suyu getirir misin dese ne yapardınız ?
    ···
  1. 2.
    +214 -3
    Olsa ona mı veririm amk.
    ···
    1. 1.
      0
      GÜLDÜRÜRKEN AĞLATTIN OÇ :(((
      ···
    2. 2.
      +1
      şuku atmak için giriş yaptım
      ···
  2. 3.
    +2
    https://www.youtube.com/watch?v=U2ajFxsX1tk
    ···
  3. 4.
    +21
    Vereceği pozu gibeyim
    ···
  4. 5.
    +6
    Polisi arardım.
    ···
  5. 6.
    +35
    Perdelere bak amk fakirliğin noter tasdiği.
    ···
  6. 7.
    +1 -1
    Köca zütlü kezban
    ···
  7. 8.
    +2 -1
    dıbını zütünü emerim ben onun.
    Nerede lan bu karı
    ···
  8. 9.
    +21 -6
    iğrendim lan sıcsa bir teneke siçar
    ···
    1. 1.
      +16
      taku got mu depoluyo babasini gibtim salagi
      ···
      1. 1.
        +7
        konferanstaydım sesli güldüm
        ···
  9. 10.
    +7
    Bunu varya sevisirken ayi gibi hissettirir adama kendini cok sehvetli
    ···
  10. 11.
    0
    ilginc
    ···
  11. 12.
    +1
    Şalep verem derdim
    ···
  12. 13.
    0
    instası neydi bunun
    ···
    1. 1.
      0
      Dilan dere
      ···
  13. 14.
    0
    Ananın yaptığını
    ···
  14. 15.
    +9
    Olum niye beğeniyonuz şunu tip desen tip yok vucut desen o da yok. zütü büyük diye yapmayin amk
    ···
    1. 1.
      0
      Tip nasıl yok lan amcuk animeci misin lan sen yoksa
      ···
      1. 1.
        0
        Yok panpa hic izlemem anime.
        ···
    2. 2.
      0
      zütünün o pantolondan çıkınca da öyle duracağını sanıyorlar ya en çok ona üzülüyorum
      ···
      1. 1.
        0
        Yağ torbası gibi olmuştur amk leş.
        ···
  15. 16.
    -1
    Amina koyayım ayakları iğrenç amk
    ···
  16. 17.
    0
    Başlık açardım
    ···
  17. 18.
    +2
    Bunu varya aslında bmw filan kiralayıp tavlarsın sonra da bi güzel gibersin bak harbi zengin ayağı yannanına köle yaparsın bunu

    edit: neden ?
    Çünkü bu kocazütün olduğu resimlerde farkettiyseniz fakir veya orta durumda bi hanımcağaz ve zütünü sergilemesinden de anlayacağımız üzere paraya asla hayır demez.
    ···
    1. 1.
      0
      Sen bu islerden anliyon ha
      ···
  18. 19.
    0
    Allaha emanet ederdim
    ···
  19. 20.
    0
    aşure kazanı gibi
    ···