/i/Ben

Kendini ifade et !
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    +18
    Ayrıl ayrıl aga hic ugrasma bu kafadaysan
    ···
    1. 1.
      +9
      Ne niye. Avukat sevgilim var evlenirim fakat bosar herseyimi alir tarzinda calisan bi kafa ile kendini yersin ancak
      ···
  2. 2.
    0
    Neden olmasın
    ···
    1. 1.
      0
      "en ufak bir kavgada boşanıp donuma kadar alabilir mi ?"
      diyor ahahahahahah yapay ilişkinize sokayım sizin
      ···
  3. 3.
    +6 -1
    Bence yatakda çok hoş espriler yapılabilir
    ···
    1. 1.
      0
      ne mesela ?
      ···
      1. 1.
        +5
        Romantik bir yemekten sonra müvekkilimi mağdur konuma getirdiği söylenebilir
        ···
    2. 2.
      0
      Hahahah pic
      ···
  4. 4.
    +11
    pis donunu napsın mk hi hi hi
    ···
    1. 1.
      0
      önce şunu düşün donundan başka neyin var?
      ···
  5. 5.
    +82 -1
    adaleti gibiyon daha ne istiyon yarram
    ···
    1. 1.
      0
      :ASDASDDSA
      ···
    2. 2.
      0
      Ahahahhaha güldüm bin xd
      ···
    3. 3.
      0
      Eheheheh hoş espri
      ···
    4. 4.
      0
      Ahhahahahah
      ···
    5. 5.
      0
      Ahahahahahahaahah
      ···
    6. diğerleri 3
  6. 6.
    0
    feminist çıkabilir kardeşim aman dikkat
    ···
    1. 1.
      0
      pnp feministleri hiç sevmem
      ···
      1. 1.
        +2 -1
        eğlenceli olur lan saçmalama :D
        ···
  7. 7.
    0
    Feminist tir
    ···
  8. 8.
    0
    Barkın fazla dikkat çekiyorsun çekme
    ···
    1. 1.
      0
      tm reis :SS
      ···
  9. 9.
    +12
    yılda 8 bin hukuk mezunu var amk kimi gibsen avukat çıkıyor evlen bir tak olmaz aç karnını doyurmaya çalışıyorlar zaten herkes gibi
    ···
    1. 1.
      0
      bende çok zengin değilim tarihçi akademisyenim bende karınımı zor doyuruyorum 4 bin tl maaş ile
      ···
    2. 2.
      +6
      giberler senin şah damarını amk evladı 4 bin tl maaşı kim kaybetmiş de sen buluyosun asgari ücretle aile geçindiren adam ne tak yesin
      ···
      1. 1.
        0
        Avukatlar daha mi dusuk sanki
        ···
      2. 2.
        0
        en az 2 bin tl alır yeni başlayan avukat ama bu kavat daha şanslı devlette olduğu için yüksek alır
        ···
  10. 10.
    +5
    Evli kalırsan sıkıntı yok da ayrılırsanız ananı bile giber. CiDDiYiM ANANI BiLE gibER
    ···
    1. 1.
      +2
      bu kadar abartmayn lan evlenmeden önce sahip olduğun taşınmazlar ve miras yoluyla aldığın mal ASLA bölünmez , evlilikten sonra alınan taşınmazlar ortaktır tabiki bölünür , sadece nafaka alabilir , ama işi olduğu için nafaka da olmaz , aldatmadan ayrılırsanız alcağı tek 1 defalık tazminat olur oda manevi 1yıllık maaşını geçmez
      ···
    2. 2.
      0
      Buralar çok kültürlü oldu amk
      ···
  11. 11.
    +6
    Ulan millet normal karının çenesini çekemiyo sen avukatın çenesine nası tahammül edecen başıyın etini giber atar katil olursun amk
    ···
  12. 12.
    0
    Kalbinde hareket ama bu düşünceyi kafandan at bu düşünce zaten güvensizlikten oluşmuş.
    ···
  13. 13.
    0
    Çekerim emaneti giberim adaleti.
    ···
  14. 14.
    +1
    Bizim bi avukat var 2 senede 10 bin lira aldi davadan bizede 40 bin vs duscek tazminar davasi insallah para gelxek bekliyoz
    ···
  15. 15.
    +1
    Better call saul
    ···
  16. 16.
    0
    Amk boşandıktan sonra ne olacağını düşünüyorsan evlenme sevmiyorsun bu kadını
    ···
  17. 17.
    0
    Benim de hoşlandığım bir avukat var beyler. Teklif etmeyi düşünüyorum sizce nasıl olur?
    ···
  18. 18.
    +2
    gerdek gecesinde penisin artık benim oldu diye gerdeğin sabahına icra dosyası açıyollar.
    ···
  19. 19.
    0
    şimdiden kendine bi tasma yaptır
    ···
  20. 20.
    0
    Evlenmeden önce evlilik sözleşmesi yap aga
    ···