/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 48.
    0
    Yeter amq anladik
    ···
  2. 47.
    0
    Atatürk üzerinden muslumanlara laf atıp muslumanlari atalarından soğutuyorlar.

    Ben bir Müslümanın ve Atatürk benim atamdir
    ···
  3. 46.
    0
    Calinti
    ···
  4. 45.
    0
    ya gibtir git şurdan Avrupa alfabesi getirip Avrupalılara nasıl boyun eğdiriyor? dıbına kodumun aptal huur çocuğu seni
    ···
  5. 44.
    0
    Lan mk cildircam. Basortusu bilime karsimiydi da bunca yil Ataturkcu denen zibidiler universitelere sokmadilar. Bu yuzdenmi ataturkcu denen kesimin yuzde 80inin kimliginde musluman yazdigi halde kendi dinine kufreden namaz kilan kisiye ezik gozuyle bakan, kicini basini acip sonrada kendini cagdas goren kesim kim ? Gel sonra burda ataturk islama napti de . Eseri gör sonra başını gör , cagdaslasmakla muslumanligi zit kutuplara ceken ataturk . Ataturkun islam karsitligini herkescok iyi biliyor gelip de burda laga luga yapma simdi zibidi
    ···
  6. 43.
    0
    Su Ataturk gibi ondan sonra gelenler vatana ihanet edene onun gibi tepki gosterselerdi (assalardi) Turkiye suanda cok daha guzel bir ulke olurdu.
    ···
  7. 42.
    0
    Beyler beyni olanlar sadece bi son entryme girebilirlermi daşşağa alcaklar gelmesin
    ···
  8. 41.
    0
    Çalıntı

    Atatürk u savunmak güzel ama trend olmak için çalmayın aq

    https://m.facebook.com/ke...z/posts/10154209418444038

    Yorumların birinden almış
    ···
  9. 40.
    0
    Dogrusun kardesim
    ···
  10. 39.
    0
    Kur'an'a neden gökten indiği sanılan şey demiştir?
    ···
    1. 1.
      -1
      bunun bi de yorumunu yapmaya çalışıyorlar orası daha komik biz gerizekalıyız tam anlayamadık yaaa
      ···
  11. 38.
    0
    Avrupaya boyun eğmeyelim diye avrupanın alfabesini getirdi öyle mi?
    "Savaş ölünce değil düşmana benzeyince kaybedilir."
    Şimdi Yüce Atatürk hazretlerinin yaptıklarına bakın islam ile, Türklük ile uyuşan bir şey var mı? Tamamen batı kültürü dayatıldı ve biz savaşı kaybettik.
    "Denize döktük" diyorsunuz ama avrupa zütüyle gülüyo size.
    ···
  12. 37.
    0
    Yobaz çomar akp liler gelmeden
    ···
  13. 36.
    0
    lise 1 tarih kitabı sayfa 47.

    neyse sen de büyüyüp bu toz pembe rüyadan ayılcaksın
    ···
  14. 35.
    0
    Kim demiş
    ···
  15. 34.
    0
    Amk veledi koyduğu fotografa bak binin sunlada prim vermeyin aq bir yazi yaziyosan basliga uygun bir fotograf koy aq gereksiz yere prim yapma.
    Yazdigin yazida haklisin ama amina koyayim senin o fotografi koydugun için bin eksi
    ···
    1. 1.
      -1
      Ulan amk spastigi zaten onemli olan yazi diger turlu yaziyi pek bakmiyolar disardan gorunusle zaten burda kimsede fotografa cugu yada fotografa suku icin gelmez normal yazarlardan bahsesiyorum icrerige bam
      ···
  16. 33.
    0
    Fotoğrafa geldim gidiyorum
    ···
  17. 32.
    0
    Amk o köpeğin hâli ne hangi huur cocugunun işi o
    ···
  18. 31.
    0
    Yalan yanlış bilgiler
    ···
  19. 30.
    0
    panpa resim ve konu çok güzel gitmiş
    ···
  20. 29.
    -1
    Panpa gel de anlat bunlara. Anlatsana anlamazlar bir anlamda yüklemezler.
    ···