/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +319 -353
    Arka sokaklardaki pınarın içinizi ısıtacak fotoları:

    Oyyyş


    Vay anam be


    insanmı lan bu


    Su gibi oyşhh


    Analar neler doğuruyor be


    (bkz: hsssktrr)
    ···
  2. 2.
    +84 -1
    Bi içim su maşallah maşallah :D
    ···
    1. 1.
      0
      işte aradigim mizah
      ···
  3. 3.
    +73 -2
    Oo lale ali karin 31 malzemesi olmus
    ···
  4. 4.
    +8
    Ohhh 3 posta atardım da 31 çekmiyorum
    ···
  5. 5.
    +6 -1
    bimden 500l lik pınar su alıp masaya koydum, baka baka asıldım
    ···
  6. 6.
    -5
    Okumayın şişe oldum üstüme oturdular
    ···
  7. 7.
    +3
    elim gibimde kaldi anani koru
    ···
  8. 8.
    +3
    1,5 litrelik göremedim lan . acil lannn . 30 da bıraktım amk
    ···
  9. 9.
    +2
    Beyler fotodaki bayan kardeşimiz Cassidy Klein . Bi şukunuzu çok gormezsiniz artik.
    ···
  10. 10.
    +2
    Oyhhhhhhhhh
    ···
    1. 1.
      +21
      elim gibimde kaldı huur çocuğu
      ···
    2. 2.
      0
      Aq rez alıyim oyşş her fotoya 5 posta attım
      ···
    3. 3.
      0
      Helal et

      Orpu cocogu @1 tam cavusu ayarladım pecete buldum tokatlicam bi baktim 1,5 lite su occcc
      ···
      1. 1.
        0
        26 litre var orda
        ···
    4. diğerleri 1
  11. 11.
    -1
    Çalıntı sıfatını gibtiğim
    ···
    1. 1.
      -1
      Pnp ben bunu eski hesabımdan attım yemin ederim hesabın afı picimsipic di
      ···
  12. 12.
    +1
    31 orucundayım yapma lütfen teşvik etme beni
    ···
  13. 13.
    -1
    Azdım beyler okumayın
    ···
  14. 14.
    0
    250 gramlık güzelmis
    ···
  15. 15.
    0
    Allah'ın emriyle kızımız pınarı oglumuz Aytaç a istiyoruz
    ···
  16. 16.
    0
    Hangi pınar amk
    ···
  17. 17.
    0
    Elim gibimde kaldı huur evladı
    ···
  18. 18.
    0
    Kardeş burda damacanaya tecavüz ediyolar ne diyon sen
    ···
  19. 19.
    0
    Su gibi be
    ···
  20. 20.
    0
    One more sayko
    ···