/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +35 -30
    Yarışmacı olduğumu, profesyonel olduğumu iddia ettiğim de yok ki gereğinden zayıf olduğumu çok çalışmam gerektiğini de biliyorum 1.5 yıldır her gün sporuna giden işine geldiği gibi beslenen uyku düzeni bozuk genç bir kardeşinizim bu sporu sevmeyenler neden yapıyorsunuz diyenler için bu fotoğrafı paylaşmak istedim soldaki fotoğraf 1 yıl önce kurban bayramında çekildi orada 1.88-65 kilogramım sağdaki fotoğraf ise yaklaşık 1 ay öncesine ait ve 77 kilogramım hayırlısıyla daha fazlasını da yapmaya çalışacağım fakat şu anda bile hayatım üzerinde olumlu gözlemler yapıyorum özet olarak söylemek istediğim şu hayatınızdan memnun değilseniz değişime kendinizden başlayın emin olun hayatınız olumlu yönde değişecektir.
    ···
  1. 2.
    +7 -2
    Banane amk
    ···
  2. 3.
    +6
    Dünyayı değiştirmek için kendinden başlamak gerek.
    ···
    1. 1.
      +2 -1
      iki parça aptal kasa hacim kazandırarak mı değiştireceksin dünyayı?
      ···
  3. 4.
    +30 -2
    iki foto da 1 yumruğuma bakıyor amk liselisi ne anlatıyon
    ···
    1. 1.
      0
      Senin dalağını çırparım lan çizik bin temelimde wushu da var yumruk atmaya fırsatın olursa buyur
      ···
      1. 1.
        0
        1,5 yılda bu kadar geliştiysen yazık sana amk ben bunu 4ayda yaptım
        ···
    2. 2.
      -2
      Wushu muşu hikaye dövüş takstur. Ben 7 ay yaptım çok işe yaramadı ama iyi bir taksör en iyi muşucunun dıbını giber atar.
      ···
      1. 1.
        0
        hic bir gib bilmiyorsun amk
        ···
    3. 3.
      0
      Bebegim oyle diyorsun ama copcu gibi fizigin var ,su kavga dedigin sey 4 5 sn surer sonrasinda biter , ama bu vucut kalir .
      ···
      1. 1.
        0
        bir iphone mağduru daha
        ···
    4. diğerleri 1
  4. 5.
    +3
    Tek yumrukta bayıltırım seni
    ···
    1. 1.
      +1
      Bükemediğim bileği öperim başkan
      ···
  5. 6.
    0
    Tebrik ederim , doğru yoldasın. sokaklardan uzak dur
    ···
    1. 1.
      0
      Eyvallah reis
      ···
  6. 7.
    +1 -1
    Ha demek profesyonel huursun
    ···
    1. 1.
      0
      Hmm güzel
      ···
  7. 8.
    0
    yannanıma benzemişsin aq
    ···
    1. 1.
      0
      1. Fotografta çok iyi sanki amk
      ···
      1. 1.
        0
        O da doğru en azından şimdi 1 yıllıksın
        ···
  8. 9.
    0
    kol kaç cm eskiden kaçtı
    ···
    1. 1.
      0
      ılk fotografta inanilmaz ince 3.aydaydim o zaman sen düşün basladigimda 30 filandi heralde 32 olanlar bile hayvan gibi geliyordu bana 11.ayda 39 cm gordum sonra birakinca eridi biraz şimdi yine toparladim 37-38 çıkıyor
      ···
      1. 1.
        0
        şuan ki ölçün de kçük geliyor mu sana
        ···
    2. 2.
      0
      benmde 30cm bana 33 34 hayvan gibi geliyor ilk periyotta 34 felan yapmayı hedefliyom
      ···
      1. 1.
        0
        Pmp valla 40-41 olsa yetecek bana sanki
        Şuan gittiğim salonda uzun süredir calisiyoruz herkes omuzlarim geniş gogsum biraz içerde olduğundan sende gögüs az ama kollar sonradan takma gibi filan diyor ama bana yetmiyor nedense
        ···
      2. 2.
        +1
        bana da kolların sonradan takmaymış gibi diyorlar panpa ama onun asıl nedeni benim için omuzlarımın doğuştan dar olması ayrıca omuzlarım öne doğru eğik biraz. yani hem genetiğin takluğu hem de zamanında bilgisayarda çok zaman harcadığımın şeyin takluğu. ben de 32-33 falan gördüm en fazla 35-36 lar büyük görünüyor baya. sürekli bırakıp yeniden başladım bir türlü düzen tutturamadım.
        Neyse panpa vücudun çok iyi cidden istediğim şekilde bir vücut helal olsun. umarım azimle devam edersin
        ···
    3. 3.
      0
      39 yoktur panpa sende en fazla 35 fotoya bakarak soyluyorum
      ···
    4. diğerleri 1
  9. 10.
    +2
    2 dakika geç doğsan omuz olarak doğacakmışsın.
    ···
    1. 1.
      0
      Reis sorma goguslerim icerde kaldi amk
      ···
  10. 11.
    0
    Bacak günü yap muallak
    ···
    1. 1.
      0
      Calisiyorum pampa ama yazin boşladım biraz
      ···
  11. 12.
    0
    hacı bacak calışmayı ihmal etme
    ···
  12. 13.
    0
    Ananı değişerek gibtim
    ···
  13. 14.
    +1
    Kilo alınıp verilirde boy uzatması sıkıntı
    ···
  14. 15.
    +1
    Bunları anlamıyom üstü şişiriyolar bacakları çubuk kraker gibi kavgada bi tekme vursam iki bacağını birden kırarım
    ···
    1. 1.
      0
      Bacak da çalışıyorum pmp ama yetersiz kalıyor
      ···
    2. 2.
      0
      Bacak da çalışıyorum pmp ama yetersiz kalıyor
      ···
  15. 16.
    +3
    Bendede boy 1.83 , kilo 65-66. Bende başlayacağım nasip olursa kardeşim. Başarılarının devdıbını gibeyim. Pardon dilerim
    ···
  16. 17.
    0
    Amk 80den sonra alma bence ki kilon şuan da az değil
    ···
    1. 1.
      0
      Reis 1.88 boyum var göğüsle bacak ince duruyor biraz almam lazım sanki
      ···
      1. 1.
        +1
        Al aq ben 1 80 im sen daha iyi bilirsin kııııps
        ···
  17. 18.
    0
    ben napim aq boy 170
    ···
    1. 1.
      0
      Efsane gelişirsin aq
      ···
    2. 2.
      0
      ins knk
      ···
  18. 19.
    0
    çalım manyağı yaparım ben bunu
    ···
  19. 20.
    0
    1.83 boy var bende 85 kiloyum
    Bende başlayacam ne kadar dışardan fit gözüksemde aşırı yağlıyım
    ···