/i/Tespit

  1. 26.
    0
    Nerede islam ülkesi varsa sürünüyor => Suudi Arabistan, iran, Cezayir, Mısır, Katar, Birleşik Arap Emirlikleri sürünüyorsa Rusya Amerika zütünde 50 cmlik dildoyla dolaşıyordur.

    Sadece 1,5 milyarın yüzde 98 i Filistin'i gibine takmıyor o kadar. Sadece duyar kasıyor. Birde nedendir bilinmez ama israil Türk devletleriyle hep iyi geçinmiştir. Gereğinden iyi hatta. Ticaret anlaşmaları, bireysel ve siyasi durumlar olsun bize diğer ülkelerden daha fazla yakınlık gösterdiler. Bir muallaklik vardır diye düşünüyor insan.

    Ayrıca israil-Amerika yanlış hatırlamıyorsam 2016 yılında 38 milyar dolarlık askeri ticaret anlaşması imzalamıştı. 38 milyar doları 1 kuruşlar halinde uçakla filistine atsalar filistin kalmaz zaten.
    ···
  2. 27.
    0
    Tanrı iyi olmak zorunda değil ki, kötü olmak zorunda da değil. Ha iyi olmak zorunda değil dersek de kitapla çelişiyor. Çugu atmadan bir düşünün. Sadece objektif bakmanızı ve düşünmenizi istiyorum, amacım inancınızı zedelemek değil.
    ···
  3. 28.
    0
    1.5 milyar müslüman yok. Olsa şuan zaten bu durumda olunmazdı, çoğu haçlıların köpeği.
    ···
  4. 29.
    0
    miRADerm sInAV bU sıNawww
    ···
  5. 30.
    0
    Müslümanlar geçmişteki gibi birlik olmadığı için bay salak
    ···
  6. 31.
    0
    Zamanında tarihte hep biz sömürmusuz az da onlar sömürsun
    ···
  7. 32.
    0
    rahmetli erbakanin sözü geldi aklima 1.5 milyar müslüman 8 milyon israil için ebabillerin gelmesini bekliyorsa ebabiller gelse bizi taşlar .
    ···
    1. 1.
      0
      Olm olay israil değil ki 8 milyon değil yani aq israil tek bi devlet değil israili osuruğumuzda boğabiliriz ama ya arkasındaki ülkeler ?
      ···
  8. 33.
    0
    Biraz çomar gibi olucak ama Osmanlı yükselirken de Hıristiyanlar böyle diyodu
    ···
  9. 34.
    0
    Çünkü yok
    ···
  10. 35.
    0
    Kimi koruyacağînı sana mı sorcak aslan parçası işine baksana sen
    ···
  11. 36.
    0
    CWHIL CUHELE ORIPWU COXYFU
    ···
  12. 37.
    0
    Allah herkese kendi iradesini ve en önemlisi akılı verdi.Sen gidip bilimde askeride gelismeyip kucakta hopluyorsan unutma ki bu kucaktan sonra ağrısı da olur
    ···
  13. 38.
    0
    Birader boş boş konuşuyorsunuz ulan inanmıyorsanız kimse bir şey demiyor saçma sapan sorularda sormayın o yüzden. Ulan sürekli yardım etse iyiyle kötünün müslümanla yahudinin ne manası kalır. Tamam anladık illa konuşmak için konuşuyorsunuz da biraz mantıkta koyun işin içine
    ···
  14. 39.
    0
    That is the question
    ···
  15. 40.
    0
    Oğlum sen bu soruyu ciddi olarak mı sordun? Kuran'da "Biz insanlara çalıştığının karşılığını veririz." diyor. Bir Alman, bir Japon Allah'a inanmıyor ama biri sanayide biri teknolojide dünya devi. Allah'ın dünyaya koyduğu kural budur. "Çalışan karşılığını alır." israil gelişmeye, güçlenmeye devam ederken sen yannan gibi oturur çalışmazsan israil gelir seni ezer, Allah zaten bu duruma karışacak olsa dünyada başka dinler bulunmazdı, dünyadaki her şeyin özgür bırakılmasının da sebebi bu.
    ···
  16. 41.
    0
    Ateizmi yanlış kavramıssiñ
    ···
  17. 42.
    0
    Sen sınavda iken öğretmen senin hatanı görüp duzeltebilir fakat düzeltmiyor. Duzeltirse diğerlerine haksızlık olacak. Tanrı onları düzeltirse benim hakkımı yer senin hakkını yer.
    ···
  18. 43.
    0
    miladerim bu da mizim sınavımız napalım
    ···
  19. 44.
    0
    Denge çünkü, DENGE
    ···
  20. 45.
    0
    Hakkaten cahilsin sana laf anlatmak sabir ve issizlik ister
    ···