/i/İnanç

İnanç
  1. 1.
    +9 -10
    patladiginda ne hissetmisti acaba ?
    Keske bir irtibat yolu olsaydi sorurduk

    Bide o patlamada olenlerin ruhnu azrail ustad nasil almistir acaba zamanicdondurup tek tekmi ypoksa yardimcilari varda ekip calismasimi yaptilar?

    O patlamada yanarak olenler cok feci can vermis acaba onlar ahirette sorgu suale cekildilermi yoksa hallerine aciyip direk cennetemi attilar

    ···
  1. 2.
    +18
    Azrail yûrüye yürüye gidip alıyo saniyon heralde canları amk malı
    ···
    1. 1.
      -2
      Ne bilim olim anlatta bilelim o kadar kuran okuyosunuz yazmiyomu icinde 😐
      ···
      1. 1.
        +4
        Ee yarram madem bilmiyorsun bir dinin temeli hakkında bilgin yoksa nasıl o dinle tașșak geçip inkar ediyorsun ? Madem ateistsin araştır da öyle ateist ol liseliler gibi saçma sapan konular üzerinden dine yüklenme.
        ···
      2. 2.
        0
        Lan beyfendi kardesim ne tassak gecmesi islami arastiriyorum belki muselman olabilirim ifade ozgurlugum var arastirma ozgurlugum var 🙅
        ···
    2. 2.
      +1
      Kes ozgurlugunu gibtirtme pic aklınca ironi yapam derken kendini gibtin
      ···
    3. 3.
      -1
      Olim ifade ozgurlugum var birakin konusayim benimle ugrasmayin ananizi bacinizi s..tirtmeyin bana🙊
      ···
    4. 4.
      0
      Kessssss kessssss orrrospu cocugu
      ···
    5. 5.
      0
      Konisicam iste banane banane allah niye soyle yapmio boyle yapmio koniscam banane 🙅
      ···
    6. 6.
      0
      Konus aminakodugum konus mantiga dair bi gib yok zaten sende deli konuş
      ···
    7. diğerleri 4
  2. 3.
    +5 -6
    Bence elinde fındık, fıstık birasıyla yanında da azrail ile birlikte "bah bah şimdi nasıl bomba atılcak azrail görüyon mu bah hele. atıldığı anda koş hemen alıve canlarını" diye zevkle seyretmiştir.
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      Otsshhh iste aranan yorum budur ic ic kudur oysshhhh😍😍😍😄😄😄😄😁😂😂😂😂🙆🙆🙆🙌🙌🙌😊😊🙎🙎😋😋
      ···
  3. 4.
    +3 -1
    allah babiş yapmaz öyle şeyler :/
    ···
    1. 1.
      +1
      Fark etmistor ama dimi?
      ···
  4. 5.
    +3
    birde hiroşima versiyonu var bunun
    ···
    1. 1.
      0
      Yaw fark etmez iste popi arom bomvasinin pimini cekip helikopterden assa saliyon bom die patliyo o arada allah baba napiyodu onu merak ettim ?
      ···
  5. 6.
    +4
    Event düzenlenmiş olabilir
    ···
    1. 1.
      0
      😄😄😄😄😄
      ···
  6. 7.
    +1
    Tanrıce ve meleklerle orgi yapmıştır hz. zeus
    ···
    1. 1.
      0
      Oha popi 😨
      ···
  7. 8.
    +1
    aklı yok fikri var amk gerizekalısının. lan oğlum şöyle saçmalıklar yapmayın sonra bütün ateistleri senin gibi dalyarakla aynı kefeye koyuyorlar
    ···
    1. 1.
      0
      Niye olim ifade ozgurlugum var kalimdan geceni soruyom iste inanc kisminda 🙅

      icimdemi kalsin aminagoyim 😣
      ···
  8. 9.
    +3
    gardaşım buda onların sınavı yeeaavv
    ···
    1. 1.
      0
      Onlarin derken hihihihhahahahs 😄
      ···