/i/İnanç

İnanç
  1. 76.
    0
    Söyleme boşuna saldırıya uğrarsın çünkü onlar için tek doğru bu hayatta
    Onların doğrusana yanlış dersen
    Seni gibebilirler panpa 😁
    ···
    1. 1.
      -1
      Aynen 😔
      ···
  2. 77.
    +1
    Annen akpli dimi
    ···
  3. 78.
    0
    Cennete gidersem inşallah yanına gelip sana demiştim diyecem
    ···
  4. 79.
    0
    Puh hayırsız evlat
    ···
  5. 80.
    0
    Tanrı Orada işte. 6 Sebep
    ···
  6. 81.
    -2
    bi ara kafam atıktı camiye git falan filan baskı yaptılar
    dedim kafirim allahınıza peygamberinize atlarım
    valide içine cin mi girdi bi hocaya falan mı okutsak diye triplere girdi
    baktım bu böyle olmayacak birdaha konusunu açmadım
    ergenlikte oluşan saçma salak geçici bir düşünce olduğunu sandılar
    ···
  7. 82.
    0
    Zebaniler zütünü gibicek cehennemde bense gülücem (ateistim çaktırma * imamhatipli metalciler *
    ···
  8. 83.
    +1
    Söyleme pampa ben inanan bi mislümanım ama inanmayana saygım vardır ama herkes öyle değiş işte inanmıyosan saygı duy oç teranesine maruz kalabilirsin.
    ···
  9. 84.
    0
    iyiki reddetmiş pis kafir seni
    ···
  10. 85.
    -1
    babanı gibim senin kodumun ateisti
    ···
  11. 86.
    +1 -1
    Ayetler var ayetleeeeer

    Edit : ATEiSTiM
    ···
  12. 87.
    0
    Müslümanım söylemedim
    ···
  13. 88.
    0
    Hala Müslümanım
    ···
  14. 89.
    0
    ateistler

    http://c12.incisozluk.com...11501/1/1521131_ofdd0.jpg
    ···
  15. 90.
    0
    ateistler

    http://c12.incisozluk.com...11500/2/1521132_oc138.jpg
    ···
  16. 91.
    0
    ateistler

    http://c12.incisozluk.com...11507/3/1521133_o7c16.jpg
    ···
  17. 92.
    0
    Bu kadar cahil bir toplumuz amk ellerinden düşmeyen kitapta din serbestliğinden bahsediyor oysaki.
    ···
  18. 93.
    0
    Bakara suresini okumadın heralde onların kalpleri mühürlüdür
    ···
  19. 94.
    +1 -1
    Yeter aq yeter inancinizi herkesin gozune gotune sokup hosgoru almayinca da insanlara yobaz demeyi felan birakin aminakoyim neden herkes kendi icinde baskasini rahatsi etmiycek sekilde yasamiyo şu baslikta ki sacmaliga bak
    ···
  20. 95.
    0
    Baban deistse annen babanla niye evlendi amk
    ···