/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +52 -7
    Her gun sıcacık yatagımdayım. Bi tane yumurta tarifim var her sabah onu yapıyorum hic sıkılmıyorum yemekten. Kitap okuyorum, uzaklara dalıyorum. Balkonda cay iciyorum. Resim yetenegim var biraz resim ciziyorum. Pc de bi dunya oyun var benden rahatı yok lan

    edit: Dizi filmi unutmusum bak her gun bir film izliyorum. Okul bitince bi tak olamayacan diyenler örgünde dört yıl okuyanı da göruyoruz burası Türkiye ona göre konusun
    edit2: yarın bir yere gidicem beyler iş için belki alırlar eve 200metre filan olursa yol parası olmayan bir işim olur umarım yani

    edit3: olmadı millet hala işsizim
    ···
  1. 2.
    +9 -34
    Okul ortdıbını yerini tutmaz
    ···
    1. 1.
      +12
      giberim okul ortdıbını be panpa
      ···
    2. 2.
      +1
      Her gun film, dizi farklı alemlerdeyim
      ···
    3. 3.
      0
      Farklı bakış açısı bişi diyemem. Nasıl mutluysan öyle olsun
      ···
      1. 1.
        +3
        Aynen panpa bakış acım eskiden cok negatifti şimdi ufak seylerle mutlu oluyorum mesela bunu yazabilmem bile bana göre bir şans böyle böyle mutlu olmaya calışıyorum yoksa surekli kafamda intihar dusuncesi olusuyo
        ···
    4. 4.
      0
      iş bulamayınca intihar ediyorumu da ekle oraya
      ···
    5. 5.
      0
      Okul ortamı ne amk
      ···
    6. diğerleri 3
  2. 3.
    +8
    Vay be, Allah rahatlık versin panpa
    ···
    1. 1.
      0
      Eyv panpa hepimize
      ···
  3. 4.
    0
    Allah daha da mesut etsin de insanlarla da etkileşim kur biraz.
    ···
    1. 1.
      +7
      Sanal olarak evet konusuyorum da reelde kimsem kalmadı dostum sattı arkadasım sırt cevirdi anlayacagın
      ···
    2. 2.
      0
      Oha sen bensin amk ama benden yıkık olamassın panpa :D
      ···
  4. 5.
    +4
    Bittiktek sonra işsizlik...
    ···
    1. 1.
      0
      Planlarım var
      ···
    2. 2.
      0
      Ama hayatında var işte kapışcaz bakalım
      ···
  5. 6.
    +8 -1
    Yumurta tarifini istiyorum
    ···
    1. 1.
      0
      Ben de ben de
      ···
    2. 2.
      0
      Bende merak ettim la yazın
      ···
  6. 7.
    +1
    Dragon ne alaka lan eheuehehe
    ···
  7. 8.
    +5
    Gelir kaynağın ne aq
    ···
    1. 1.
      0
      Harbiden aq
      ···
    2. 2.
      0
      Yok gelir kaynagım
      ···
    3. 3.
      0
      Kaçak elektrik kullanıyorsun Kürt müsün ?
      ···
    4. 4.
      0
      Annesi ♥️♥️♥️♥️
      ···
    5. diğerleri 2
  8. 9.
    0
    Bi sg mk acik ogretim şansliysan duzgun bi iş bulursun
    ···
  9. 10.
    +2
    Monkey D. Dragon
    ···
  10. 11.
    +13
    benim okuduğum bölümde olsa direk açık okurdum ama yok. okul falan angarya amk . ilim irfan öğrenmeye geldik prof olmuş hoca amfide slayttan okuyarak ders anlatıyo sırf devamsızlık için gidiyom bi gib öğrettikleri yok okulda
    ···
    1. 1.
      0
      Hangi bölüm panpa
      ···
      1. 1.
        0
        tıp okuyom dayı. bitek pratik lab dersleri önemli. gerisini zaten teorik derslerde hoca bi gib anlatmıyo notlardan okuyup geçiyosun
        ···
      2. 2.
        0
        Ben de tıptayım kardeşim doğru söylüyorsun. Pratik derste ışık mikroskopu kullanmayı mı öğrendin?
        ···
    2. 2.
      0
      Aynen aq. Açık öğretim de videolar daha çok öğretiyor. 2. Üniversite okuyorum. Üniversite ortamı yarragimi yesin. Arıza tipler mi ararsın. Kahvenin 2 lira olmasına mi , sınıfın taktanligina mi aq.

      Açık öğretim misss
      ···
  11. 12.
    -6
    yarın köprü altında sakso 5 tl amk salağı seni
    ···
    1. 1.
      +3
      Yok ben almayım annenin ekmegiyle oynamak istemem
      ···
    2. 2.
      0
      travesti babandan iyi bilirsin ensesst huur cocugu seni
      ···
  12. 13.
    +6
    Olm yıllardır acıktan okuyorum cebimde param yok cevrem yok bir tane kız gordugum yok evde kafayı yedim nasil tutunuyosunuz siz

    edit: balkonda uzaklarada dalamıyorum aq ara sokaktayım direkt karşı komşuyla gözgöze geliyorum
    ···
    1. 1.
      0
      Belediyenin meslek kurslarina filan git panpa. Keman ,gitar bak drama tiyatro filan efsane ortam oluyor.
      ···
      1. 1.
        0
        okul dışı çevre oluştur knk bence zamanın varsa barda falan çalışmaya başla direk sağlam ortamın olur
        ···
    2. 2.
      0
      Git calış bro ben de işe giricem ama girmesem de kafayı yemezdim yapacak cok sey var
      ···
    3. 3.
      0
      Aynen lpgli haklı kursa git
      ···
    4. 4.
      0
      Pnp para lazim
      ···
    5. diğerleri 2
  13. 14.
    +15
    Asıl en güzeli devam zorunluluğu olmayan üniversitedir. ister girersin derse ister girmezsin. Kafana göre takılırsın. Canın sıkılır gidersin 1-2 derse girer arkadaşlarınla iki muhabbet eder gezer tozarsın. Sonra evine gider sıcacık yatağında yatarsın ertesi gün. Dalgana bakar hem üni ortdıbının hem de köle gibi her gün okula gitme zorunluluğunun olmamasının keyfini çıkartırsın.
    ···
    1. 1.
      +1
      Bu mantıklı bu çok güzel aq bunu istiyom nolar bunu verin
      ···
    2. 2.
      0
      Benim hayat öyle harbiden güzel. Hukuk fakültesi devam zorunluluğu yok. 3 senedir hiç sabah 9 dan erken kalkmadim. Kafama esince okula gidiyorum 9 dan sonra kalktip. Zaten okulda anlatılanlar not olarak çıkıyor her hafta giymek gerekmiyor yani. Onun dışında ne yapmak istersen işte
      ···
  14. 15.
    0
    haklısın. kendini geliştirme yeteneğin ve iraden varsa ne ala.
    ···
  15. 16.
    0
    Hayırlısı bakalım
    ···
    1. 1.
      +2
      Oo pintipanda en sevdigim
      ···
  16. 17.
    0
    Yazdıklarında bir şey dikkatimi çekti hep evdesin lan. Çık amk biraz.
    ···
    1. 1.
      0
      Balkon eve dahil mi panpa bence tartışması gereken bir konu
      ···
  17. 18.
    0
    Şu an nasıl geciniyorsun panpa
    ···
    1. 1.
      0
      Ailemle yaşıyorum iş bulucam filan da bayadır evdeyim
      ···
    2. 2.
      +1
      Sen kafayi yemişsin moruk
      ···
  18. 19.
    0
    Pnp pmden sormaya usendim kapak fotosunu nerden buldun
    ···
    1. 1.
      0
      Dark wallpaper mi ne yazdım hatırlamıyorum ki xd
      ···
    2. 2.
      0
      Ama baya karizma he xd
      ···
  19. 20.
    0
    Kendini geliştirdiğin sürece iş bulursun panpa böyle devam
    ···