1. 76.
    0
    o ablan olmasın ?
    ···
  2. 77.
    0
    o ablan olmasın ?
    ···
  3. 78.
    0
    ccc up up up ccc
    ···
  4. 79.
    0
    oldu mu lan bana mümkünatı yuksek bi iş gibi geliyor sadece iliskiye girmeyi isteyipte bunun gizli kalmasını isteyen yüzlerce kişi vardır, genc kızlar,dul bayanlar, ilişkilerinden memnun olmayanlar,bi hastalık gibi sürekli ılıskıye girmek ısteyenler... Bana mantıklı geliyor.
    ···
  5. 80.
    0
    yaş kemale erdi evlencem a.q.
    ···
  6. 81.
    0
    @5 sesli güldüm bin.
    ···
  7. 82.
    0
    tebessüm ettim nedensiz.
    ···
  8. 83.
    0
    babanın bi milyon dölünü gibim amk ne biçim evlat şey etmiş.
    ···
  9. 84.
    0
    @1 keşke sana sıksaydı
    ···
  10. 85.
    0
    davşanlar gibsin panpa :D
    ···
  11. 86.
    0
    @7 amk hala gülüyorum
    ···
  12. 87.
    0
    @1 in babası garanti seyis
    ···
  13. 88.
    0
    abin bahçeye işer miydi
    ···
  14. 89.
    0
    @7 güldüm.
    ···
  15. 90.
    0
    dıbına kodum ne liselisin dıbına pandik mi kaçtı
    ···
  16. 91.
    0
    güldüm bin şuku kaptn :D
    ···
  17. 92.
    0
    acacağın başlığı gibiyim ben gidiyom
    ···
  18. 93.
    0
    awdawdawda
    ···
  19. 94.
    0
    dıbınıza koyum sandalyeden düşmedim ama çok güldüm
    ···
  20. 95.
    0
    vay dıbına koyim zamanında böyle başlıklar da varmış
    ···