1. 1.
    +166 -11
    8 yıldır buradayım.. soru falan almıyorum, gibtirin gidin başlığımdan.
    ···
  1. 2.
    +45
    helal reis

    edit:üçüküncü nesile saygısızlık yapacak şerefsizler şimdiden gibtirip gitsin
    ···
  2. 3.
    +45
    senin nickin gibimden düşme değil miydi la
    ···
    1. 1.
      +2
      evet şerefsiz serkan değiştirtti zorla.
      ···
    2. 2.
      0
      bilirim o acıyı benimki de değişmişti sonra bunu aldık
      ···
      1. 1.
        0
        eski nickin ne
        ···
      2. 2.
        0
        (R.I.P)
        ···
      3. 3.
        +2
        Soruyu bile cevaplayamadı yazık.
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      0
      Sebebi neydi ki
      ···
    4. 4.
      0
      Buda hep silik yiyor amk
      ···
    5. 5.
      0
      Allah rahmet eylesin
      ···
    6. 6.
      +1
      Niye silik yedi şimdi
      ···
    7. 7.
      0
      sebebi neydi ki
      ···
    8. 8.
      0
      Silik'in tadı güzel olmalı
      ···
    9. diğerleri 6
  3. 4.
    +10
    Sana da bi gece ansızın ağlama ihtiyacı geliyo mu
    ···
    1. 1.
      +1
      hayır panpa
      ···
      1. 1.
        0
        Üzüldüm haline
        ···
  4. 5.
    +2
    Sana ne ulan ister gelirim ister gelmem
    ···
  5. 6.
    +16
    panpa 4-5 yıl öncesini gördün ve son 2 yıla nasıl katlandın dıbına koyayım
    ···
    1. 1.
      0
      eskiden sadece gece tayfasında takılırdım. uzun zamandır eskisi gibi takılmıyorum. üç beş nesilcilik başlığı, o kadar.
      ···
  6. 7.
    +1 -3
    Hala şu sözlükte maloglu mallar varya ona üzülüyorum birinci nesil olupta 2002 li var sözlükte ama kim anlar
    ···
    1. 1.
      0
      gibtirr lan ciddi misin 2002 ???
      ···
    2. 2.
      +2
      Ana karnında üye olmuş aq
      ···
  7. 8.
    +1 -1
    Eski nesiller türemeye başladı aq
    ···
    1. 1.
      +1
      kış sezonu artış oluyor panpa. geceler uzun cünkü
      ···
  8. 9.
    +6
    nesildaşım var şuku
    ···
    1. 1.
      0
      şuku panpa.
      ···
  9. 10.
    0
    Değerlenir buralar
    ···
  10. 11.
    0
    Foto nerden acaba
    ···
  11. 12.
    0
    Eski bir nesil olup bu sözlükteki değişimlere nasıl dayanıyorsun
    ···
  12. 13.
    0
    Oha lan. Tanker nejla silik yemiş amk. Tanker de gitti lan
    ···
  13. 14.
    +2 -1
    Sözlüğün en sevimli nesline selam
    ···
    1. 1.
      +1
      Slm bayim
      ···
  14. 15.
    0
    Mağarada 31 keyfi
    ···
  15. 16.
    +1
    Helal lan
    ···
  16. 17.
    +3
    Saygılar üstat *
    ···
  17. 18.
    +1
    Saat 2 ye 10 var
    ···
  18. 19.
    +2
    dikkat et omar gibi birisi gelip sıkmasın kafana panpa...
    ···
    1. 1.
      0
      Omar be an omar yo!
      ···
  19. 20.
    +9
    bu amk üçkuncusu ne diyor gibtir git yat liseli
    ···
    1. 1.
      0
      kes amk ikincisi herkes profile bakıcak şimdi
      ···