/i/Sözlük İçi

sözlük içi.
Bu entry silinmiştir
  1. 1.
    0
    Hırrrrrr
    ···
  2. 2.
    -26
    @2 fena değil lan

    edit : bu kadar eksi niye huur çocukları
    ···
  3. 3.
    -2
    fotoğrafa geldim
    ···
    1. 1.
      0
      Pampa duruyosa atsana amk
      ···
  4. 4.
    +1 -74
    @2 anan telefonumdan açmış başlığı

    edit: başlık fotoğraftaki meme yüzünden silindi huur çocukları istesem başlığı 1 dakkada silerdim çaylağım şuan
    ···
    1. 1.
      +2
      Olmadı pampa, toparlamaya çalışma boşuna
      ···
    2. 2.
      0
      Aynen amk
      ···
    3. 3.
      +1
      Eheuehueheeuheuehe bari yediğinle kal aq
      ···
    4. 4.
      0
      mal huur çocuğu adam çaylak yemiş fotoğrafdan
      ···
    5. diğerleri 2
  5. 5.
    +6
    kadın çocuğunu emzirmiş amkmun sapiklari
    ···
  6. 6.
    +2
    @2 zevk aldım..
    ···
  7. 7.
    +3
    niye @2 gibmişler gelmiyo lan
    ···
  8. 8.
    -1
    Foto link pls
    ···
  9. 9.
    +1
    @2 koymuş çocuğu ahahahahahahahahhahahah
    ···
  10. 10.
    +1
    @2 21 santimlik
    ···
  11. 11.
    -2
    Puuu Allah kahretmesin sizi başlık açılalı 1 saat olmuş hala fotodakinin linki yok piyasada. Ayıp be
    ···
  12. 12.
    0
    içimi bi hoş ettin amk
    ···
  13. 13.
    +2
    @2 ciğerini sökmüş
    ···
  14. 14.
    +2
    Bu nasıl bi foto amk bi insan bunu neden çeker bidaha amk
    ···
    1. 1.
      +1
      Bence efsane keske daha fazla olsa bunlardan
      ···
  15. 15.
    0
    @2 gibmiş.
    ···
  16. 16.
    0
    @2 hahahha helal
    ···
  17. 17.
    +1
    @2 uzaydan düşen meteor tadında gibmiş
    ···
  18. 18.
    0
    2. Nerde
    ···
  19. 19.
    0
    @2 HAHAAHHAHAHAHAHAHA
    ···
  20. 20.
    0
    @2 benim üzerime bile sıçrattın amk
    ···