/i/Telefonlar

  1. 1.
    +7
    evet beyler 1500 den fazla olmamak kaydıyla telefon almak istiyorum. kamerası taktan olsa da fark etmez. oyunlar kasmasın ama özellikle sarjı iyi gitsin başka bir şeye gerek yok
    ···
  1. 2.
    +10
    Şayomi giber
    ···
    1. 1.
      -1
      a3 2017

      samsung

      şiddetle tavsiye ederm
      ···
    2. 2.
      +1
      A serisi nedir aq sksjjsjsjsjs
      ···
  2. 3.
    0
    yalayıp yutulacak bir tane
    ···
  3. 4.
    -3
    Asus zenfone 3
    ···
    1. 1.
      0
      zenfone 2 vardı bende bu . 3 ne zaman cıktı
      ···
    2. 2.
      0
      Yarak gibi telefon alma aq
      ···
  4. 5.
    +2 -8
    Samsung Galaxy s3
    ···
  5. 6.
    0
    sony z2
    ···
  6. 7.
    +12
    Xiaomi mi 5 veya 5s
    ···
    1. 1.
      0
      lenova p2 den iyi mi sence ? bi baksana panpa ben cok anlamıyorum
      ···
    2. 2.
      -1
      Xiaomi 5 çok dayanıksız.300daha koysun Xiaomi 6 alsın
      ···
    3. 3.
      0
      Bende 5 var 10 defa filan düşürdüm yuz ustu ve arka tarafiyla kilif yoktu ve hiç bir şey olamadı
      ···
    4. diğerleri 1
  7. 8.
    +3
    Xiaomi redmi note 4 sana uyar gibi. Youtunedan bak bi incelemelerine
    ···
  8. 9.
    +2
    Xiaomi mi5s
    ···
  9. 10.
    -2
    Bu entrynden asosyal bir kişi olduğunu çok rahat anliyabiliyorum.
    ···
    1. 1.
      +1
      eğer ki instagramda foto paylasmamak , snap de story paylasmamayı : yani SANAL alemden bi şeyler yapmamayı asosyellik olarak görüyorsan evet asosyelim
      ···
  10. 11.
    0
    casper via a1
    ···
  11. 12.
    +2 -1
    Huawei lite p9 2017
    ···
  12. 13.
    0
    Al panpa sony z5 daha iyisi yok bu paraya
    https://www.istanbulbilis...mp;utm_campaign=Cimri.com
    ···
    1. 1.
      0
      Sony çok ısınıyor, ayda bir ekran koruyucu değiştirmek zorunda kalabilirsin
      ···
    2. 2.
      0
      Ben ipkone 6 kullanıyorum ince oldugu icin bırak ekran korucuyu kılıfı jelatınsız kullanıyorum kalınlasmasın dıye onerıde bulundum sadece paraya gore
      ···
  13. 14.
    +1
    Yeni aldım bende lenovo p1m 4000 mah pili var zorlamayacaksan ağır oyun oynamayacaksan işini görür.
    ···
  14. 15.
    -7
    iphone x al amk fakirliğin lüzumu yok
    ···
  15. 16.
    +2
    J7 prime al
    ···
    1. 1.
      0
      aha benm telefon
      ···
    2. 2.
      0
      En mantıklısı 7 de geldi
      ···
    3. 3.
      0
      Aynen android 8 de alacak
      ···
    4. diğerleri 1
  16. 17.
    -1
    Aga sana yemin ederim lenova k6 notede 100sarjla kullanmadan 4-5gun kullanırsan 1gune yakın şarjı bitiyor oyunlarda hiç kasma görmedim
    ···
  17. 18.
    +1
    Xiaomi dışında telefon bakma. Önerim redmi note 4x
    ···
  18. 19.
    +4
    Lenovo p2 al kardeşim 5100 mAh pil var andreno 506 var oyun performansı harika tam dolu şarj en az üç gün gidiyor pek oynamazsan bir hafta da zütürür sadece wp girersen bir ayı zorlarsın ben kullanıyorum harika bi telefon internette 1300 tl falan ama turkcellde 1500-1600 gibi fiyatı var geçen güncelleme de geldi android 7.0 hafızası da 32 gb arka kamera 4k ön kamera 1080p çekim yapabiliyor ram 4 gb snapdragon 625 var ısınmıyor gözünü kapat bu telefonu al başka sorun varsa sorabilirsin
    ···
    1. 1.
      0
      xiami 5s , rednote 3 filan diyorlar bi de asus zenfone 3 max ve 3 de su an hedefimde bunlardan biri olcak gibi sanırım bilgin varsa aktar panpa
      ···
  19. 20.
    -1
    Nokia 3310
    ···