/i/Devlet

  1. 1.
    +29 -5
    Bi gelsin
    1 sorum olacak sadece 1 sorum
    11 eylül saldırılarını kim yaptı bunu cevaplayin yeter
    ···
  1. 2.
    +57
    Altarın oğlu tarkan
    ···
    1. 1.
      -1
      beşar esad yaptı sanırım veya onun babası aslında.. dedeside olabilir emin değilim
      ···
    2. 2.
      -1
      hll lan
      ···
      1. 1.
        0
        gibtir lan yıkık huur çocuğu
        ···
  2. 3.
    +9
    Tabiiki de fetö
    ···
  3. 4.
    +5
    Fotoya geldim gidemiyorum
    ···
  4. 5.
    +3
    Enes batur
    ···
  5. 6.
    +1
    taliban
    ···
  6. 7.
    +5
    Amerika yapdi moruq
    ···
    1. 1.
      +4
      Amirganin yaptığına inaniyonda dexerin yaptığına neden inanmiyon
      ···
      1. 1.
        +1 -2
        Ben ameriga yapdi demisim sen bu yazidan nasil bunu ima ettin

        Kafan mi güzel senin :D
        ···
      2. 2.
        +4
        Taman işte amerika kendini vurduguna inanan bi insan nasıl olurda 15 temmuzu dexerin yaptığına inanmaz hayter eriyorum
        Sana bişey dediğim yok beni yanlış anlama
        ···
      3. 3.
        0
        @aksini idda eden olm ironi aq adam dalga geçiyor, harbiden şu sözlüğe 15 yaş sınırı koyalım amk.
        ···
      4. 4.
        0
        5 yasindayim çugu xd @nsa corp
        ···
      5. diğerleri 2
  7. 8.
    0
    Deaş yapmadı mı
    ···
  8. 9.
    +2
    Mustafa topaloglu
    ···
  9. 10.
    +1
    Bir grup inci sözlük yazarı hatta trtye çıkmıştı
    ···
  10. 11.
    +1 -1
    El-Kaide miydi neydi
    ···
  11. 12.
    +5 -3
    11 Eylül saldırısında gökdelende olması gereken yahudiler yoktu. Planlanmış birşeydi. Darbeye bak. Ölen asker röportaja çıkıyor. Askerliği bitireli çok olmuş bal mumu heykeli yapılıp ölüm süsü verilmiş.
    ···
    1. 1.
      +3 -2
      Tamam işte aynısı 15 temmuzda oldu yalandan bi darbe
      ···
    2. 2.
      +1
      Röportaja çıkan kafası kesildi denen asker değil mi? Ben mi yanlış biliyorum
      ···
    3. 3.
      0
      Bende yalandan diyorum işte.
      ···
    4. 4.
      0
      Vooooov, büyük resmi bize ghösterdiğin için tesheqqür ederim moruq
      ···
    5. diğerleri 2
  12. 13.
    0
    Aha bak iste gerçek tiyatro 11 eylüldür
    ···
  13. 14.
    +1
    @13 haklı Amerika Orta Doğuya girmek için yaptı 11 Eylülü.
    ···
  14. 15.
    +1
    Süleyman Çakır
    ···
    1. 1.
      +1
      Tombalaci ikiz kulelere saklanmisti serefsiz fedocu tombalaci
      ···
  15. 16.
    0
    el kayide
    ···
  16. 17.
    0
    Ucak bas kaldirup kendi kendine yapti onu
    ···
  17. 18.
    +2
    George Bush Ortadoğu'ya girmek için 11 Eylül saldırılarını yapti
    ···
    1. 1.
      -1
      fantazi dünyanız rengarenk
      ···
    2. 2.
      -1
      el kaide de mal zaten suçu kabul ediyor
      ···
    3. 3.
      0
      El kaide Amerika tarafından kurulmustur
      ···
    4. diğerleri 1
  18. 19.
    -1
    Tiyatro diyorsun da nasıl bir tiyatro mesela, biraz açıklar mısın? Suçlular kim?
    ···
  19. 20.
    0
    Şşşş çaktırma..
    ···