/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 1.
    +5 -17
    Nasıl anlarsınız ?
    ···
  1. 2.
    +133 -2
    Selam verdiyse
    ···
    1. 1.
      +7
      https://youtu.be/oDrbtZx0PVw?t=28s
      ···
      1. 1.
        0
        Helal edin
        Sana bişey göstercem deyip dıbını gösterdiyse
        ···
    2. 2.
      0
      Jhytdvhy
      ···
    3. 3.
      +4
      otobüste para uzatmamı istediyse
      ···
      1. 1.
        +1
        merhaba ümstad
        ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +7 -1
    anlayan varsa bana da anlatsın
    ···
    1. 1.
      +7 -1
      Şimdi beyler bi kızla sürekli gözgöze gelmeniz kızın sizden hoslandigi anldıbına gelmez. Eğer ki bi kızla bir defa gözgöze geldiyseniz ve daha sonra zütünüzü yırtmanıza rağmen ayni kizla tekrar gözgöze gelemiyorsanız kız sizden hoşlanmıştır hadi eyvallah.
      ···
      1. 1.
        +12 -1
        Bütün kızlar benden hoşlanıyor
        ···
      2. 2.
        0
        Uzun süre göz göze gelmeye çalış utanıp gözlerini kaçırıyorsa hoşlanıyordur
        ···
    2. 2.
      +1
      Olm cocuklari kandirma la inandi veled xD
      ···
    3. 3.
      0
      Yakigibli adamin boyle seylere ihtiyaci yok yanlis anlamayin siz bile aynaya bakinca bu ne mk diyosaniz bi kiz size 1030 kere de baksa hoslanmiyor olabilir.ama bazilari seviyorken tiksiniyor numarasi yapiyor
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +7
    Anlamayamassiniz
    ···
    1. 1.
      0
      dalgayı köpürtüyor ise hem de ne
      ···
  4. 5.
    +1
    Anlayamam.
    ···
  5. 6.
    +20
    bunu anlayan bir erkek canlı dünyada görülmemiştir .
    ···
    1. 1.
      +1
      Biraz pgiboloji bilmek sizi baska biri yapar
      ···
    2. 2.
      0
      youre walking dead
      ···
  6. 7.
    +4 -39
    anana sor
    ···
    1. 1.
      +1
      annem rahmetli oldu kardeşim
      ···
    2. 2.
      +1
      Allah rahmet eylesin pampa
      ···
    3. 3.
      +3 -9
      nasıl gibtiysek ölmüş karı lan :d
      ···
      1. 1.
        0
        Ak nası bi huur çocusun lan dediğin lafa bk
        ···
    4. 4.
      0
      Olenin arkasindan da laf ediyon allah seni ıslah etsim
      ···
    5. diğerleri 2
  7. 8.
    +12
    Başka bir ihtimali yok *
    ···
    1. 1.
      -2
      Bu özgüven nerden geliyor ?
      ···
    2. 2.
      +1
      ananın amından
      ···
  8. 9.
    +1 -1
    Beden dili çalış panpa. En basidinden seninle konuşurken mutlaka saçlarıyla oynar.
    ···
    1. 1.
      +2
      Yav sonra sevmiyorum diyenler de var aq
      ···
    2. 2.
      +2
      En basit seninle konuşurken demissinde bro, ben bi imza kağıdı verirken kızlarla münasebet kuruyorum
      ···
    3. 3.
      +1
      Beden dilinin bir adım ötesinde micro ifadeler diye bir konu var. Bana yalan söyleyemezsin mesela. Sana nasıl yaptığımı öğretsem de söyleyemezsin. insanın hakim olamadığı, her duruma karşı ayrı ayrı takındığı, 1 saniye bile sürmeyen micro ifadeler oluşuyor yüzünde. Araştırın çok zevkli konu.
      ···
    4. 4.
      0
      Saçıyla oynamasi tam bir işaret olamaz kesin bilgi
      ···
    5. diğerleri 2
  9. 10.
    +3
    bilmem hiç tatmadım =(
    ···
  10. 11.
    +7
    10 saniye bakınca zaten aşık oluyon
    ···
  11. 12.
    +29
    Aynı gezegende yaşıyoruz kesin beni seviyo moruq
    ···
    1. 1.
      -1
      Diyosunnn
      ···
    2. 2.
      +1
      O gezegende annen ve johnny reis de var unutma
      ···
      1. 1.
        0
        Senin annen ve benim yarram da var ama
        ···
  12. 13.
    +2
    Kız belli eder , istersen pm gel anlat Güzin ablan olayım
    ···
    1. 1.
      0
      Bana anlatır mısïn aplaaa
      ···
    2. 2.
      0
      Anlat ablz
      ···
    3. 3.
      0
      Ben de dinlemek istiyorum başlık açın
      ···
    4. diğerleri 1
  13. 14.
    +20
    Çok saçmalar olum tam seviyo diyorum sonra vazgeçiyorum sonra diyorum sevmiyo ama oysaki o an seviyor felan garip aminakoduklarim
    ···
    1. 1.
      0
      Knk sen=ben
      ···
    2. 2.
      0
      Çünkü sevip vazgeçiyor dıbına rövaşata çektiklerim
      ···
    3. 3.
      0
      beni anlatmışın panpa
      ···
    4. diğerleri 1
  14. 15.
    +1
    dıbına şaplak atarım
    ···
  15. 16.
    +12
    anlayamadiysan zaten hoşlanmıyordur
    ···
    1. 1.
      0
      Bi kere bi sevgilim sana 2 aydır yaziyodum demişti ben anlamamıştım amk
      ···
  16. 17.
    +18 -2
    gibtir git kara delikler ile ilgili araştırma yap o daha kolay anlaşılır kızların %80 ni aptal ve dengesizdir ve bunların yüzde 60 ı kendini yüzde 20 lik kısmından zanneder yani kızların egolarıyla oynaman lazım kendi tecrübelerime göre söylüyorum en iyi ilişkiler yalan ve aldatma üzerine kuruludur çünkü hepsinin sonu aynı sebepten olur
    ···
    1. 1.
      +1
      çok gibtir yemiş
      ···
      1. 1.
        0
        2 defa yemiştim
        ···
  17. 18.
    +3 -2
    Silgisini verdiyse
    ···
  18. 19.
    0
    Anlamsız gülüyorsa kaçın *
    ···
  19. 20.
    +9
    Kezban olanlari mal gibi karşında dudaklarini ısırıyor. Bazisi sana bakip bakip saçiyla oynuyo. Bazisi da bi bahaneyle surekli onunden geciyo arada domaliyo falan. Ozguveni yuksek olan prenseslerimiz ise direk gozunun icine uzun sureli bakiyo... Yalansa yalan deyin kizlar.
    ···
    1. 1.
      0
      Tespit var şuku
      ···
    2. 2.
      0
      Tamamen doğru
      ···
    3. 3.
      0
      Tespit bu söyleyecek söz bulamadım
      ···
    4. 4.
      0
      Vay aq bunların herhangi birini yaşayan var mı
      ···
    5. 5.
      +3
      Domalandan bir tane alıyim
      ···
    6. 6.
      +1
      Domalan hariç doğru
      ···
    7. 7.
      0
      Dudaklarinı isiranlar yollu mu oluyor la bana öyle geliyor
      ···
    8. diğerleri 5