/i/Futbol

it's the futbol that's the futbol
  1. 1.
    +501 -23
    Maç boyu en az 5 defa gösterildi
    ···
  2. 2.
    +419 -4
    Kameraman kızıl seviyor demekki
    ···
    1. 1.
      +1
      Güldürdün bin
      ···
    2. 2.
      0
      ,fidjsajs puşt
      ···
    3. 3.
      0
      Elma yermisin yiğidim
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 3.
    +324 -6
    10 kere gösterildi ya
    Edit:Bu nasıl trend oldu amk
    ···
    1. 1.
      +2
      Helal et, kızılın ismi Eva Hamamcı
      ···
      1. 1.
        0
        Harbimi helal olsun
        ···
      2. 2.
        0
        Harbimi helal olsun
        ···
      3. 3.
        0
        adıda deişikmiş amk türk mü acaba
        ···
      4. diğerleri 1
    2. 2.
      -2
      Neden aynı şeyi iki kere yazdın mı?
      ···
    3. 3.
      0
      Çok suku almissin cuguledim
      ···
    4. diğerleri 1
  4. 4.
    +184 -1
    Etmediği dua kalmadı tırnakları bitti
    ···
    1. 1.
      -1
      (bkz: egoist şişman kıza verdiğim felçlik ayar)
      ···
  5. 5.
    +95 -2
    Ben kameralara okadar el salladım kimse beni görmedi kız ojeli tırnağını yedi ünlü oldu
    ···
    1. 1.
      +1
      Zutunu acarak sahaya girseydin bugun hayatin degismisti erkekliginu kucumseme
      ···
    2. 2.
      0
      ona gerek yok başını göstersem bütün ferre yapımcıları kapım da kuyruk olur
      ···
  6. 6.
    +70
    Her maç gösteriliyo zaten 10 senedir falan kapalı altta tribünün sembolüdür eva hamamcı 36 yaşında
    ···
    1. 1.
      0
      Vay amk ilk defa duyuyorum
      ···
    2. 2.
      +3
      iyi milf
      ···
  7. 7.
    +67
    Aynn amk sanırsın Acun'un kanali
    ···
  8. 8.
    +48
    100 kere gosterdiler bildin amk kameraman aşık oldu galiba amk
    ne cok cuglanmis be sea beyler bide
    ···
  9. 9.
    +41
    Başka seyirci görmedik amk
    ···
  10. 10.
    +43 -2
    Olm o kadın beşiktaşın her maçına gidiyo zaten amigo amk o yüzden sürekli onu gösterdi
    ···
    1. 1.
      0
      Amigoya bak maşallah sanki s*** karıyı
      ···
  11. 11.
    +16 -1
    eva hamamcı.. beşiktaş tribünün en eskilerinden.
    ···
    1. 1.
      0
      Vay amq
      ···
  12. 12.
    +10
    hemen stada gidiyorum. hoşçakalın.
    ···
  13. 13.
    +9
    Gözleri çok güzel mk lensmi acep tırnak yiye yiye maç bitti
    ···
    1. 1.
      0
      Lens bro
      ···
  14. 14.
    +6 -1
    Kiyamam nasi da heyecanlı
    ···
  15. 15.
    +4 -1
    90 dakikalık maçı baz alarak bu kızın kişilik analizini yapacağım. ilkokul ve lise hayatı boyunca kendini diğer cinsiyetdaşlarına oranla çirkin hissediyordu ve çok az sevgilisi olmuştu. Üniversite sınavında önlisans(2 yıllık) bir üniversite kazandı. Üniversiteye attığı adımla bu iki senede değişmeye eskisi gibi olmamaya karar verdi. Önce saçlarını kızıla boyattı. Kızıl saç farklılıktı çünkü. Sonra mavinin en açık tonunda lens taktı. Mavi göz farklılıktı çünkü. Bütün bu değişimle çelişen bir şey vardı. O da ismiydi. Onu değiştirmeye karar verdi ve ismini de Eva olarak değiştirdi. Eva Rus ismiydi çünkü. Ve erkekler Rus kızlarını severdi. Bütün bunlar yeni bir kız yaratmıştı. O kız Eva'ydı. E peki Eva kendini erkeklere nasıl gösterecekti ? istanbul büyük yerdi. Ne kadar güzel olursan ol şehrin hızlı akışı diğerleri tarafından farkedilmene engel olurdu. Düşündü. Tek bir yol vardı. 50 bin erkeğin arasına girip fanatik gibi davranmak. Yalniz stadtaki tek kadın o değildi. Ön saflara inip kendini kameraya göstermeliydi.
    ···
    1. 1.
      0
      Sherlock Holmes misin amk
      ···
  16. 16.
    +2
    Maçın ortasında 2 posta attırdı.. Büyük ihtimal onun yüzünden elendik zaten. Şaka bi yana harbi ya gibik kameraman.
    ···
  17. 17.
    +1
    Çingene gibiydi lan...
    ···
  18. 18.
    +1
    eva hamamcı

    fanatik bi ablamız bu biliyorum

    beşiktaş siirtsportla yapsın gene gider bu

    helal
    ···
  19. 19.
    +1
    Tinerci amk
    ···
  20. 20.
    +1
    Bazı futbolculardan daha fazla gördük amk kızılını
    ···