/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
3
  1. 1.
    +191 -17
    başkaldırılamıyor. sistemi terk etmeye çalışsan para kazanamazsın, parada zaten sistemde tutunmamız için kullanılan bir araç. veya hapse atılırsın, engellenirsin.

    Sistemi değiştirmeye çalışsanız yine para lazım, para olsa da halk artık bir koyun sürüsü gibi. (yanlış anlamayın her ülkede böyle, bir devletin başkanı başka bi devletin başbakanı ile atışsa kendi halkı da bu sefer karşı ülkenin halkına dalaşır. koyun sürü pgibolojisi)
    sistemi değiştiremezsinizde kısacası bu seferde karşınıza koyun sürüleri çıkıcak. çünkü iktidardaki kişiler koltuğun sıcaklığına alışmıştır. bu bir devlet, köy veya kabile içinde aynıdır.

    sistem zaten belli
    7. doğ
    8. büyü
    9. eğitim al
    10. sınavlara gir(hangisi sisteme daha çok yararsa onu alırlar işe veya herneyse)
    11. sisteme yeni üyeler kazandırmak için evlen ve çocuklar yap
    12. sisteme hayırlı bir evlat ol. (başkaldırma)

    devam etmemi isterseniz rez alın beyler. 11gibi devam ederim belki yemek yicem.
    ···
  1. 2.
    +71 -3
    Anarşizim beee
    Oley bee
    ···
    1. 1.
      +3

      @1 GiT MAĞARADA YAŞA O ZAMAN AMK AYISI

      ···
  2. 3.
    +82 -5
    Sistemde yüksel o zaman

    Edit: Cümlelerinden cahil yakarışları duyuluyor bişeylerin farkına varmışsın bu güzel ama sadece bu kadar. insanlar sorun yaratmaya meyillidir ama nedense sadece bu kadar şu şu şu diyorsunuz ama devamı nedense hiç gelmiyor. Tamam sistem bizi köleleştiriyor eee devamı ?

    Ömrümde das kapitali, manifestoyu, devlet ve devrimi okudun mu ? Şimdi gidip googleye bu kitapların isimlerini yazma. Bu başlığın altındaki insanlar bdsm fotosu için geldi seni giblemiyorlar bile hangi topluma sen neyi anlatıyorsun.

    Okumayacaklar için özet geçiyorum:

    Şu an bu başlıkta okuduğunuz yazılar bir farenin aslanlara biz eşit değiliz, bu adaletli değil demesiyle aynı şey. Okuyun aslan olun saygılar.
    ···
    1. 1.
      -1
      Torpil lazım
      ···
      1. 1.
        +1
        ya gibtir git siz de koyunsunuz amk

        bi tutturmuşlar torpil de torpil amk kendinizi avutma çabasınan başka bişey değil. Torpil var evet ama her şey torpille olmuyor yeterince çalışırsan istediğini başarırsın sen hiç merak etme. Adam 20 senelik eğitim hayatını tarih derslerini uyuyarak, ekonomi-siyaset gibi dersleri sınavdan önceki gün arkadaşlarından not isteyip 1 gün aklında kalacak kadar ezberleyerek geçirmiş. Şimdi yattığı yerden 90 kilo zütüyle ÖÖÖ HERŞEYi TORPiLLE YAPIYOLAR ÖÖÖÖ SiSTEM YANLIŞ diye ağıyor amk.

        Yani yanlış anlaşılmasın ben de o yukardakiler gibiyim ama en azından çalışsam başarırdım bunu biliyorum amk başka bişeye bağlamıyorum üşengeç biriyim az çalışırım az kazanırım istediklerimi az az yaparım tamamen benim sorumluluğum bunu biliyorum öyle torpil torpil diye ağlamakla olmuyor
        ···
      2. 2.
        0
        Ben torpil olduğunu ne zaman anladım biliyor musun kardeşim ? Kuzenim kpss den 98 alıp atanamayınca anladım : biyoloji öğretmeni .
        ···
    2. 2.
      +1 -1
      Cok fazla alta inmeden bu kadar güzel yorum görmek mutlu etti sevdim seni
      ···
    3. 3.
      0
      Zamanin yonlendirdigi arzular doğrultusunda maddi mesleki hedeflere saplanip kalamam ben
      Ruhumdaki boşluk hissi bunlarla dolmaz benim, bunlarin boşluğunu kavramak lazim
      Ancak mankafalar arzularin pesinde bir koyunun dili disarda otun pesinden kostugu gibi koşar diyelim yukseldin
      Bu seferde sahip olduklarin sana sahip olacak seni hapis edecekler daha çok daha çok isteyeceksin o mali mulku koruma ugruna her taku yapacaksin bu hep boyle olmustur.
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +10 -2
    Fotodaki anan mı
    ···
  4. 5.
    +4 -6
    anana yarramın başını kaldırdım ahaha
    ···
    1. 1.
      0
      Ananın amlna dedenin mezarını sokayım orusbuçocuğu
      ···
  5. 6.
    +4 -1
    BDSM enn sevdikim ❤️❤️❤️
    ···
  6. 7.
    +32
    Geçen gün yine nette takılıyodum eksi sözlükte yek yaaa diye biri

    emre yılmaz kitabında şu şekilde geçer, "ne garip eskiden insanları zorla köle yapardık. şimdi seve seve geliyorlar. kapitalizmin en göz kamaştırıcı başarısı budur." (46. sayfa) 

    Bunu yazmış. (Çalıntı falan demeyin diye kimin yazdığınıda söyledim)

    Gerçektende öyle. Mal gibi bir işte mal gibi bir maaşla orta sınıf veya altı yemekler eşyalar geziler yaparsınız. Ama yinede sesiniz çıkmaz. Çünkü insanda üstünlük kurma pgibolojisi vardır. Nasıl ki doğada bi pengüen dişi bir pengüeni etkilemek için güçlü ve evlenilmesi gereken biri olarak kendini gösteriyorsa, kendini diğerlerinden daha cool göstermeye çalışıyorsa bizde öyleyiz. Onun telefonumu var benimki daha iyi olmalı. Onun arabasımı var ya yok olsun ya da benimki de olsun hem de daha iyi. işte burda küçüklükten beri bize öğretilen düşünceler beynimizde uyanır. Çalış para kazan üstün ol, daha üstün ol. Okula git adam ol. Okumazsan iş bulamazsın, iş bulamazsan para bulamazsın, para bulamazsan üstün kişi olamazsın.

    Öyle bir sistem yapılmışki ayrılmak isteyen toplumdan dışlanıyor. Kendilerini kandırıyolar. Belki bir telefonla, belki bir arabayla, bazen zütlerinin büyüklüğüyle.

    Evet zütlerinin büyüklüğüyle bile. Öyle bir durum aldıkı. Sistemi unutturmak naşka şeylerle uğraştırmak için insanları görünümüyle bile oynamaya başladılar. Tabiki tipsiz olanın parası varsa o yinede güzeldir. Çünkü para baştada dedim ya herşey para üstüne kurulu. Paranın üstünlüğünü bu sistemde kimse geçemez. Geçerse zaten krizler patlak verir. Sistem bir süre aksar..

    Devam ediyimmi beyler etmemi isterseniz yazarım arada. Kendimle konuşuyomuş gibi olmiyım.
    ···
    1. 1.
      0
      Ya onu bunu gibtir et fotodakinin linkini atsana
      ···
  7. 8.
    -1
    panpa sabah sabah okumam da belki akşam yatarken okurum
    başlık ilgimi çekti

    edit: panpa eyw yazmışsın ama içerikte hiç bdsm yok
    bunları zaten biliyoruz azcık düşünen insanlar bunu bilir
    sen bu olayı bdsm başlığı açısından anlatırsan okunur
    diğer türlü sadece sıkıcı
    ilk 2 entryni okudum
    eğer bdsm i anlatacağın bir şeyler yazarsan haber edersin
    ···
  8. 9.
    +22 -1
    Yorumlardan birinde birisi sende o zaman sistemde yüksel yazmış.

    Sorunda bu zaten yükseldikçe hep daha iyileri olucak. Hiyerarşi sadece vakit öldürmeniz için. Bizler o hiyerarşide ortalara bile gelemeden zaten ölüp gidecez. Bizden sonrakilerde aynısını yapıcak ondan sonrakiler de.

    Üstlerde olanlar hep sistemi kuranlar, onların çoculları, onların torunlar olucak. ilginç olan şuki devletlerin çoğunda, hepsinde hatta yalan olmasın şimdi. saltanatı kötülediler, demokrasiyi(sistemi) getirdiler. Ama kendileri belkide yüzyıllardır saltanatla yönetiyolar sistemi.

    Şimdi demokrasiye laf atma laik bi ülkeyiz eşitlik falan demeyin bana. Demokrasi dediğiniz halkın çoğunluğunun oylarıyla başa geçmek falan filan işte biliyorsunuz. Kusura bakmayın ama halkın çoğunluğu mal. Burdan bişeyler bilen yapmak isteyen, düşünen kişilerden özür dilerim ama lafım size değil. Lafım dünyadan, ülkeden, ailesinden bile bi haber olanlara. Tek amaçları kız zütünden koşanlara, hayatı sadece erkekleri etkilemek sanan kızlara ellerinden zütlerinden büyük telefonlar, zaten tel küçük olunca züt ceplerine koyarlarki büyük gözüksün zütleri. Neyse bebek sesi çıkarmalar, mal gibi hareketler, dar gömlek araba anahtarı cüzdan üçlüsüyle nargileden nargileye gezenler.

    Demek istediğim halkın içinde bunlarda var. Koyunlqr dediğimiz kesim. Şimdi bunlar mı senin geleceğin için oy verecek. Dünyanın düz olduğu hakkında 2 güzel laf etsem kanacak mallar.

    Evet bunlar senin geleceğini belirlicek. Aday diyede 3-5 kişi gösterilir. Biraz konuşmayla kandırılırlar. Ve bitti hayırlı olsun sisteme devam.

    Bir sistem olmalı mı, elbette olmalı. Ama senin geleceğin, çocuklarının geleceği, torunlarının geleceği için bu koyunların üstün olmadığı, paranın üstün olmadığı; üstünlüğün sadece akılla sağlanılacağı, fikirlerin düşünceyle hayata geçirilmesi gereken bir sistem olmalı.

    Yoruldum devam ederim sonra beyler. Yorumlarınızıda yazın merak ediyorum.
    ···
    1. 1.
      0
      sonuna kadar haklısın
      ···
    2. 2.
      0
      Kap şukunu
      ···
    3. 3.
      0
      Bildiğin komünizm istiyosun
      ···
    4. 4.
      0
      Demokrasi modern kölelik aynen katılıyorum sınavmış şuymuş buymuş insanın aklını kullanmasını engelliyorlar resmen amk poşet gibi doldur doldur boşalt :(
      ···
    5. diğerleri 2
  9. 10.
    +7
    Bos yapma linki at amk
    ···
  10. 11.
    0
    Foto için rez
    ···
  11. 12.
    +1
    Kardesim çok ayıp link nerde
    ···
  12. 13.
    0
    Vay amk bu anlattıkların bana kafkanın dönüşüm kitabını hatırlattı
    ···
  13. 14.
    0
    Rezervasyon
    ···
  14. 15.
    0
    Matrixte kung fu kitabını özetliyor okumanızı kesinlikle tavsiye ederim
    ···
  15. 16.
    0
    iste sonunda benim gibi dusunen biri
    ···
  16. 17.
    0
    Foto iyimiş dursun bi kenarda
    ···
  17. 18.
    0
    Rezzzzzzzzzzz
    ···
  18. 19.
    0
    😐😐🙃😎😎😎😎😍
    ···
  19. 20.
    0
    Rezzzzzzźzzź
    ···