/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +32 -19
    Bu Haber Şehit Olan Türk Evlatlarına k*rtlerde Şehit Oluyor Gibi Sallamasyon yapan huur evladı ak-trollere gelsin. Sizi günlerce k*rt ilan ettiğiniz ve bunun üzerinden prim yapıp Ailesini rencide Ettiğiniz Şehidimiz Fethi Sekinin Dayısının Açıklaması ile Başbaşa Bırakıyorum kaşarın çocukları arabın binleri Bu Vatan k*rt kırmalarının yahut arap döllerinin Değil Türk Oğlu Türklerindir.

    Şehit Polis Fethi Sekin'in dayısı Hikmet Kürüm:

    ''Ben 7 yaşından sonra Türkçe'yi öğrendim ama biz Türk kökenliyiz, Orta Asya'dan gelmeyiz. Kökenimizle ve Türklüğümüz ile daima onur duymuşuzdur.''
    ···
  1. 2.
    +11 -13
    Kürtler senden daha şerefli!
    ···
  2. 3.
    +1 -1
    Kardeş k*rt yazıyon lan
    ···
  3. 4.
    +14
    Bence 'Ben Türküm lan' diyen herkes Turktur
    Vatanı, Milleti, Halkı için şehit olan herkes Türktur
    Aksini iddia eden varsa dusuncelerine saygım sonsuz
    ···
    1. 1.
      0
      Bencede amk
      ···
  4. 5.
    +7 -1
    Kes lan devlet düşmanı huur evladı .



    ···
  5. 6.
    +4



    ···
  6. 7.
    +10
    Ne bu adami Turk ırkina bağli yapma cabası ? Adam hemsehrim ve bagli oldugu ilcenin geneli de kürt neyin inkarı bu amk . Ha Türk ha Laz ha Kürt ha çerkes . Ortak payda vatan gerisini gibtir et
    ···
    1. 1.
      +2 -2
      Ulan orosu çocukların Şehidin Ailesi Türküz Diyor Siz hala adamı k*rt yapma derdindesiniz nedir sizdeki bu bitmek bilmeyen k*rtlük aşkı lan
      ···
      1. 1.
        0
        beynini gibtimin , adam Kürt bak sana hemsehrim diyorum yannan kafa benden daha mi iyi bilicen . Bu ulkede ayrısma varsa Kürtcüler ve Türkcüler yüzunden amk
        ···
      2. 2.
        0
        Bnde elazığlıyım ama eğer dayısı böyle demişse Kürt diye tutturmak art niyet oluyor. Ayrıca bu ülke uğruna Türkün şehit olduğu kadar Kürt de şehit oluyor adama sorarlar ki sen kimsin şehit olan Kürdü yok sayıyorsun ne yaptın lan en fazla bu ülke için aq?
        ···
  7. 8.
    +3 -1
    Evet bi Faşo daha
    ···
  8. 9.
    0
    Kürtler de Türktur arkadaşlar oyuna gelmeyin
    ···
  9. 10.
    -2
    kardeşim en guzeli ben once türküm sonra kurdum diyendir benim soyum kurt olabilir ama keşke olmasaydi irkimizi seçme hakkimiz olsaydi emin olun turk derdim
    ···
  10. 11.
    +2
    huur evladına bak senin babanı satın alacak kürtler var bu ülkede kürt iş adamlarını çıkar türkiye ekonomisi tam anlamıyla biter ayrıca sizin kürt diye sınıflandırdığınız güney doğu ve doğu insanının büyük çoğunluğu aslen türk sadece zamanla asimile olmuş kürt sıfatına bürünmüşlerdir gerçek saf kürtler körfez savaşında ıraktan türkiyeye gelen 500 bin kişidir herkesi yarafan ve ırkını seçen allahtır geçmişinle gurur duya duya geleceğini gibiyon istanbulu fethetmiş çine sed yaptırmış olsan nolur şuan zütünü gibiyolar
    ···
  11. 12.
    +2
    adamın çocuğu pkklı itlerle korkusuzca mücadele ederken hayatını kaybediyor. sizde türk kürt arap arnavut diye tartışın. adam da sizin gibilerinin yüzünden böyle açıklama yapıyor. birileri bu ülke için birşey yapıyor ve hala kim neciydi diye tartışıyorsanuz asıl bölücü sizlersiniz. böyle devam ederseniz hep geçmişte atalarınızla övünüp durursunuz sizlerde böyle mal mal edebiyatlar yaparsınız, toplumda ki ayrışmayı derinleştirirsiniz.
    ···
  12. 13.
    0
    Olm ne salak insansın mk adam kürt ama ben Türküm demiş fethi abiye sorsan önce müslüman im sonra Kürdüm der
    ···
  13. 14.
    +3
    Amk ırkçı olmayın, kürt olsa ne yazar türk olsa ne yazar ,biz Türk milletiyiz bitti k*rt nedir amk ,kürt yazmaya bile korkuyorsunuz,bir milliyetci türk olarak söylüyoruk kürtler 1000 yıllık kardeşimizdir,pkk yı giberim
    ···
  14. 15.
    -1
    dıbına koduğumun etnik döküntüleri ülkemde Türk olmyan kimse istemiyorum bro
    ···
  15. 16.
    +3
    Mikrobit nasıl da deliklere saklanmıştınız tertemiz mahallelere siperler kazmıştınız cebinde beş kuruşu olmyan dedelerimizi teyzelerimizi elinden evlerini almıştınız daha liseli çocuklara uyusturucu icirip dağa çıkartmıştınız "hakkımızı arıyoruz" diyip amerikan köpekliği yapmıştınız acımız ortak şehitler ölmez vatan bölünmez diyip tenhada şehitlerin arkasından kahkahalar atmıştınız avrupa sözde ermeni katliamini taniyinca parlementolarinin onune taklu sancaklarinizi acmistiniz siz ne türksünüz ne kürtsünüz ne arapsınız siz anadolu da yaşayan bin kurularısınız
    ···
  16. 17.
    +1
    Kürt olsa ne olur amk evladi?
    ···