/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 28.
    0
    Ulan ilk sene yatay geçiş istiyordum, hedefim vardı sene sonu ort 1.90 gelmişti zar zor kalmamıştım aqq
    ···
  2. 27.
    0
    3. Sınıf 3.70 gno var ağla
    ···
  3. 26.
    -1
    2.89 ortalamam var
    Belirtmesem olmaz---> hukuk okuyorum
    ···
  4. 25.
    0
    Sorum yok. isteğim var.Uyu.
    ···
  5. 24.
    0
    0.84 ort 4 dersten büte giricem bölüm enerji mühendisliği
    ···
  6. 23.
    +2
    ff adamdır 1.32 ortalamam
    ···
    1. 1.
      +1
      Adammmm
      ···
  7. 22.
    +2
    1.97 gano bölüm ekonometri
    ···
    1. 1.
      +1
      Tebrikler, bölüm adını bile anlayamadım.
      ···
  8. 21.
    +1
    alın da transcript görün binler
    http://imgim.com/image/557incii464695.jpg
    edit: makine son sınıf
    ···
    1. 1.
      0
      Tam olarak örnek öğrenci.
      ···
  9. 20.
    0
    Benim yatay geçiş yapmadan önce 3.70 lerde geziyordu yatay geçişten sonra 3.60 a düştü bu dönemde 3.20 gibi falan düşecek ama sonraki dönem tekrar yükseleceğim 3.70 civarına kafamdaki plan bu.
    ···
    1. 1.
      0
      Hangi bölüm kanka
      ···
  10. 19.
    0
    1. Sinifta gereksiz dersler de aa almıştım ama bu sene daha nasip olmadi
    ···
  11. 18.
    +3
    dıbına goduklarım insan az bi vatana millete hayırlı olim der la
    1 diyor adam ya. 2.50 dur bunun sınırı beyler ki eminim ki bölümünüz de tıp hukuk değildir yani
    iibf ise en azından 2.20 nin üstüne çıkın la sinirlendirmeyin adamı la
    ···
    1. 1.
      0
      Reklamcılık okuyorum kanka çan eğrisi var birde.
      ···
  12. 17.
    +1
    Geçen sene 2-3 tane AA vardı bu sene 2 dersten kalacak gibiyim 2.3-2.5 gibi ortalama olur. Geçen sene ilk dönem 3.80 ort var beee
    ···
    1. 1.
      0
      Off üzüldüm kanka, o koyuyordur işte.
      ···
  13. 16.
    0
    bi tarih dersinden almıştım aa
    ···
  14. 15.
    +2
    ben de 2. sınıftayım 6 senedir üniversite okuyorum sorun varsa ben alayım gülüm
    ···
    1. 1.
      0
      Hangi bölüm?
      ···
  15. 14.
    +3
    2. Sınıfım benim de 1 dersim aa
    Ortalamam 2.56
    Saygılar
    ···
    1. 1.
      0
      Tam olarak örnek öğrenci.
      ···
  16. 13.
    +2
    ulan işiniz gücünüz ne? gidin çalışın eşek herifler, övünür gibi yazmışlar bi de
    ···
    1. 1.
      0
      Kanka çan eğrisi var.
      Geçiyor şerefsizler.
      ···
  17. 12.
    0
    1.97 ortalama var
    ···
    1. 1.
      0
      iyi kanka bence
      ···
  18. 11.
    0
    gibimi salladım 2.50 ort mk
    ···
    1. 1.
      0
      Yohamuğa
      ···
  19. 10.
    +1
    2. Siniftayim 6 ders aldım 5 inden kaldım birisinden cc geçtim.
    ···
    1. 1.
      0
      O cc için şuku kanka.
      istersen nick 6 da ateşlerim.
      ···
    2. 2.
      0
      chp nin kalesi izmir gibi olmuş mk
      ···
    3. 3.
      0
      5 dersten kalmak nedir? Okuma daha iyi.
      ···
    4. 4.
      0
      Senin son actigin başlık yatay geçiş hakkında bilgisi olan birisivarmi yazmissin yatay gecus ile 2 yilliga gideceksen asil sen okuma mk Şalağı hshshs
      ···
    5. diğerleri 2
  20. 9.
    -1
    Biz de arada b'li notlara düşüyorduk naparsın...






    ···
    1. 1.
      0
      Kanka bu işin sırrı ne?
      ···
    2. 2.
      +1
      Kardeşim uzatmaya gerek yok devamsizlik yapmayip dersi derste dinleyip önemli yerleri not edeceksin bu kadar basit amina koyayim. 4 hafta devamsizlik hakkim var diye 4 ünu de doldurmayacsksin amk. Saatlerce ineklemene gerek yok..

      aldigin ders arttikca ortalaman oturur ve yukselmesi zorlaşır sonra kafani cok duvarlara vurursun.. benden sana abi tavsiyesi.. ikinci donem yeni bir sayfa ac uyma millete..

      Hangi bolum okuyorsun..
      ···
      1. 1.
        +1
        Çok sağol tavsiyeler için, ya açıkcası ben devamsızlık yapmıyorum zaten ama çan eğrisi var. Bu arada ben reklamcılık okuyorum.
        ···
      2. 2.
        0
        Can egrisi iyidir aslinda aa için 90 ustu almana gerek yok.. mutlak sistem olsa 60 tan asagi cc goremezsin.. dz yapmiyorsan biseyleri ekgib yapiyorsundur..

        Kardesim simdi universiteyi bititmek problem degil en mali da bitiriyor.. sen bos durma.. kac sertifikan var.. sertifikalarini cogalt.. halk egitimde birsuru kurs var ucretsiz..

        4 yil cabuk gecer. Millet ortam yapsin s.et sen disini sık biraz..
        ···
    3. 3.
      +1
      Zihinsel engelliler öğretmenliği için ne kadar lys kastın brd
      ···
    4. 4.
      0
      Zihinsel engelliler öğretmenliği için ne kadar lys kastın brd
      ···
      1. 1.
        0
        Kardesim ben ikinci universite olarak 2015 te girdim yani tecrubeliydim.. o zaman lys degil ygs4 yani sozelle aliyordu.. ben sozelciyim ve sozelim cok iyi idi. Şimdi özel egitim ogretmenligi oldu ve yine sozelle alir.. ama 2. Kisimi yapman gerekir.. isteyen cok.. puani yuksektir kazanmak istiyorsan cok calisman gerekir.. dozelde ilk 20 bin en kötü..
        ···
    5. 5.
      0
      ben sınıfçıyım 3. sınıfım şuan 6. döneme geldim benim de ganom 3.23 arkadaşa katılıyorum her derse girip not tutarsanız oluyor ama öğretmenlikler bi tık kolay olabilir
      ···
    6. 6.
      0
      Kanka bölümünü tavsiye eder mısın 2. Üni olarak düşünüyorum
      ···
      1. 1.
        0
        Kardesim ne mezunusun bilmiyotum ams bolum githikce taka sariyor yakinda diger branslardan farki kalmicak..
        ···
      2. 2.
        0
        işletme mezunuyum kanka atama hiç yok başka alternatif arıyorum
        ···
      3. diğerleri 0
    7. 7.
      0
      Sen bilirsin dostum sartlarini degerlendir arastir ona gore kendin karar ver.. kazsnmasi da zor..
      ···
    8. 8.
      0
      Ulan neden bilmiyorum ama sinirim bozuldu
      ···
    9. diğerleri 6