/i/Tespit

  1. 1.
    +73 -24
    öz Anası ile de yatar
    ···
  1. 2.
    +11 -3
    Adam tespitin AMiNA koymuş bizede sukulamak düşer
    ···
    1. 1.
      0
      Sağol reis
      ···
    2. 2.
      0
      Yan hesap mı
      ···
      1. 1.
        -1
        Ne alaka amq
        ···
  2. 3.
    +10 -1
    Yattın herhal.
    ···
  3. 4.
    +3
    Bu niçe tespittir ümstad
    ···
  4. 5.
    0
    Katılmıyorum. Foto hangi filmden?
    ···
    1. 1.
      +1
      My Cousin Rachel xD manidar
      ···
  5. 6.
    +19 -1
    Kuzenle evlenen var aq
    edit : Adam karısını gibmesin mi
    ···
  6. 7.
    +8 -13
    adem ve havva'dan geldiğini ama içest olmadığını ileri süren beyinsiz çomar beyanı.
    ···
    1. 1.
      +2 -2
      Maymundan geldik amık
      ···
    2. 2.
      0
      Cühela güruhu yine iş başında
      ···
    3. 3.
      0
      Onlar içest miydi amk malı
      ···
      1. 1.
        0
        Nasıl türediler amk fil mi gibtiler
        ···
      2. 2.
        0
        Kabileler de yaratılmış adem zamanında yani biçok insan varmış
        ···
      3. diğerleri 0
    4. 4.
      0
      Anlatirdimda kendimi senin gibi aptal huur cocuklarina yoramam
      ···
    5. diğerleri 2
  7. 8.
    +5 -1
    kuzene nikah düşer anneye düşmez
    ···
  8. 9.
    +8
    Şu kuzen gibme olayını garipseyen insanları görmek gözlerimi yaşarttı
    ···
  9. 10.
    +2
    O film baştan başa fiyasko zaten
    ···
  10. 11.
    +1
    islamda akraba evliliği var ha yanlış mı tabikide aq garipssmen hoşuma gitti
    ···
  11. 12.
    +1
    yok o yatmamış bağrına basmış.
    ···
  12. 13.
    +1
    Kendi anasıyla yatan senin anana neler yapmaz
    ···
  13. 14.
    +1
    Öz ananla yattım
    ···
    1. 1.
      -2
      PP - entry uyumu
      ···
    2. 2.
      0
      Ananla ppmi inceleyerek uyuduk
      ···
  14. 15.
    +1
    Ananla yattım
    hayatıma renk kattım
    ···
  15. 16.
    +1
    yabancıya mı gitsin panpa :D
    ···
  16. 17.
    0
    freud, is that you?
    ···
    1. 1.
      0
      No I am:
      http://imgim.com/achilles.jpg
      ···
  17. 18.
    0
    Domal kuzen, tamam yavaş gib kuzen
    ···