1. 1.
    +10 -40
    Edit. Beyler güldük eğlendik. Sazan avi altın incisine açtım fotoya sazan koydum aşağıda bir sürü balık, sazan içerikli yazılar yazdım ona rağmen özelden olsun burdan olsun hikaye anlatıyonuz amk beyinsizleri. Fakirlerin düşük IQ de olduğunun kanıtısınız amk

    Kalabalık yapmasın. Beyler 100 tl göndericem ihtiyacı olanlara yorumda kendini belli etsin ve ne için istediğini yazsın.

    Aylık 10 bine yakın para harcıyorum 20 30 kişiye 100 tl yollasam iflas etmem.

    Edit. Beyler 10 kişiye yolladım. Son 20 kişi

    Edit. Beyler trende girmişiz çok yoğun bir mesaj trafiği var şu ana kadar 3 bin 200 tl gitti yani 32 kişiye yolladım güle güle harcasınlar ,özellikle balık alıp yesinler protein iyidir.
    Neyse trende girmenin şerefine 2 bin tl yani soonn 20 kişi daha muradına ericek.

    Para alamayanlar kudurup iftira atmasın
    Sigara alkol karı vs gereksiz şeyler isteyenler zütünü parmaklasın millet aç aç.

    Edit . Beyler aq ne kadar fakir fukara varmış sözlükte toplam 52 kişiye yolladım. 5 bin 200 tl puuff oldu güle güle kullanın duanızı alsak yeter fakir fukara panpalarım babamdan 5 bin daha isteyeceğim ama bu son olacak son 50 kişiyide mutlu ettimmi ben tamamım. Bu ay ıstakoz yerine sazan yicez artık napalım herşey sizin için.
    ···
  1. 2.
    +15 -2
    Yolla bin

    prezervatif alcam annen senin gibi baska istemio
    ···
    1. 1.
      0
      Hesab no yolla panpa

      Oc editlemesen 100 liran olmuştu
      ···
    2. 2.
      +4 -1
      Ne alaka yarram ne icin istedigimi sordun
      ···
    3. 3.
      0
      Nick-entry
      ···
    4. diğerleri 1
  2. 3.
    +2
    cyprinus carpio.avi
    ···
  3. 4.
    -1
    La gibtir gittttt
    ···
  4. 5.
    +2
    neden yollayasın
    ···
  5. 6.
    +1
    Karıya gidicem 200 TL yolla lan .
    ···
  6. 7.
    +1 -1
    Hahahah komik cocuk
    ···
  7. 8.
    0
    Gönder pnp
    ···
    1. 1.
      0
      Hesap no yolla panpa
      ···
  8. 9.
    +2
    keyfim için harcar mutlu olurum, başka bişe yok

    edit: yollamıyor beyler yalan
    ···
    1. 1.
      0
      Hesap no yolla panda. Para gelince emtry güncellersen sevinirim
      ···
      1. 1.
        0
        yolladım
        ···
  9. 10.
    +1
    yolla gelsin öğrenciyim
    ···
  10. 11.
    +1
    100 değil 30 yeter panpa
    ···
  11. 12.
    0
    Yolla panpa öğrenci adamız
    ···
  12. 13.
    -3
    Yolla panpa memlekete gidecem
    ···
  13. 14.
    0
    Yolla gelsin umut fakirin ekmeğidir ne de olsa
    ···
  14. 15.
    0
    Yola panpa öğrenciyiz lazim oluyo
    ···
  15. 16.
    0
    Yolla panpa alsancakta hayat zor
    ···
  16. 17.
    0
    Rulet yapacam hocam hayattaki tek zevkim bana mutluluk veriyo gonlunden koparsa gonder
    ···
  17. 18.
    0
    Yolla öğrenciyim
    ···
  18. 19.
    +1
    Dertliyim. Icecek param yok..
    ···
  19. 20.
    0
    Yolla iyi bir kulaklık alacam ahehuee
    ···