/i/Haberler

İnciden al haberi
  1. 1.
    +121 -20
    Çeçenistan devlet başkanı eşcinsel çocuklarınızı öldürün çağrısı cevap buldu ve bir aile eşcinsel oğullarını 9.kattan atarak katletti. Dahası ülkenin dört bir yanına eşcinsel kampları kurulmaya başlandı
    ···
  1. 2.
    +50 -1
    şuan düşündüğüm ve hakkında başlık yazmak istediğim başlık
    ···
  2. 3.
    +52 -56
    iNSANLIK NEREDE SEN KiMSiN DE iNSANLARIN YAŞAMA HAKLARINI ELiNDEN ALIYORSUN AMINA KODUĞUMUN huur BAŞKANI
    ···
    1. 1.
      +1
      dünyanın 4 bir yanında soykırımlar oluyo bu anormal muallaklere gelince hemen ses çıkarın amk
      ···
    2. 2.
      0
      Altıntasaklı sen ne geri zekalısın amk
      ···
    3. 3.
      0
      aynen birtek sesimiz bu soykırıma çıkıyor
      ···
    4. diğerleri 1
  3. 4.
    +12 -3
    Yerden kaldırın
    ···
  4. 5.
    +64 -7
    Aqü şimdi onlarda kaçar bizim ülkeye gelir yeter lan yol geçen hanımı lan burası faak
    ···
    1. 1.
      -3
      huur çocuğu
      ···
    2. 2.
      0
      sen nasıl insansın be rezil herif
      ···
    3. 3.
      +1
      Ne lan dangalak düzgün insan bizi ulmazki aha bir gayda burda
      ···
    4. 4.
      0
      sen düzgün değilsin ki
      ···
    5. 5.
      +2
      Adama yuklenmisnizde hakli degil mi hirli hirsiz her tak burda mesele gay may degil mesele ülkeye her etnikten adam doluyor
      ···
    6. 6.
      -1
      Olmicak seyin davasini yapiyon amina kodugum
      ···
    7. diğerleri 4
  5. 6.
    +24 -3
    Müthiş birşey adam ada
    ···
    1. 1.
      -1
      insan öldürmek ne zaman kahramanlık oldu bu nasıl bir seviye umarım çocuğun eşcinsel olur
      ···
      1. 1.
        +1 -1
        "Umarım Çocuğun eşcinsel olur" diye beddua ediyosan sen de aynı kafadasın demektir. epic fail
        ···
      2. 2.
        0
        umarım çocuğun eşcinsel olur ve anlarsın dedim ne alaka bu ne saçma laf sokma çabaları
        ···
  6. 7.
    +13 -7
    Çeçenistana laf atmadan bi gidinde tarihini araştırın oçlar
    ···
    1. 1.
      +2
      geçmişe mazi derler bizi ilgilendiren kısmı şimdi naptıkları bir insanlık soykırımı yapılıyor ve bizi geçmiş mi ilgilendiriyor
      ···
    2. 2.
      0
      Kankalar unutmayın ki bunlar hain kadirov zihniyetinin başının altından çıkan oyunlar
      ···
  7. 8.
    +32 -2
    Bende sevmiyorum bu muallakleri benim güzel ülkemde savaş çıksa bunlar düşman askerine zütünü gibtirir
    ···
    1. 1.
      -2
      aq cecenleri karabag savasinda ermenilerin yaninda savasmisdi nerden bildin aq
      ···
    2. 2.
      0
      Banane amk çecenlerden ben Türkiyemiz için demiştim
      ···
    3. 3.
      +1
      eşcinsel denince aklıma işi gücü sex olan insanlar geliyor değil mi bağnaz homofobiğimiz bir tarihe bak ne kadar eşcinsel bilim insanı kahramanlar var
      ···
    4. 4.
      +2
      Benim dinim escinselliği yasaklamış erkekler ile kadınları yaratmış ve iki cinsi birbirine helal kılmış ve ben şahsen çocuğum olacak ölmez isem sizin gibileri sokakta görünce çocuğum nasıl açıklayacam
      ···
    5. 5.
      0
      Eşcinsel, denince akla gelen değil gerçekten işi gücü sadece ciks olan varlıklar hiç Eşcinsel tanımamışsın geliyoj burda ötüyon, öldürülmese bile en iyi ihtimalle toplumda herkes tarafından dışlanılmalı ki zaten doğrusunu yapıyoruz.
      ···
    6. 6.
      0
      Bunlar hep batı özentiliğidir sadece bu da değil sokakta ki gençlere bi bakın şekilleri değişmiş kertenkele gibi ortalıkda geziyorlar gidin özendiğiniz batıda yaşayın
      ···
    7. diğerleri 4
  8. 9.
    +18 -2
    En doğrusu pgibiyatriye göndermektir. Allah kimseye böyle pgibolojik bir rahatsızlık vermesin.
    ···
    1. 1.
      +1
      Adamsın
      ···
    2. 2.
      -2
      eşcinselliğe pgibolojik hastalık mı dedi doğru mu anladım hahahah ulan yıl oldu 2017 halen böyle cahiller var mı
      ···
      1. 1.
        +8
        Kardeş sen ne yannan delisi çıktın amk tüm muallak entarilerinde sen varsın gel 2 dk am züt meme konuşak kendine gel olmuyor böyle
        ···
      2. 2.
        +1
        Zamandan haberin var, aferin. Lakin insanlik var oldugundan beri erkek kadin icin ve kadin erkek icin vardir. Normal olan budur. Ama sen sende olan seyi yemeyi modernlik zannediyorsan senin de tedaviye ihtiyacin vardir. Hastaligin 2017 ile alakasi yok.
        ···
      3. 3.
        -2
        yav bi gibtir git toplumsal algıları bilim diye karşıma çıkar ma eşcinselliğe genetiksel ve libidolar neticesinde oluşur
        ···
      4. diğerleri 1
    3. 3.
      +1
      Sonuçta bir anormalite. Aynı diğer genetik hastalıklar gibi. Şimdi gibtirip gidebilirim.
      ···
    4. diğerleri 1
  9. 10.
    +8 -3
    iyi etmiş
    ···
    1. 1.
      +1
      eşcinsel olmasını bırak kendi öz evladını öldürüyor adam neresi iyi bu nasıl iğrenç bir insanlık
      ···
  10. 11.
    +7 -1
    Haklılar bunları giberek öldürmek lazım
    ···
    1. 1.
      0
      gel öldür amk kim kimi öldürüyor
      ···
    2. 2.
      +1
      gibtir lan ben sana söz hakkı verdim mi puşt
      ···
    3. 3.
      0
      konuşmak için senden izin alacak değilim mk çomarı
      ···
    4. 4.
      0
      Kes lan muallak hala konuşuyo
      ···
    5. 5.
      0
      Amk onları gibersen sen de muallak olmaz mısın??
      ···
    6. 6.
      0
      giberek öldürmek lazım dedim ben gibcem demedim pnp
      ···
    7. diğerleri 4
  11. 12.
    +3
    Şamil Basayevden sonra orda umudumu kestim o herif zaten kukla
    ···
    1. 1.
      0
      Kim kukla. Baskan mı şamil basayev mi?
      ···
    2. 2.
      0
      Başkan
      ···
  12. 13.
    0
    Lan bir günde kaç trendin var senin?
    ···
    1. 1.
      +1 -1
      saymadım pampa ama ilk 30 da 4 tane var
      ···
  13. 14.
    +10 -2
    Helal olsun Çeçenistan
    ···
    1. 1.
      -2
      ne rezil insanlarsınız siz bu nasıl seviye
      ···
  14. 15.
    +5
    Helal olsun o başkana olması gerekeni yapmış
    ···
    1. 1.
      -1
      velet detected
      ···
  15. 16.
    +4
    En doğru karar verilmiş ama 9. Kattan atmasaydıda toplama kampı yada başka şekil halletseydiler.
    ···
    1. 1.
      -2
      kendi suçum olmayan birşeyden dolayı neden işkence çekiyorum dar zihniyetli homofobik
      ···
      1. 1.
        0
        doğmakta benim suçum değil ama yaşayarak işkence çekiyorum
        ···
    2. 2.
      0
      Kendi suçum değil demenden anladim cahil olduğunu
      ···
  16. 17.
    0
    (bkz: küreselcilerin iliklerimize işlemesi) ufacık çocuklar bu başlıkları açıyosa
    ···
  17. 18.
    0
    Benle alakasi yok benena
    ···
  18. 19.
    +6 -2
    Gebersim huur çocukları
    ···
    1. 1.
      0
      niye ölelim
      ···
  19. 20.
    +1
    Çeçenlerin muallaksi falanda gelir şimdi dıbına koyim bari lezbiyenleri alsınlar sadece, giberiz.
    ···
    1. 1.
      -1
      gelsinlerde seni gibsinler
      ···