• 63 / 63 / 1614 entry
  • 639 başlık
  • 1 trend
  • 6,910.81 incipuan

var olmanin gereksizligi "i killed a girl and i liked it"

    en çok şukulanmış entryleri
  1. huur olmanin 5 faydasi #183476187
  2. oybirinci bile önüncü den iyidir #182819029
  3. sevdiğim kızın twitterden paylaştığı söz #182904364
  4. beyler boyum kısa amq #183283315
  5. hahaha oğlum bu ne lan #183389135
  6. akpli olupta doları olan var mı lan #183274497
  7. liseliyim taktik istiyom #183073507
  8. çok sıkıldım ulan bu hayatttan #182821890
  9. her şey tip mi huur hiç mi iç #183281424
  10. the nete yılbaşı ikramiyesi verilsin kampanyası #182842601
  11. ben rap sevmiyorum ya #183357651
  12. 34 000 entry ile sözlüğü bırakıyorum #183166444
  13. natonun en güçlü 2 devleti türkiye #183440862
  14. 2016 yı tek cümleyle özetle kardeşim #182886977
  15. 37 yaşındaki bir ağabeyinizle #183185218
  16. yarın reddedileceğim #182781960
  17. banvit brezilyaya satıldı #183238454
  18. perşembe günü kesin konuşuyorum #183255283
  19. sözlükte popüler olmaya çalışanlar var lan #183122114
  20. bizde israyile verilecek toprak yok #183389371
  21. nerede bir suriyeli görürseniz #182844037
  22. deli derdinizi dinliyor #183375191
  23. adnan menderesin atatürkle tanışıp siyasete girişi #183212118
  24. bakın işte kürtlerin hepsi böyle #183126113
  25. askerde sak so çektirdim anlatıyorum #183063850
  26. kardeşimi ekşide gezerken yakaladım #183030044
  27. animeye çizgifilm diyen adam #182926628
  28. dolar 15 tl #182900172
  29. sessizosuruk neden silik yemiyor #183148692
  30. 2017 de sevdiğim kıza açılacağım #182770553
  31. allahı ma binlerce kez şükürler olsun #183006570
  32. asgari ücreti ve ekonomimiz düzeldi #182842917
  33. artislik yapma lan başkanıma #183175042
  34. yazilimi ogrenin #183159714
  35. beyler yahudiliği çökertiyorum #183364094
  36. şarapla gel #183479451
  37. hayatta 1 insan evladı #183167640
  38. niye sırıtıyon velet ahajshhahahahabagha #183073918
  39. tanrı neden insanları eşit yaratmayıp #182737765
  40. 2017 askeri darbesi #183063181
  41. bir şiir ayakta bira içebilir #183282140
  42. isanın doğum gününü kutlarım #182891129
  43. siz hiç 1 kere bir kadın tarafından #182750264
  44. sevgilim en son erkek arkadaşlarıylaydı #183363265
  45. 50 bin silahı 50 bin oya tercih ederim #182895725
  46. bu yıla annesiz babasız ve arkadaşsız giriyorum #182887129
  47. yarın 10 kişiye tek dalacağım beyler #183004760
  48. yarın cuma arkadaşlar camileri doldurun #182817620
  49. 7deliklitokmak #182924592
  50. otur önüncü #183120576
  51. totoş irfan #183242608
  52. suskunlar özcan #183242571
  53. kahraman görmek istiyorsanız bu fotoya iiyi bakın #183064460
  54. sevdiğim kızı sevgilisi boynuzlamış lan #183204099
  55. dalga geçiyorsunuz falan ama ben #183124946
  56. platonik aşkın patolojik evresi #182824876
  57. bugün doğum günüm yalnızlık kötü biri #182906266
  58. hepimizin entryleri incelense #183130199
  59. bu sözlüğe girmek bir mastürbasyondur #183149564
  60. müslümanlar asla şu soruya cevap veremez #182928823
  61. liselilerin aşk acısını okurken #183147859
  62. ateistler gelsin canım sıkıldı #183291790
  63. biz deist agnostik ateist vs #183336970
  64. ağabeyiniz yatamıyor #183183802
  65. mozzart #183233726
  66. nasılsınız amca kızları #183293654
  67. şimdi k rt olup #183177149
  68. çok cirkin olan bir herif 7000 tl maaş alsa #182929680
  69. knightoynayanadam #183288131
  70. dönem bitiyor ilk sınavlara girmedim #182927719
  71. amına kodumun çocuklarııııııı #183213497
  72. armudun iyisini yiyen ayi #183253419
  73. akp siyasi parti mi dini örgüt mü #183238647
  74. iq seviyesini yarıya düşüren entryler #183098117
  75. suskunlar gazanfer #183242528
  76. 160 boyundaki erkekler #183131079
  77. hayatımda hiç 31 çekmedim lan ben #183240626
  78. çok kaslıyım lan #183126187
  79. sessizvedadan sonra altinci boş kaldı #183241034
  80. 32 yaşındayım 1 kız arkadaşı olanlara #183128046
  81. altinci modlarının olgunluk seviyesi #183063380
  82. akşam yengenize nasıl basacağım lann #183161001
  83. hepinizi döverim ben #182996077
  84. dolar değer kazanmıyor tl değer kaybediyor #183276185
  85. şu sözlükte bile 1 arkadaşım bile yok amq #183006280
  86. lan sokağa bir çıktım karşımda ku klux klan #183257242
  87. beyler ciddi ciddi bişey sorucam tereddütteyim #183256093
  88. sevdiğim kız ve ben amk #183029367
  89. nasılsınız kürt kardeşlerim keyifler nasıl #183029689
  90. bi aralar 7deliklitokmak diye #183169380
  91. gavat avrupalılar #183215670
  92. bu çocuğa çok üzülüyorum #183128173
  93. peki ya umutlar biterse #183438144
  94. baba sen naptıın #182891846
  95. 31 sonrası ben lan #183359153
  96. bir gün jitem ruhu geri gelecek #182844267
  97. lan sünepeler #183458104
  98. tetikçi olmak istiyorum beyler #183392816
  99. feresin ipiyle indiğim kuyuda kaldım #183440991
  100. ilk 12nci nesil olarak #182738413
  101. daha çok