• 8 / 169 / 2105 entry
  • 125 başlık
  • 42 trend
  • 10,392.62 incipuan

toparlakreis "Sevmeyi beceremeyince, becermeyi sevdim..."

    en çok şukulanmış entryleri
  1. mua enes baturdan üstündür #183243891
  2. liseli kıza verdiğim nikotin tadinda ayar #169509219
  3. tarihçiye öğretmenler gününde kuru sıkı aldık #183517931
  4. matematiği patlattım gelin #169218480
  5. nusr et e bu sefer yengenizle gittim #182044187
  6. nusr et e gittim yaka paça atıldım #181975884
  7. para kazanmak için para ödediğiniz ülke #183442265
  8. ışık hızına çıkma taktiği buldum gelin #183366047
  9. küpe takan padişah yavuz sultan selim #183032288
  10. ortaokulda şişme kariya grup girdik #182105651
  11. a101 de gülmekten geberiyordum #182278845
  12. yeğenime otuzbiri öğrettim pişmanımm #182820630
  13. bakmadan geçmeyin beyler emek var #183143429
  14. otostop cekme taktikleri veriyorum #183564694
  15. en anlamlı kamu sptu capslii #161253747
  16. saykolugum yüzünden boguluyordum #183098097
  17. türkiye de 2016 da neler oldu #182852115
  18. istenmeyen kıl sorununu patlattım gelin #169548049
  19. terörü bitirmek mi istiyotsunuzz #182923863
  20. tarihe geçecek bir fotoğraff #182470634
  21. hayat kurtaracak taktik #183471961
  22. kürtlere laf edenler gel hele gel #183072917
  23. kucukken cok saykoydum #183062830
  24. dışarı diye bişey buldum harika #161207548
  25. ne zaman bir kız kessemm #164536535
  26. tuvalete yaklaştıkça artan his #183471296
  27. otostop çekmenin avantajlari #183552271
  28. soba kaloriferden üstündurr #183327097
  29. saksonya diye ülkemi olur lan #159815185
  30. neymiş para yetmiyomuş da grev yapacakmış #162066202
  31. aslan ve maymunun hikayesi #182467583
  32. almanlar tuvaletlerini birleştiriyor #183122402
  33. poptip tüm şekerlerden üstündür #183052402
  34. suclusun ecemm hotoglu #178973570
  35. içkiyi helalleştirme bugu #183405565
  36. o günden beri şeftali yiyemem #183034334
  37. kürtlerin en sevmediği bölge #161570889
  38. here biji şirin babey #162055561
  39. gobegimle dalga geçen kaşar kıza ayar #182438094
  40. merba inci ben rhoyey nakatake öööö #182957635
  41. tanımadığım birinin ağzına verdim #165798885
  42. sözlükteki tüm kizlara meydan okuyorum d #183522064
  43. 9 çirkin kız itemi piercinggg #182997083
  44. çocuklarımı döven cazgır bi karım olsun #183546163
  45. matematiği patlattım gelin #169218687
  46. kqhaiswksb wishsbqoamwpf kqbszbquqndp #166901391
  47. ilk defa ağzına alan türk kızı #161229114
  48. pazarcı yaşlıları üzmeyin #167151175
  49. çocukken ne saftık lan #165657284
  50. matematiği patlattım gelin #169219149
  51. yeğenime otuzbiri öğrettim pişmanım #182540885
  52. esnaf babamla tatil anım #182242831
  53. bugün doğum günüm ulan benim #161842725
  54. savaş ustası #165836148
  55. atatürkle padişahları karşılaştıranlar #183546517
  56. en iyi markalardan bedava giyinme #166919212
  57. neymiş para yetmiyomuş da grev yapacakmış #162066332
  58. kürt olsam kürtlüğümden #162019772
  59. sözzlüğün yaş seviyesi #162137798
  60. eniştem ablamı dövdü ablam intihar etçek beylerrrr #183004226
  61. türkiyedeki diziler dünyanın en saçma dizileridir #183554708
  62. kürtlerin en sevmediği çay türü nedir #161540318
  63. 5 harfli orrospu isimleri #162090571
  64. tuvaletin kapısını çalmadan açmaya çalışan #161825824
  65. neymiş para yetmiyomuş da grev yapacakmış #162066296
  66. deli fikret abiyle tanışma anım #183323656
  67. recep ivedik 5 teki olayın perde arkası #183688571
  68. sizi hiç esmersiniz diye kürt sandılarmı #161918180
  69. beyler şu ferrenin devamını bulana #161248716
  70. gelmiş geçmiş en güzel kürt capsleri #161248620
  71. beyler şu ferrenin devamını bulana #161248668
  72. eğer anneniz #168464559
  73. sınavlarda başarılı olmanızı sağlayacak ipuçları #183283652
  74. vururr yüze ifaadesiii #164564175
  75. aleyna yine şaşırttı #183467031
  76. azdığınız zaman şu fotoğrafa bakın #161563757
  77. dikkat eksikliğine karşın yapılması gerekenler #166609478
  78. izdivaç programı tadında ayar verdim #181974431
  79. ne zaman gorsem gulerim lan #161548006
  80. sırf elini gösterdi diye prim yaptırıyorsunuz ya #161211403
  81. balık etli kız mi zayıf kız mi #163924919
  82. beyler dağılmış durumdayım #162059024
  83. en yüksek tecavüz oranlı ülkeler #183757105
  84. kürtlerin en sevmediği çay türü nedir #161547891
  85. evde sucuk bulmam şerefine herkese şukuu #162103279
  86. turning cutsun hayata son vedası #161548176
  87. iri kimyacı hocama verdiğim ayar #183002843
  88. ciddi ciddi hayattan zevk alan var mı #161636156
  89. hamilelikte ibretlik cinsiyet teşhisi #166505614
  90. beyler şu ferrenin devamını bulana #161248738
  91. nickinize göre evleneceğiniz kızın adını yazıyorum #166364117
  92. para kazanmak için para ödediğiniz ülke #183442537
  93. otostop çekmenin avantajlari #183552487
  94. en samimi millet türklerdir #164044499
  95. beşiktaş neden hep üçüncü oluyor lan #161210927
  96. sırf elini gösterdi diye prim yaptırıyorsunuz ya #161211452
  97. sokuk rüya moralimi bozdu #159840638
  98. herşey kardeşimin pencerede gördüğü tuhaf #162016357
  99. sıçtığına inandığım tek kadın dilek öcalan #161587806
  100. hamilelikte ibretlik cinsiyet teşhisi #166505670
  101. daha çok