• 5 / 13 / 5081 entry
  • 905 başlık
  • 24 trend
  • 22,614.91 incipuan

tengriturkmenen "Gerekirse bin yıl sürecek!"

  • 0
    bir tane flood vardı
    iyi geceler... sana bu yazacaklarımı yüz yüze söylemeyi çok isterdim ama buna vaktim yok. biraz önce eski sevgilim reşat aradı. telefonu açmayacaktım ama ısrar edince açmak durumunda kaldım. onun sesini duyunca onu unutamadığımı farkettim. zamanında beni aldatmış da olsa onu hala seviyorum bunu anladım lütfen sende beni anla. seninle onu unutmak için çıkmamıştım gerçekten senden hoşlanıyordum veya öyle zannediyordum ama bu gece farkettim ki ben hala reşata aşığım.sen çok masum bi insansın seni kandırmak duygularınla oynamak istemiyorum. bundan sonra beni arama hatta bu mesaja bile cevap verme böylesi ikimiz içinde daha iyi olacak. reşatla bi ilişkiye başlamak üzereyim ve bu ilişkiye zarar vermeni istemiyorum. hoşçakal...

    Buldum lan sağol muallak
    ···
  • 0
    bir tane flood vardı
    Aynen ya isim aklıma gelmiyor iki saattir
    ···
  • 0
    bir tane flood vardı
    Böyle bir kızın ağzından ayrıldığı mı aldattığı mı ne sevgilisine yazılmış onu düşünüyorum ama bulamadım bir türlü neydi o
    ···
  • 0
    cinlerle geçen 8 yılım
    merhaba
    ···
  • +1
    cinlerle geçen 8 yılım
    cinlerrrrr
    ···
  • 0
    beyler 2 bin tl laptop alıcam tavsiye
    Evet daha iyisini almak için beklerdim
    ···
  • 0
    beyler 2 bin tl laptop alıcam tavsiye
    2 bin tl dediğin 370 euro veya 430 dolar felan yapıyor hahahaha iyi bir şey bulamazsın yani bütçeyi arttır biraz ben de alacağım yakın zamanda iki bin liraya alma bence
    ···
  • 0
    2 09 2012
    bu taktan sözlüğe kayıt olduğum tarihin sayı ile ifade edilmesi ile oluşan başlık.
    ···
  • -1
    rus istihbaratı vs abd istihbaratı
    En iyisi (bkz: eniştem)
    (bkz: darbeyi eniştemden öğrendim)
    ···
  • +2
    üç aydır sevgilim var soruları alaaym
    özelini niye açıyorsun oğlum tanımadığın insanlara, gavat mısın?
    ···
  • +1 -2
    adam 3 aydır sevgilim var diye
    başlık açmış puhahhahaha ulan hayatta bunun kadar normal bir şey var mı niye bunun başlığını açıyorsun yıkık liseli bin! 3 aydır biriyle sevgili olmakla 3 aydır spora gitmek arasında hiçbir fark yok normal insanlar ikisini de yapıyor yani asosyal köpekler deli etmeyin ulan beni!
    ···
  • +3
    üç aydır sevgilim var soruları alaaym
    3 aydır sevgilisi olan adama ne sorulur amk? Sanki çok önemli bir şeymiş gibi 3 ay yazmış bir de pekekent.
    ···
  • +1
    bulunması ne kolay bir insanmışım lan
    çok uzun zamandır sözlüğe girmiyodum boş bi insan olmadığım için bugün arkadaşın biri mesaj attı bu sen misin diye tam inkar edecektim satranç nickimi görmüş inkar edemedim ve 6 7 yıldır burada yazdığım aptalca şeylerden utandım epey.
    ···
  • -1
    gelin yine satrançta patates edeyim sizi
    http://www.imgim.com/4261incim5181813.png

    nerede mal var beni buluyor
    ···
  • 0
    gelin yine satrançta patates edeyim sizi
    rekldıbını başka yerde yap dıbınoğlu
    ···
  • 0
    gelin yine satrançta patates edeyim sizi
    (bkz: beni satrançta yenene kolumu bacağımı veriyorum)

    (bkz: beni satrançta yenene böbreğimi veriyorum)

    (bkz: satrançta yenene altıncı nesil hesap arkadaşlar)

    (bkz: satrançta yenene altıncı nesil hesap gel ablacım)

    (bkz: satrançta beni yenene ruhumu veriyorum)

    (bkz: beni satrançta yenene iskender ısmarlıyorum)

    yine ben ve yine buradayım.

    https://lichess.org/38rVM85X
    ···
  • 0
    meral akşener adana mitingine gidiyorum
    hayır.
    ···
  • +1
    meral akşener adana mitingine gidiyorum
    evet soruları alayım
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    Bizans isminin hiçbir tarihi geçerliliği yoktur. Doğu Roma yıkıldıktan sonra avrupalılar tarafından almanca kökenli Byzantium olarak adlandırılmış, hükum sürdüğü yıllarda Roma imparatorluğu olarak anılmıştır. Birinci dünya savaşında almanlar kaybettiği için yenilmiş sayılmadık, yenildiğimiz için yenilmiş sayıldık. Sarıkamış Harekatında 90.000 asker tek kurşun atmadan donarak ölmedi. Rus tarafı 20-30 bin civarı kayıp verirken biz de yaklaşık o civarda kayıp verdik. Donarak ölen askerler oldu ama ölenlerin çoğu ruslarla çatışırken öldü. 2. Mehmet dinci veya dindar bir insan değildi. Zamanında varolan cemaatlere savaş açmış, hurafelere kulak asmamış, yabancı ressamlara resmini yaptırmış ve heykellere büyük bir ilgi duymuştur. Konstantinniye'yi fethettiği zaman evliyaların kendisine "bizim dualarımız sayesinde fethettin" demesi üzerine "hayır, kılıcımla fethettim." dediği rivayet edilir. Kendisini Roma imparatoru olarak görmüş ve Kayzer-i Rum unvanını almıştır. (bkz: caesar of rome) Otranto seferinin başarısızlığa ulaşması ile Roma'yı fethetme hayalleri suya düşmüş olsa bile (bkz: Nova Roma) yı elinde tutarak roma imparatorluğunun halefi olma iddiasını sürdürmüştür.
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    Düğün yapmayacağım. Gideceğim eşimle nikah salonuna,2 imza 2 şahit işi resmiyete döktükten sonra arkadaşlarımla bir kafede felan oturur onlara bir hesap kitlettiririm hediyeydi şuydu buydu derken nikah memuruna verilen para da çıkmış olur,ne gerek var ulan babamın amcasının oğlu halay çekecek, yaş pasta yiyip fanta içecek diye on binlerce lira dökmeye? Çok mu matah bir şey bu düğün? istemiyorum lan kravat takmak felan, acun ılıcalı gibi rahat adamım ben, tişört giymeden rahat edemiyorum, olmuyor yani. En son kız istemeye gittiğimiz zaman gömlek felan giydim daraldım yemin ediyorum. Kıyafet olayı yine kabul edilebilir ama akrabalarımdan bazılarının düğün salonları olduğu için çocukken yazları hep düğün salonunda çalıştım ben,o iğrenç pop şarkılarına ve aptal türkülere ortalama bir insandan çok daha fazla defa maruz kaldım. Ulan hadi 2 3 saat düğün rezaletine katlandın ama bunun masrafı da var, 3 liraya aldığım jilet ile 1 ay traş oluyorum kendi kendime, berber bir damat traşına bin lira, kuaför bir gelinbaşına 3 bin lira istiyor. Yemekli düğünlere verilen para ile koskoca bir ilçe doyurulur. Babannemin ablasının yeğeni ramazan tavukları etleri gömsün diye mi çalışıp kazanıyorum lan ben bu paraları? Bu yazımın en başında belirttiğim gibi evlendikten sonra bu saçmalıklara harcayacağım paranın onda biriyle balkanlar orta avrupa ve hindistan turu yaparım lan ben eşimle, o ramazanın yediği yemeklere vereceğim para ile kim bilir kaç tane kitap alırım ulan ben. Zaten geçen gittim çelik mikrop ve tüfek için 200 lira fiyat istediler. Fakirliğe bir kez daha lanet okudum. Seninle daha fazla uğraşamam ramazan.
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    Ben hayatımda bir defa bile fiziksel kavgaya girmiş bir insan değilim. Kavga ile ilgili en yakın anım 3. Sınıfta ilçedeki satranç turnuvasını kazanmam üzerine yarıştığım rakip okuldan benden yaşça büyük 3 kişinin gelip beni önce tebrik etmesi, sonra hile (!?) yaptığımı söyleyip beni yerde tekmelemesi üzerine ağlama taklidi yaparak onlardan kurtulmam. Bu toplamda 3 dakika felan sürdü yani. Bana göre kavga, ortada çok değer verdiğiniz bir insan yoksa inanılmaz gereksiz bir şey. Insanlar halı sahada maç yaparken, markette sıra beklerken, otobüste kart basarken nasıl kavga edebiliyor anlam veremiyorum. Yaşadığım yer ankaranın kötü bölgelerinden birine yakın olduğu için burada 10 kişi toplanıp 1 kişiyi darp ettikten sonra bunu gururla ve övünülebilecek şeymiş gibi anlatan insanlar çok sayıda. Akılları fikirleri kavga ve bir şeyler gibebilmek (ciks, sevişme felan demiyorum) . Eğer bir gün bu insanlarla sorunum olursa dayak bile yesem onları incitmenin yolunu biliyorum. Tek bir soru, hayattaki en büyük başarın ne?
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    Bir spor ve eğlence aracı olarak düzenli olarak neredeyse her gün oynadığım halı saha futbolunda maç bittikten sonra insanların endüstriyel futbol hakkında konuşmasına dayanamıyorum. Fenerbahçe şunu daha çok yenmiş, galatasaray daha fazla kupa almış. Beşiktaş çok şerefliymiş hiçbiri gibimde değil ve bunları duymak beni inanılmaz deli ediyor. Kardeşim ben oraya futbol oynamak için gelmişim, banane ulan milyonlar kazanan heriflerin ne yaptığından? Iki ter atıyoruz eğleniyoruz adamlar gelmiş futbol tartışıyor. Senin bugün aşık olduğun futbolcu yarın daha fazla kazandığı rakibine gidecek ve sen ona küfür edeceksin,bu bir doğa kanunu. Bu kadar zorlamak neden? Ne güzel ankaranın ne idüğü belirsiz havasında hava sıcaklığı mevsim normallerinin altında olmasına rağmen futbol oynayarak ısınmışız daha ne istiyorsun hayattan?
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    Günlerimi facebooktaki ikinci dünya savaşı gruplarında komünist ergenler ve nazi sevici ergenlerle tartışmaya çalışmak ve yabancı meme sayfalarını takip ederek geçirmek yerine bir zamanlar milli takıma seçilme eşiğinde olduğum, ailevi sebepler araya girince profesyonel kariyerimin sekteye uğradığı satrançta kendimi geliştirmek için kullanmam gerekirdi. Sicilya savunmasını evet biliyorum ama Najdorf'tan tut Dragon'a hiçbir varyantını tam olarak ezberleyemedim. Kabul edilmeyen vezir gambitlerinde ne yapacağımı tam olarak bilmiyorum. Şah gambiti beyaz adına avantajlı bir sonuç getirmese bile onunla oynamaktan kendimi alamıyorum. Siyah olduğum zamanlar Ruy Lopez'e maruz kalmaktan inanılmaz sıkıldım. Sanki başka açılış kalmadı. Bunların hepsinin sebebi ailesinden yeterli ilgi görmeyen nazici 10-15 yaş arası çocuklar. Yoksa çok büyük adam olacaktım ben.
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    Herkes ispanyolların amerikan yerlilerine zulmettiğini söylüyor bu düz mantıkla bakarsak doğru ama General Cortez istilaya başlamadan önce Montezuma halkına çok mu iyi davranıyordu yani? On binlerce yerliyi Tenochtitlan'da köle gibi çalıştırmıyor muydu? (bkz: apocalyplto) filminde bu alt mesaj çok güzel bir şekilde verilmiş mesela, kralın zengin ve gösterişli maiyeti, şişko oğlu ve süslü karısı, karşılarında üzerlerine giyecek kıyafet olmayan ama liderlerine tapan cahil halk. Sömürü aynı sömürü ama ispanyollar aztekler gibi din ve lider temalı sömürü yapmadıkları için aztek krallarından daha acımasız gözüküyorlar. Belki de daha acımasızlardı bilemeyiz, yine de amerikalılar yani günümüz amerikalıların Indians dediği yerliler o kadar da masum değildi.
    ···
  • 0
    okunmayı bekleyen 2 kitap
    (bkz: ulusların düşüşü) ve (bkz: tehlikeli oyunlar) ve yapmam gereken birkaç çeviri varken ,ayrıca yarın gidip kendisine seçimde oy vermeyecek olmama rağmen seçime girmesini istediğim doğu perinçeğe imza vermeye gitmem gerekmesine rağmen saat 02:43'te oturup mount and blade warband, prophesy of pendor modunu oynuyorum. Kale kuşatmalarında bayıldıktan sonra sonsuza kadar süren bekleyişte sıkılmamak için cartoon network'ü açtım, belki samuray jack, regular show, adventure time felan vardır umuduyla ama o da ne? Orrrrospu çocuğu kral şakir gidiyor. Bu anasını gibtiğimin aptal çizgi filmini ne zaman görsem deli oluyorum. Komik desen komik değil çizimleri inanılmaz taktan. Seslendirmeleri insanı inanilmaz irrite ediyor. Şunu koyacağınıza kod adı afacanları tekrar koysanıza dıbına koduklarım. Her neyse sakin kalmam gerekiyor. Pendor krallığını bir araya getirip barışı ve huzuru sağlamalıyım.
    ···
  • daha çok