• 0 / 426 / 11044 entry
  • 4607 başlık
  • 5 trend
  • 47,933.95 incipuan

sevilmeyen punki önüncü nesil normal

    en çok şukulanmış entryleri
  1. leyla ile mecnun bütün dizilerden üstündür #177413790
  2. esnaf lokantalarında yiyin #177372725
  3. atatürk neden sevilmez adlı başlığa cevap #177309494
  4. berkecan piçine verdiğim inanılmaz derecedeki ayar #174777058
  5. ferese ne mi oldu #178714733
  6. salağı 1 ay boyunca bedava çalıştırdım anlatıyorum #177420147
  7. kızların sahip olduğu güç #175447565
  8. ergenlikte dinlediğimz ve unutamayacağımz 10 şarkı #175837477
  9. beyler bugün babamin doğumgünü #174922947
  10. atalarımızı tanıtıyorum beyler girin içeri #177136370
  11. oybirinci olarak başlık açmaya korkuyorum #174575528
  12. yaz dizilerinin olmazsa olmaz 11 klişesi #175612479
  13. ben selim öztürk soruları alayım beyler #180535262
  14. arkadaşım çomar çıktı #182114869
  15. sevilmeyen punki olarak sözlüge veda ediyorum #183742164
  16. 15 temmuz 2016 #174617511
  17. bu başlığa herkes en az 1 kusurunu #180894103
  18. 8 aydır aynı sigaradayım #175818028
  19. suriyeli gence rko çekişim #174375348
  20. mağaza çalışanları neden rahat bırakmıyor #183353167
  21. dünyada son kalan kişi olsaniz nabardinız #177370890
  22. koşun gibertme yapıyoruz #175817640
  23. zütünü göstermek zorunda değilsin #175643039
  24. akpde kabul etti #175936655
  25. böyle bi sevgiliye sahip olduğm için #175836943
  26. bu ülkede yazarlar tutuklandı #180784180
  27. intihar yöntemleri ve acı oranları #180843449
  28. xenia tchoumitcheva tüm kızlardan üstündürr #183545957
  29. arkadaşlar benim sevilmeye ihtiyacım var #180591445
  30. 5 şukuya yatsı namazını kılarım #181084867
  31. çok zoruma gitii be panpa #180397886
  32. breaking bad bütün dizilerden üstündür #177368737
  33. hristiyan olmama rağmen #174789197
  34. burger king bedava patates alma bugu #177378515
  35. sevilmeyen punki #172162522
  36. atom bombası atmak kolay mı lan salaklaar #182436840
  37. bu adamı yakalanıp türkiyeye getirilmedikçe #182659351
  38. ateizmin yayılma sebebi #183445609
  39. bruma koyar gokhan inler #179166028
  40. beyler münazara var destek olursaniz bi zahmet #179950728
  41. biz mustafa kemalin askerleri falan değiliz #183480803
  42. hadi bi çılgınlık yapıp şuku festivali başlatalım #175788283
  43. bir türk olarak oyumu demirtaşa veriyorum #177443237
  44. abd başkan adayı clintona seks şoku #180614927
  45. aslında insan 4 defa dünyaya #183207808
  46. atatürkte atam fatih te #179181682
  47. izmirli laik aileyle çeşmede yaşadıklarım #183490742
  48. bunlar bayraği göte #177253125
  49. az önce facede bunu gördüm #183444946
  50. bu sefer millet izin vermedi #174642945
  51. beyler bayburtda oturuyorum #174701109
  52. başkanlık sistemini isteyenlere bir soru #183205707
  53. eyfele şeref geldi #172881294
  54. flash tvden ferre kanalı yapmayı anlatıyorum #179159996
  55. müslümanlarınn tek yaptığı #175747800
  56. bu tamponu oyluyoruz beyler #183508059
  57. kutsal genli fıkra var doluşun #175816359
  58. çirkin olduğum için mi hiç kız arkadaşım yok #177802405
  59. fifa 17ye pttyi sokuyoruz #174276146
  60. yabancı ve türk diziler #175751162
  61. adeletmi lan bu söyleyin bana #179123212
  62. galatasaray beşiktaştan üstündür #178828378
  63. kim demiş müslümanın gece hayati olmaz diye #172684690
  64. 15k inci puan şerefine #176004851
  65. babam için skarleti satarım #180135459
  66. 34308 entry girmişim hiçbiriniz gelipte dememiş #180592891
  67. ahsen tv neden hala kapatılmadı amk #183289341
  68. önder atatürk #175126715
  69. mhpliydim artık partisizim siyaset bitti benim içn #180129704
  70. istanbulu fethediyoruz #174356185
  71. müslümanlar dövme istemiyor çünkü #179895450
  72. 10 şuku gelirse bu saatte #183150593
  73. kadınların azdığı noktalar #175836346
  74. şerefsiz suriyeliler sevgilimi taciz etmeye kalktı #174966531
  75. nasılsın sorusuna iyiyim cevabı veriyoruz hep #180142874
  76. rtük de yayın yasağı koymaktan başka sike yaramıyo #182434386
  77. tayip olayı kınayarak büyük elçiyi diriltecek #182434986
  78. putin önce bi sorsun aq #182436008
  79. dünyada yaşanılacak en iyi 10 ülke #177443364
  80. şuraya bi başkomutan koyalımda #179332603
  81. beyler tayyibin mitinglere başladım #177372134
  82. 2023e girer girmez dünya değişecek #179488213
  83. sevmeyin beyler sevdikçe gidiyorlar #180072304
  84. kışanağı tutuklamışlar beylerr #180591804
  85. tayibe göre eskiden güçsüz türkiye vardı #183433153
  86. hiçbişe yapmadan cennete gideceğini sananlara #183445441
  87. ülkeyle hala dalga geçiyosunuz ayıptır #182114421
  88. dindarım ve atatürkü seviyorum #180208302
  89. sözlük içindeki yaş durumları ve yüzdelikleri #180912479
  90. akp niye bu kadar çok oy alıyor #177263547
  91. lider atatürk #175078350
  92. hadi bi çılgınlık yapıp şuku festivali başlatalım #175788728
  93. hadi bi çılgınlık yapıp şuku festivali başlatalım #175788737
  94. ileri seviye vajina yalama sanatı #175816200
  95. ekşici profosor incici genc #177348105
  96. belediye otobüslerindeki yolcu tipleri #179691270
  97. 6 aralık 6 0 #181986262
  98. ulan amma abarttınız şu olayı ha #182434608
  99. kemal kılıçdaroğlu bu konuda haklı kardeşim #182502906
  100. 10 şukuya şuki butonunu gotume sokarim #177564026
  101. daha çok