• 60 / 451 / 30636 entry
  • 10062 başlık
  • 52 trend
  • 128,011.56 incipuan

mayconi "Rammstein"

Kurmancî(mod)
Sağlık(mod)
    en çok şukulanmış entryleri
  1. g o r a en iyi türk komedi filmidir #195137957
  2. allahım eğer var isen bu başlığı #198457341
  3. mhp lilerin şu anki hali #195729884
  4. herkes bi oyundan replik yazsın #195556272
  5. bu nasıl açıklama la #196577552
  6. beyler bu kızın bana bakması için #199522732
  7. az önce bi video izledim tamam diyeni #199177725
  8. az önce tanıştık bi siteden #200390948
  9. türk e ü yok #202381554
  10. ayak kokusu yüzünden #195174050
  11. elimde hitleri diriltecek taş var #195606581
  12. soyunma odasında bunu #199505643
  13. domuz et i neden haram #199624848
  14. bana rakı masasında #197715380
  15. eheheehhehehehe #197753063
  16. tc kimlik numaranızı nasıl ezberlediniz beyler #201375360
  17. beyler acil gelin yardım şart #201171500
  18. zeytinyağı ithal etmemizi biri açıklayabilir mi #196413703
  19. siz tc numaranızı nasıl ezberlediniz #199310450
  20. bu feministlerde #201031434
  21. delikanlı dedigin #194769280
  22. tuttu tutmadı oynuyoruz alttaki #196369896
  23. ayağımın altı neden böyle #201276967
  24. ucuz fiyata doyuran #200982818
  25. hayırlısıyla bugün milli olacağım #200946959
  26. dexer e neden mi oy verecem #199295398
  27. bu başlığa herkes bir kusurunu yazsın #196509449
  28. beyler inci sözlüğün pazar yeri aktif mi #194318586
  29. beyler ilk milli olma hikayenizi #199792927
  30. dindar biri olursun #195958290
  31. chp izmir mitingi de neymiş #200254718
  32. dünya kupasını kim kazanacak beyler #199671015
  33. 18 yaşına gelmis ama halen #198478815
  34. 2012 yılında inciden tanışıp evine gittiğim kız #198103133
  35. namik ile kadin virtuozu ifşası #197916436
  36. kum torbası aldım nasıl #200110412
  37. alın yol yaptı size #196064394
  38. kemal sunal ın zübük filminin televizyonlarda #202256528
  39. bot hesaplara giren yazarların dikkatine #200159610
  40. beyler durust olun #199648720
  41. yurtdışından çomar ithal etmeye #199176875
  42. vatanseverliğinizi ölçecek soru gelin #202220733
  43. bu çocuktan nefret eden #200570363
  44. bir tane türk ünlü kadın #195995185
  45. gençhane intahar etse üzülürmüsünüz la #194727984
  46. 9 saniye bakınca #196781613
  47. paleolitik dönemde açılacak başlıklar #201640050
  48. zina ederiz ama cunüp gezmeyiz #199241379
  49. lan yine rezil olduk kim bu #202284425
  50. babam yüzünden siyasi bi görüşüm yok #198370395
  51. sol elle yemek #195163421
  52. hava almak için sahile indik 3 arkadaş #196009373
  53. yeni bi banka açılmış #198046280
  54. atatürk müslüman mıydı değil miydiı #197867835
  55. dünyanın en büyük teleskobu ile göğe bakmak #199622272
  56. bunu buraya atıyorum ve akabinde #199837198
  57. solcular terörist değildir #201857480
  58. kadınlar erkeklerden üstün tutuluyor nedenmi #201238195
  59. kızlar hangisine daha çok verirler #196010680
  60. kapanacak o kadar kanal #199836012
  61. adolf hitler türkleri sevmezdi #197799730
  62. yarım yamalak ingilizce bilenler #196436641
  63. almanyada asgari ücret 1498 euro #202116583
  64. buna mizah diye gülen #199653550
  65. iranlılardan tiksiniyorum #199756806
  66. her erkek boşalır utanmayın #199721993
  67. ne ulan bu millette ki #199536423
  68. akp seçimi kaybedince #199235928
  69. beyler stephen hawking en son #197311005
  70. hala akpyi savunan benim düşmanımdır #195592909
  71. şundaki tadı #200397413
  72. heheheheheeheheeehehehe #200182837
  73. bir gün ördeğe #198791909
  74. 20 yaşında öğrenci ablanız 9lu chicken #201223295
  75. dövme sildirmenin allah belasını versin ya #201374834
  76. kadin virtuozu nün asıl ismi sizce nedir #201185608
  77. bir kızın karnını öptüğümüzde aslında bok #194832922
  78. kara çarşaflı kadınlar neden kara çarşaf giyiyor #199448584
  79. dexer seçimleri #199499761
  80. allahım eğer var isen bu başlığı #198457358
  81. gençler oğlum beni çok kıskanıyor #197187956
  82. bu sandığın kilidini nasıl #195114737
  83. imdb enes batur ziyareti #196587687
  84. erdoğan ne mi yaptı #195746026
  85. en son bu entry i girmiştim #199437621
  86. bunu atan şahıs #199066442
  87. bir erkeğin en savunmasız anı açık ve net #199727718
  88. hadi otobüste nerde oturduğunu söyle #196170411
  89. sizi mutsuzluktan kurtaracak 10 öneri #202228690
  90. araba kullanmak için bile #199430803
  91. önünüze bu oy pusulası gelse ve #199258897
  92. beyler neden zütümden zevk alıyorum #194915570
  93. çilek büyüdü #199247351
  94. ideal kadın ayak numarasını #196448869
  95. 550 mt kare toprağıma el koyan devlet #199326772
  96. kaç kez seks yaptınız lan #195598412
  97. anti tecavüz külodu #196623171
  98. türkiyede kesinlikle yaşamam dediğiniz #198456260
  99. tam kızı yatağa attın #201938465
  100. bu hayatta bi kamera tutan #196170073
  101. daha çok