• 7 / 36 / 2492 entry
  • 437 başlık
  • 1 trend
  • 9,490.76 incipuan

hastacocuk "Akışına birak"

    en çok şukulanmış entryleri
  1. 18690 liralık çakmak #200881219
  2. kusursuz bir adalet var kim ne derse desin #201203100
  3. dışarda yalnız yürüdüğüüzde en çok ne düşünürsünüz #202721597
  4. beyler durum ciddi lağn #198605154
  5. sırf resmi atmaak k #198604879
  6. sınava girecek arkadaşlara basit taktirler #200401052
  7. oğlum maddiyat yalan yalan #200763261
  8. başarısız dondurmalarda bugün #202054452
  9. annem vefatt etti lan nabıcam olum ben şimdi #202231126
  10. idrari gecirmek kolay sikiysa #199257694
  11. dibe vurmak üzeriyim #200373294
  12. biliyorum belki dalga geçiceksiniz #199183310
  13. neden hayatimda hicbisey düzgün gitmiyo #201334586
  14. ne oldum degil ne olacağım de #200528041
  15. duvar full rutubet amk #199230106
  16. yüzmeyi bilmiyosaniz ve kalbinizde sorun varsa #200846256
  17. bir sosyal medya platformu lazım #198586648
  18. insallah sinava giris belgesini cikartmissinizdir #200425831
  19. hayattan zevk almadıkça kafayı yiyorum amk #201593292
  20. ikizler burcu imişim #199330348
  21. majör depresyondan kurtuluş yolu yok mu #202381790
  22. beyler muharrem ince iç savaş ile #200306249
  23. incide dertleşmee #202293562
  24. gerçekten büyüdüğünüzü ne zaman anladınız #200912511
  25. skolyoz oldum #200376840
  26. beyler çok kötü sıkıntılar #198604833
  27. karı kız fotosu atmayın yeter artık #198661812
  28. eriyorum ben be beyler tutanım yok #199198141
  29. boşalmak ne kadar kaba bir söylem ya #201018844
  30. toplanın beyler bana sifa arıyoruz #199088780
  31. kadın ve kadının bacak arasından #199508225
  32. hayattan zevk alamıyorum ben #202186947
  33. hayatım leş gibi geçiyor #199231714
  34. incide dertleşmee #202293631
  35. kimseye eyvallahım olmaz #201938585
  36. dexer e neden mi oy verecem #199295435
  37. yazik6 be #200525580
  38. üçüncü dünya savaşı çıkarrsa #202511965
  39. eriyorum beyler bee dibe coktum #200471042
  40. o kadar yıkık yalnız ve hastayım ki #200321477
  41. derdinize dermen oluyorum v5 #199299061
  42. orusbu cocugusun hayat #200504520
  43. adam tipsizim diye intihar edicem diyo #199609583
  44. o kadar yıkık yalnız ve hastayım ki #200321180
  45. o kadar yıkık yalnız ve hastayım ki #200320927
  46. ölmüşüm aglayanim yok amk #200064883
  47. benim gibi olan var mi durum kotu #198721584
  48. 18690 liralık çakmak #200881697
  49. beyler kickbokscu bir eleman ile kavga etsem #199213440
  50. nofap ile yüksel #199043280
  51. istanbul neyiyle meşhur #200912022
  52. prozac kullanan var mi lan #200490762
  53. benim gibi olan var mııi #202754089
  54. izmirle ilgili yanlış hayaller kurup ünide buraya #199109897
  55. yardim edin lütfen çok ihtiyacım var #198644105
  56. beyler cennete girdiğinizde #201602944
  57. içim içimi yiyor be beylerr #201400160
  58. arkadaş köye gitti kuşu bana bıraktı #201759863
  59. gece duşu mu daha iyi sabah duşu mu #200527666
  60. beyler şimdi dış görüntümz #199317220
  61. haluk a özendiğim için karım beni terketti #199241563
  62. elleri güzel olan kadın çirkindir beyler #201890840
  63. ben nasil korkak biri olmusum #200448511
  64. gençler az önce arkadaşımın evine gittim #199257462
  65. beyler konulari anlamıyorum amk #199231524
  66. şşşş resimdeki asosyal hasta delikanlı buraya bak #199241076
  67. en büyük korkunuz nedirr dostlarım #200633823
  68. bu halde nasil calisicam ben #200508548
  69. en çok koyanda bu galiba #199462864
  70. o kadar yıkık yalnız ve hastayım ki #200321516
  71. o kadar yıkık yalnız ve hastayım ki #200321557
  72. hungur hungur aglarken sevgilim oldu #200960400
  73. hungur hungur aglarken sevgilim oldu #200960210
  74. sınavım kötü geçecek #200371597
  75. boş bırakmak mı yoksa sallamak mi daha iyi #200426149
  76. kalbim ağrıyo pampalar yardım #200885386
  77. 4 gün sonra liselilerin sınavı varmış gelin #200373470
  78. cok kotuyum lannn #200310537
  79. beyler muharrem ince iç savaş ile #200306375
  80. kronik stres altindayim cağresizim amk #200448067
  81. skolyoz oldum #200376892
  82. isteklerini yaptığım sürece iyiyim #200316793
  83. yardım edın lan bıraktı benı #200218189
  84. yalan mı lannn #200274330
  85. beyler muharrem yüzde 55 alamazsa #200282054
  86. keşke tekrar 19 yaşında olsam #201096705
  87. lan akp nasıl kazandı çıldıracam #200289101
  88. 3 senedir evliyim #200407877
  89. hayat zor bana böyle daha zor #199225195
  90. beyler bir toplaşın sıkıntım büyük #198567651
  91. yerim lan seni offffffffffffffff #199094332
  92. ders çalışmanı düzene sok #199136168
  93. neden agliyasim geliyo bu kadar #202293938
  94. kunduracı göğsü hastalığına #199097150
  95. şu aşk acısı çekenler ve saçma sapan #199202120
  96. gelin size kızlar hakkında herşeyi anlatayım #199180960
  97. 27 yaşında bankacıysaniz #202176900
  98. nofap ile yüksel #199043428
  99. nerde bir şizofren nerde bir manyak #198586680
  100. fizik tedaviye gidiyorum acil maddi destek #198642867
  101. daha çok