• 3 / 3 / 1493 entry
  • 121 başlık
  • 5,461.38 incipuan

erich von mansteinn oybirinci nesil normal

    en çok şukulanmış entryleri
  1. sen git kgb ajanı ol #198485358
  2. seks yapmak basittir #199208833
  3. elime geçen senenin vize soruları geçti #198483195
  4. selahattin demirtaşı destekleyenler gelsin #196471495
  5. tsk da başörtüsü yasak olmalıdır #198726689
  6. atatürk dıye yazılır #198483737
  7. evet fotoğrafa yorum bekliyorum #199078342
  8. tsk dini bir kurum mu lan #198894954
  9. seçtiğiniz kıza göre analiz #199356209
  10. pizza yiyom hahahahhahh #195740371
  11. kürtlere en politikayı erdoğan uyguluyor #196692467
  12. bacısı antalyada üniversite okuyan var mı #199097821
  13. gözünüz ingiltere liderinin #199078005
  14. haftalık 1603 lira gayet iyi para #196107117
  15. gecmisini silemezsin dexer erdogan #199500728
  16. tsk da başörtüsü yasak olmalıdır #198726773
  17. arabadan anlayan panpalarım bi bakabilirler mi #198504938
  18. beni astsubay polis falan yaparlar mı #199208868
  19. katil seloyu ziyarete giden muharrem #199113053
  20. bedava yemek yeme taktiği sjsj #196851547
  21. dexerden neden nefret ediyonuz beyler #199503133
  22. beyler atatürk ten #195323540
  23. lan veletler kaslarımı yalamak ister miydiniz #196278464
  24. bu nece twittir bele 2 #199463427
  25. bu büyümü yardım bi bakın hele #195852385
  26. hatırlayan varmı bu kızı #196238917
  27. beyler uyandırmam lazım ne yapayım #197169947
  28. dinsiz adama devlet işi de verilmez #195801766
  29. 18 yaşındaki kız vs 28 yaşındaki kız #198981531
  30. ense saçımı kestirdim nasıl olmuş #195700804
  31. başörtüsü takan çocuklar hakkında #198910362
  32. toyota corolla 1 6 xli #197203108
  33. dexerden neden nefret ediyonuz beyler #199503240
  34. dexer ülkeye napti #199148349
  35. askerlik gönüllü olsa #197795931
  36. beyler ülkenin tek kurtuluşu bence #199231157
  37. herkes bir ayrılık cümlesi söylesin #196476344
  38. batmanda arkadaslarinin #199463456
  39. osmanlıyı sevmek için bir sebep #199502994
  40. ülkücülere yeni isim anketi #196701311
  41. sınıfta verdigim ultraviyole ayar #199092256
  42. gitti fetö geldi metö #199507865
  43. akpyi ithalatla eleştirenler gelsin #199231726
  44. arabanın markasını bil #199515312
  45. kolay yoldan para kazanmakk #199113308
  46. canım annemin selamı var #196645453
  47. kim ulan bu deniz gezmiş #196878679
  48. beyler tanıdığınız instagramı olan #199230895
  49. katil seloyu ziyarete giden muharrem #199113208
  50. arabanın markasını bil #199515338
  51. yurtdışına kaçak yoldan gidiyorum #198505445
  52. osmanlı torunları derneği #196117062
  53. askerliğini yaptıktan sonra genç yaşında #198346037
  54. dexerden neden nefret ediyonuz beyler #199507660
  55. bu adamın yazdığı kitaplar kadar boyu olanlar #199462844
  56. telavivi vuran türk jetleri yurda dönmüşmüşş #199356272
  57. gecmisini silemezsin dexer erdogan #199500723
  58. aktroller demokrasi demokrasi diye saldırmadan #199463648
  59. yolda giderken sizin ananızın #198556298
  60. böyle bıyıkları olan birini #199449282
  61. yerli milli pancar içkisini denedinizmi #195976024
  62. ezhelin tutuklanması konusunda düşüncelerim #199464133
  63. ak atatürkçü gençler #199503341
  64. islam olmasaydı atatürk bu ülkeyi #199193979
  65. sözlüğün en popi yazarı kim #195896775
  66. iyi gidiyorum dimi lan #196264060
  67. marem başkan #199463894
  68. erken seçimde oyunuz kime beyler oylayın #198800840
  69. erdogana teroristlerle el sıkıstı diyen #196533708
  70. yakışiklı ve ifsa olmak istemiyen #199117773
  71. yaza kadar 6 li baklava cikarmi #196974616
  72. adrinde kullanılan silahlar yerli #199354595
  73. ayakçı panpalarımm #199355722
  74. ayol manikürüm bitsinn #197232604
  75. islakterlikos1 #196141065
  76. beni en çok kahreden de #198483769
  77. allah aşkına biriniz gelip unutuluyor desin #198274718
  78. kolu kılsız olan erkekk #197762813
  79. irticageliyeah #199461660
  80. beyler anlamıyorum kemalistler #199028975
  81. siz bu resimlerle ülkenizi milletiniz ikiye bölün #195509739
  82. küçükken top oynarlarken #195897200
  83. polis veya asker çocuğuu olmak çok zorr lan #196736806
  84. amk islamcıları sike sike #198727097
  85. neymiş efendim iktidar kötüimiş #196068962
  86. banane filistinden amk #199252937
  87. atatürkü seven çok kız gördük #198616695
  88. lets make turkey great again #199335905
  89. katil seloyu ziyarete giden muharrem #199113291
  90. beyler bu şahıs kavga ederken ölmedi mi #197716182
  91. fetönün siyasi tetikçisi chp #199515377
  92. aferin sana orrrospu çocuğuu #196491348
  93. intihar edicem ama silahım #198946053
  94. gerçek ülkücüler devlet bey i destekler #198759674
  95. filistinliler de gelip burda yaşamaya başlarsaaa #199273379
  96. gürcüce öğrenmek istiyorummm #198816860
  97. eğer rte kazanmazsa ne olacak ben size söyleyeyim #199234219
  98. ekonomik krizle geldinnn #199450942
  99. orospu çocuklarının tuttuğu takım #198915834
  100. irticageliyeah #199463269
  101. daha çok