• 0 / 0 / 34381 entry
  • 14441 başlık
  • 11 trend
  • 142,255.16 incipuan

cccbukedibirharikadostumccc2 oybirinci nesil caylak

    en çok şukulanmış entryleri
  1. hakkaride bir çocuk parkı #186654600
  2. çok sevdiğim bir şiirdir #186354399
  3. aras kargo çalışanıyım #186988244
  4. dövdüğüm çocuğun annesi öldü #180095464
  5. en sevdiğiniz oyun karakterleri hangisi #179846789
  6. nickinin yanında memleketinin #186556657
  7. bu gece askere gidiyorum beyler #183514027
  8. tırnaklarım kötü söz haketmiyo #186568580
  9. bu sütü içmeyin #181518283
  10. kürtler üstün ırktır ulan #184241054
  11. allahını seven referandum konusunda aydınlatsın #186353250
  12. bu marşı trende sokun ahahah #184403282
  13. 12 yaşındaki abinizden hayat dersleri #181069346
  14. garibanın ekmek teknesine saldıranlar varya #179989409
  15. sevgilisinin spermini ekmek üstü yiyen kız ifşası #184292489
  16. sevmediğim bir adamla evlendirmeye çalışıyorlar #181847030
  17. nord ocakları #182315559
  18. çöl kaplumbağasından çektiğim çileler #181158081
  19. siz siz olun bir inciciyi eve almayın #180836457
  20. kürdüm ama ülkücü olmak istiyorum #186696171
  21. en sevdiginiz cizgi filmler nelerdi #186581759
  22. nerelisiniz merak ettim #186609767
  23. ülkücüleri tanıyalımm #185499804
  24. hakkari çukurca da şehit olan #180575501
  25. nerde olduğunu tahmin edene #186941532
  26. enes batura gerekli cevabı vereyim mi #183512023
  27. z j m arşivi #185233087
  28. komunistlerin yaptığı katliamlar #185198245
  29. herkes en mutlu olduğu anı anlatsın #182139032
  30. bir ferrede en sevmediğim şey #180686088
  31. türk müsünn testi #186088485
  32. en sayko vatan sever ve güçlü böcek #181898093
  33. kendine iyi bakkkkk #186477443
  34. ulan dünyada milyarlarca yaşıtımız kadın var #186322176
  35. bir memede sen at kampanyası #183322980
  36. yeni doğan bebeğe mükemmel isim #184946535
  37. işte aramızda böyle e #182111751
  38. ülkü ocakları ka patılsın #185223072
  39. yazık ki ne yazık beyler #186907687
  40. babam iş arıyor aciliyeti var #180499396
  41. bacaklarımı trend yapar mısınız #180763511
  42. yeni bilgisayar topladım nasıl olmuş #181092628
  43. yeni doğan bebeğe mükemmel isim #184946551
  44. bir asker ölüyor #184926698
  45. suriyeli kardeşlerimizden ne istiyorsunuz #184757659
  46. trende girmenizin sırrı nedir #182705597
  47. öğrenciye bmw 316i gider mi #181718148
  48. eskiden türküm doğruyum derdik #183106690
  49. ulan bu ne ahahahahahahhahaa #186806293
  50. ayağımın ucundaki kelebeği ilk kanıtlayana 350lira #183126821
  51. eğer bende ülkenin başına gelirsem #183327920
  52. gözlüğümü ifsa ediyorum #181100376
  53. eski kalem cugu rekoru #186086742
  54. eski güzellerin şimdiki halleri #180033239
  55. türklerin asimilasyonu #182656654
  56. suçlun ey donald trump #178917624
  57. sırlarımızı ve utançlarımızı paylaşalım gelin #180259729
  58. sessiz amayı nasıl #183578392
  59. beyler son dakika haberi acil #183871556
  60. 14 şubatta sağ eller günü yapacak yazarlar listesi #184508935
  61. allah yoksa atayısler #183452634
  62. abiniz ülke kurtarıyor #183719996
  63. size anlatacağım bu hikaye yaşanmıştır #186416538
  64. ahahaaaaaahhaa #184882725
  65. 24 kasım 2016 ahmet türk tutuklandı #181516281
  66. lan ciddi ciddi bu tiplerin mod olduğu sözlükte #181093328
  67. neden ateistlerden nefret ediyorsunuz #180761984
  68. tuvalette yapılması gereken önemli hususlar #183918531
  69. şunun sevgilisi kadar şanslı olsak #186764755
  70. aslında sözlüğün özeti #183142890
  71. geceye kürtçe bir şiir bırak #183647813
  72. her regl oluşumda keşke erkek olsaydım #183911370
  73. evinizde ben varım #187022866
  74. çocuklara göre olmayan çizgifilmler #178689017
  75. trend için atalarınızı kıyaslayacak kadar #182622672
  76. bunun var ya bunun #186907819
  77. evet çıkarsa türkiye nasıl olcak anlatıyorum #185436471
  78. redbull un içinde boğa dölü vardır #185869959
  79. ben ve taktiksever evleniyoruz #178846742
  80. utancımdan sevgilime giremiyorum #181521481
  81. bu olayın sağı solu yok #182112139
  82. imam hatipler gibi #176222053
  83. animeci olmak nedir bilir misiniz #185965895
  84. pizza yaptık beyler r #186666376
  85. lazlar rum diyen avel gel hele gel #186302199
  86. şangay beşlisine giriyoruz dostlar #181374538
  87. hitler insanlık tarihinin yüz karasıdır #185065117
  88. hamam böceğim tayyibi sahiplendiriyorum #186419168
  89. köpeğe evet yazmak #186426862
  90. toplanın lan köy kuruyoruz #183421583
  91. bunu sözlükte yapan tek ben miyim #185987117
  92. allah rızası içinnn bir şuku #181356349
  93. din elden gidiyooooooorrr #186343548
  94. ömrümde tanıdığım tek çapulcu #182012411
  95. santıranç günahdır #182992660
  96. arada bir vurduruyorum #181899548
  97. rusça öğrenmeye başlıyoruz #182377682
  98. ulan bari bu gün #185986175
  99. twitterdan hdp li avlamaya gidiyorum #182481606
  100. komünizm neden süperdir biliyormusunuz #181622692
  101. daha çok