• 1 / 2 / 5719 entry
  • 432 başlık
  • 23 trend
  • 22,729.16 incipuan

belki bir gun sehit yemişinci nesil silik

    en çok şukulanmış entryleri
  1. bana en güzel ayar verene #186863576
  2. tipik bir ekşicinin entrysini tahlil edelim mi #207605179
  3. gidiyorum lan ingiltereye sonunda #187954521
  4. matematiği çökertiyorum beyler #196393036
  5. bazen babamın bacak arasına elimi atar #195566516
  6. aga nası bi devirde yaşıyoz ya #209455666
  7. cum tribute aktivitesi hakkında #211356913
  8. an itibari ile mezun oldum ve #207870042
  9. yav dıbına koyduğumun kaltağı #210550028
  10. hani allahın gücü sonsuz ya #195225756
  11. inci liste yapan uygulamamız güncellendi #189070272
  12. ilkokulda okul değiştirince kızlarla #207646722
  13. beyler başıma acayip bir şey geldi #207667041
  14. beyler arapça kelimelerin #187545116
  15. iş aramaya çıktım adam diyor ki sende #205328098
  16. daha fazla...