/i/Tespit

  • 2 dk. önce
    +2
    şuku
    -1
    çügü
    önüncü nesil rezil köpek     8

    AŞAĞILIK KAHPELER ... İĞRENİYORUM SİZLERDEN...7 NAMUSSUZ ŞEREFSİZ PİSLİKLER... LAĞIM FARESİNDE BOK YİYEN BİR FAREDE BİLE NAMUS ŞEREF VAR .. SİZLERDE YOK

  • 4 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 4 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    lebron o smaç kaçar mı lebron    

    bostonliyim ama o kacmamaliydi lebron :/

  • 15 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    bu maskede niye bıyık yok     2

    Bıyıkları da mı yaktın ruh hastası müptezel.

  • 25 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 35 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    saglikli beslen diyorsunuz    

    şunu yemelisin şunu içmelisin sporunu aksatmamalısın falan eyvallah iyi hoşta nerde sağlıklı bir şey varsa orda götünüzü sikmeye yer arıyorlar ucuz yollu ne

  • 42 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 42 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    fark 10 len     17

    cnm boston insallah bu maci da alır

  • 42 dk. önce
    +3
    şuku
    0
    çügü
    bırak şimdi dalgayı    

    içi fesat bireyler tarafınca istense çok farklı anlamlara çekilebilecek devrik cümle.

  • 44 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    tahir olmasa     2

    Kimin üstünden prim yapacağız biz amk.

  • 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    namik silik yerse     4

    40 gün 40 gece dalga geçecek bir güruhun olduğu gerçeği ://///////

  • 47 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    silik yiyipte nickinin     2

    sonuna is back ekleyip yine burda takilmaya devam etmekte ne biliyim yani istenmiyorsun anlasana amina koyim

  • 52 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    popi ve trend butonları hakkında     2

    Butonların özelliği şudur ; Üyeler daha çok trendlerde vakit geçireceği düşünülerek tek elle kullanımı kolaylaştırmak için sağ ve sol tarafa birer tane konulmuştur.

  • 54 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 4 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    teletabiye herkes abi diyor    

    Belkide kızdı ulan bu ihtimali düşünen oldumu Belkide ablamiz di bence bunu bi arastirak

  • 1 saat 11 dk. önce
    +2
    şuku
    -1
    çügü
  • 1 saat 12 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    ne kadar yakışıklı birisiniz testi     8

    test bana aittir. aşağıda ki 3 soruyu olumlu cevaplarsanız evet siz de yakışıklısınız. 1) kaslı mısın? 2) boyun 1.85 üstü mü? 3) sinek kaydı traş

  • 1 saat 12 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 12 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    yakuzalar hakkında bilmediğiniz sey     3

    Onlar aslında Mafia değildir milliyetçi ailelerdir ülkücüler gibi Yani samurai felsefesi yaşatırlar ama dünya onları Mafia gibi gordu Mafia gibi davrandı oyuzden

  • 1 saat 15 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    yıl 2017 hala evlilik programları izleyenler var     4

    AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

  • 1 saat 18 dk. önce
    +4
    şuku
    -1
    çügü
    kahveyi içiyor beğenmiyor pezenge bak hele     6

    Daha geçenlerde emret komutanımdaki sarışın çocuğa veriyordun göt lalesi

  • 1 saat 19 dk. önce
    0
    şuku
    -3
    çügü
    gece sözlük de olmıcak yazarlar     8

    de ayrı yazdım hadı yine iyisiniz 1:liseliler 2:anacılar 3:sirkancılar 4modlar 5:cemil ve namık huurları 6: amlılar edit :çükü ye devam

  • 1 saat 23 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    serkan ın şifresinin içinde    

    2023 geçmiyorsa bende bi bok bilmiyorum. inci2023 olabilir

  • 1 saat 28 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    düşünsenize silik yiyiorsunuz     2

    ve eski nickinizin sonuna "is back" ekleyip geri geliyorsunuz. :////////// TELETABİ İS BACK. MESELA YANİ.

  • 1 saat 28 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 38 dk. önce
    +2
    şuku
    -2
    çügü
    sırf şuku almak için böyle     3

    orosssssbu evladı olmayın amına kodumun evlatları bu nasıl bir şeydir midem bulandı amk

  • 1 saat 40 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 42 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 1 saat 43 dk. önce
    +1
    şuku
    -3
    çügü
  • 1 saat 44 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • / 14343

ne bekliyorsun?

sıkıcı plazalarda çalışmaktan sıkılmadın mı? stresini at, bilgini paylaş. üye ol