/i/Futbol

it's the futbol that's the futbol
  • 2 saat 7 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 8 saat 43 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    muhteşem bir hafta oldu     5

    evet arkadaşlar bu hafta avrupada ki takımlarımız başakşehir ve fenerbahçe çok güzel sonuçlar alarak rövanş için büyük avantaj sağladılar.iki takımıda tebrik

  • 9 saat 24 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 10 saat 43 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    nedir bu gs ve fb nin lucescu aşkı     2

    götüne tekmeyi yediğinde hemen eski sevgilisine mesaj atan ergenler gibi amk

  • 10 saat 51 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    arkedesler semih kaya ilk macında yenildi    

    2-0 yenildi deplasmanda. riskli geri pas verdi az kalsin cuvalliyodu ama sonra toparladi arkedesler

  • 10 saat 51 dk. önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
    hayalim futbol     9

    arkdaşlar Hayalim Futbol futbolcu seçmeleri yapıyormuş kamp falan olacakmış 290 TL verip 2gün konaklıyormuşuz seçilirsek profesyyonel kulüpler deneme antremanına

  • 10 saat 57 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    fatih hoca neymiş     3

    guardiola gibi adamlar dururken ?

  • 11 saat 5 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    morukk aynen şuu şekil     3

    Moruk giryosn instaya tmm mı atıyon yorumu kam tu beştaş hop fiko bşkn beleşe gtriyo moruk işi bilcen dursun ekmek arası sucuk len mq

  • 11 saat 36 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    arkedesler fellaini gsarayla dogru geliyo     4

    kadir cetincali fellaini gelmeye hazir dedi bugün cok kaliteli oyuncu sirf duran toptan en az 10 gol atar arkedesler

  • 11 saat 40 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    arkedesler cengize bakın ne kadar zayıf     4

    zerre yag yok futbolcu dedigin böyle olmali 1 gram yag yok bide semih kayayla sneijderin göbegine bakin bide buna arkedesler semih kayada ilk döneminde zayifti

  • 12 saat 33 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    fernando muslera bir uruguay lıdır     4

    yakışıklı diye herkes italyan zannediyor amk. reyiz uruguaylı !!!

  • 12 saat 40 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    şu maç    

    Allah ruhumu alsada hasan alinin ölülerini siksem.

  • 12 saat 49 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    kg semih ilk macına cıktı     4

    su siralar 2-0 yeniliyo arkedesler

  • 12 saat 56 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 12 saat 57 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    ya bu tolga zengini satın gitsin     6

    göt herif bir boka yaramıyorsun lan Fabriyi veren Allaha şükürler olsun

  • 13 saat 7 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 13 saat 31 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 13 saat 37 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    imparator taktik yok demio ofsayt taktigi yok diyo     5

    nedense bazi armutlar kiskaniyo carpitiyo arkedesler

  • 13 saat 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 13 saat 50 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 14 saat 29 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    milan giber milan     4

    milan siker amk veledler bilmez

  • 14 saat 37 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    hay böle işin    

    2haftaya sezon başlıyor biz daha forvete transfer yapamadık bu para nereye gidiyor amına koyim

  • 15 saat 7 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 15 saat 8 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 15 saat 9 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    gol yiyince sevinen kahpeler     3

    Fener 2 yi ananızın amına soktu herhalde, bi sustunuz?

  • 15 saat 15 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 15 saat 28 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    fener bu kadroyla ilk 10a giremez    

    Cimbom 6-7 falan olur , Başakşehir şampiyon , 2. beştaş

  • 15 saat 37 dk. önce
    0
    şuku
    -2
    çügü
  • 15 saat 38 dk. önce
    +4
    şuku
    -1
    çügü
    başarılar sturm graz     6

    Haydi çocuklar yüreğinizle oynayın

  • 15 saat 51 dk. önce
    0
    şuku
    -3
    çügü
  • / 2543

ne bekliyorsun?

sıkıcı plazalarda çalışmaktan sıkılmadın mı? stresini at, bilgini paylaş. üye ol