/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
3
  • 1 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    soluğunu soluğumun yanında alıp    

    SOLUĞUMU KESECEK 1 ADAM YOK MU ULAN! NASIL ERKEKSİNİZ SİZ????

  • 3 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    marylandlı yengeniz ile ayrıldık     3

    canım çok sıkkın panpalarım ben onun için amerikaya uçak bileti bile almışken kavuşmamıza 4 gün kala beni terketti :(

  • 18 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    acun mustafa sandalı o sesten sildi resmen     3

    adam 1 sezon geldi şampiyon oldu, acura restini koydu gitti. şimdi de özet bölümler de bile sandalı göstermiyor pezevenk acun sandal reyiz kendini yedirir mi ulan

  • 1 saat 37 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    kendi ülkesinde kendi üniversitelerinde     2

    ödül töreni düzenleyip de törenin yarısından çoğunu dış marka ve firmalara ayıran Türkiye'den başka ülkeler de var mıdır acaba?

  • 3 saat 42 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    yalaan yalaan     2

    yalan, yalan güzelliğin yalan gözün, saçın, bakışın yalaaaan ulann..

  • 4 saat 10 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    her zamanki gibi kalpler kırık yine    

    Şuan köşedeki kahvehanede oturdum sigaram ve çayımı Marla glen -Believer eşliğinde içiyorum.

  • 5 saat 5 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    hoşlandığım kız şu an tam karşımda     3

    Arkadaşıyla fotoğraf falan çekiliyor ben de sadece ona bakıyorum çok güçsüz çok kötü hissediyorum amk beyler vallahi sanki önümde bi kasa altın var ama aramda

  • 5 saat 20 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    sizce askere gitmelimiyim panpalar     5

    Evet panpalar durum şöyle ben 19 yaşında lise mezunu bir kardeşinizim. 3 aydırda tersoyum bu nedenle karar veremiyorum askere gidersem kalma şartları nelerdir yardımcı

  • 6 saat 18 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    hasret kaldım sevdiğime     2

    Ben sana aldanamam yarim, Ben sana dayanamam...

  • 6 saat 55 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 7 saat 1 dk. önce
    +2
    şuku
    -2
    çügü
  • 7 saat 39 dk. önce
    +2
    şuku
    -1
    çügü
    beyler ben bi kıza aşık oldum ama kız     10

    tekerlekli sandalyeye mahkum. beyler gerçekten çok aşık oldum kötü emellerime alet etmek için değil gerçekten aşık oldum. kızı nasıl etkilicem lan

  • 7 saat 44 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 8 saat 5 dk. önce
    +1
    şuku
    -1
    çügü
    ve işte dinlediğim o şarkı    

    Ceylan ablanızdan bugün benim doğum günüm sen oladan kutluyorum şarkısı...

  • 8 saat 10 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    bence mutlu değil o     2

    Bence evliliğe hazır değildi. Beni özlüyordur. Ben hep özlüyorum çünkü. Beni düşünüyordur.Ben hep düşünüyorum çünkü.

  • 8 saat 26 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    ağır sıçtım beyler     3

    öyle böyle değil. mekatronik mühendisliği okuyorum. ilk yıl derse gitmedim vize finallere canım isterse gittim. 12 dersten 3ünü geçtim e haliyle. yaz okulunda

  • 13 saat 52 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
  • 15 saat 12 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 17 saat 15 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
    içim daralıyor dostlar     8

    Göğsümün orta yerinde karanlık bir ağırlık var nefes almamı zorlastiran kalbim hızlaniyor daraliyorum. Pskolojim cok bozuldu birisine ya da kendime zarar vercem

  • 17 saat 31 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    sen ne tatlısın be minyon kız     5

    kıvırcık saçlı minyon bişe çok tatlı lan neyse ben bir ara buna çakarım

  • 17 saat 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    kardeşim beni aq sü düşük görüyorr     2

    Bir gün kavga ettik ettik sen kendi ıq ünü yüksek görüyorsun ondan böyle yapıyorsun dedim evet senden yüksek dedi ne yapayım ben şimdi hep aklıma geliyor yanında

  • 17 saat 49 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    optional pampalar bi bakin la     2

    Optional("Pampalar sevgili degiliz ama bi kiz var biraz kiskanclik yapiyorum gavatta olmak istemiyorum ama biraz fazla kaciyor heralde o zamanda boka sariyor az bi oneri verin

  • 18 saat 14 dk. önce
    0
    şuku
    -4
    çügü
    ahh ulan ahhhhh içim     2

    yanıyor 32 gündür 31 cekmiyordum ne oldu anlamadım birden o kadar azdim ki bi anda kendimi boşalmış buldum

  • 18 saat 29 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 18 saat 37 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 18 saat 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 18 saat 51 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    amcam gevırdan telefon getirdi    

    o telefonla ne ferrelar ne ferrelar izlemiştim.

  • 19 saat 2 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 19 saat 10 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 19 saat 15 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    icimi dokeyim    

    son sınıfım bi tane kiz arkadaşım var benden bi yas küçük cok seviyorum ama emin degilim o beni seviyormu . seneye gidicem mesafe girince araya ister istemez birakicak

  • / 5577

ne bekliyorsun?

inci sözlük bilinmeyene olan sevgidir, cesaretini topla, sevgini paylaş! üye ol