/i/Başıma Geldi

Hayatta başınıza gelenlerden ibaret değil midir?
3
  • 1 saat 20 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    bugün bi mekanda inanılmaz kışkırtıcı     8

    1 bayan garson gördüm. hafiften kilolu, gür sesli ve 1 gözü şehla. ulann tam istediğim gibi. bittim amk. esmer sevmem ama buna fena tav oldum. bi yolunu bulup muabbet

  • 1 saat 38 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    saçları kazıdım uzun zaman sonra     2

    bir kamera açayım dedim. açtım da... baktı, baktı , baktı. '' heee bir sen akıllısın zaten amk keli '' dedi, kahkaha attı. gülsem mi, ağlasam mı lan :)

  • 1 saat 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    ey gidi ey be     2

    zamaninda bu video ile trende cikmistim.(vid: #666)

  • 2 saat 8 dk. önce
    +5
    şuku
    -2
    çügü
    ne nazlı eskorttu be     9

    yok anal yapmam yok öpüşmem yok önce duş alıcaksın yok para peşin bilmemne bıktırdı amk. şu fotoyu da çekmesem vallayi para vermezdim neyse alın size güzellik edit:

  • 2 saat 45 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    cııldırıyorumm     4

    Şu an canlı, cansız her cismi sikebilme potansiyelim var. Tavsiyelere acığım

  • 2 saat 55 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    adama panenteistim dedim     3

    Geçmiş olsun dedi ya. Ülkenin kültür seviyesi abi.

  • 2 saat 58 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    felcli kaldım sandım     5

    Kardesimin dışardan nefes sesini duyuyodum yani hani sana biri uyan diye bagirir ya kardeşiminde hırlama sesi vardi yani gercekti duydugum ses. Ama hareket edip uyanamadigimi

  • 3 saat 33 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    soktuğumun yerinde 1 tane e e e ee e     4

    bile tantunici yok adana dürüm döner çiğköfte hepsi götünüze girsin 1 kişide tantunici açsın amk

  • 3 saat 35 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    meraba bugün yine depresyon     5

    sabah uyandım,tabi sabah denilebilirse.öğlen 13:00 'da uyandım.karnım açtı su içtim.süzme peynir ve anamın yaptığı çilek reçelini yedim.akşama kadar bilgisayarda

  • 3 saat 42 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    şuan açlıktannnnn     8

    ölmek üzereyim, ne sipariş verebiliyom açık lokanta var ne de evde ekmek var off anasını sikeyim başım ağrıdı açlıktan

  • 4 saat 24 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    kızdan aldığım efsanee intikam     2

    Selamun aleyküm beyler 20 yaşında bi panpanızm. 5 6 sene önce daha lise 1 zamanında kız denilen illete hiç bulaşmamis biriydim. Lise başlamış 1 ay sonra bi kızla

  • 4 saat 30 dk. önce
    0
    şuku
    -6
    çügü
    gelin size aşkın olmadığını anlatayım     9

    Bundan 2 yıl önce bi tatil yöresinde yemek yiyordum. Dünya tatlısı minyon güler yüzlü bi kız gördüm lokantada. Direk aşık oldum derler ya vuruldum amk. Her

  • 4 saat 31 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    aga bi başlık açmışız    

    3 sayfa entry girilmiş daha yeni gördüm aq çok işlerim vardı bugün millete de cevap veremedim hiç. mahçup oldum amk

  • 4 saat 41 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    beylr mizafirlikte tuvaletteyim     5

    hemen dibinde yatak odasinda karı koca yeni uyuyorlar belki de uyumadilar sicarken bi kaç ossuruk attım duymuşlar mıdır kapılarda tahta amk

  • 4 saat 45 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    kızların arasına düştüm     5

    beyler. üniversiteye başlayan bir kardeşinizim. edebiyat okuyorum. sınfta 50 kız 13 erkek var kızlar grup kurmuşlar wp de. numaramı istediler verdim bende gruptaki

  • 5 saat 9 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 5 saat 45 dk. önce
    +1
    şuku
    0
    çügü
    arkadaşlar sanırım ben alfa oluyorum napıcam    

    böyle bi kimseyi siklememeler, kuğul takılmalar falan başladı bende kız geliyo mesela saati soruyo söylemiyom ama saat kolumda ha veya çakmak istiyo cebime elimi

  • 5 saat 48 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    kollarim uyustu be    

    o kadar dedim kıza üstümde yatma diye . kedi gibi tepeme çıkıyor yav . saçları falan ağzıma giriyor . memelerinden nefes alamıyorum zaten kollarını da doluyor

  • 6 saat 4 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    lan kafam kanıyor laaaan     11

    kaşınıyodu kaşıdım biraz bi baktım elim kan olmuş aq bu neyyyy

  • 6 saat 8 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    17 aylık sevgilimden ayrıldım şarkıları alayım     6

    Anlatıcak çok şey var ama bırakalımda bu gece şarkılarınız konuşsun benimle

  • 6 saat 15 dk. önce
    +3
    şuku
    -1
    çügü
    canım karım beni çok seviyorr     8

    geçenlerde kankam aradı dedi ben çok fenayım bi eskort mu bulsak dedi. ben de , kanka parana yazık benim karım ne güne duruyor dedim. o da ,olur mu lan öyle şey o

  • 6 saat 23 dk. önce
    0
    şuku
    -1
    çügü
    noluyo amk disarida     9

    polis megafon ile bagiriyor siren sesi

  • 6 saat 34 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    ilkokul da sümüklü bir kıza aşık olmuştum     7

    kız da benden hoşlanırdı. ama o sümüklü kız şu an beni reddetti amk.

  • 6 saat 35 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 6 saat 47 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    mail de merhaba dilek hanım    

    yerine "merhaba delik hanım yazmak" mail gittikten sonra 8 dk ekrana boş boş bakmak.

  • 6 saat 48 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
    okulda 8 saat oturmaktan n n n nn n     3

    götüm ve sırtım ağrıyor bütün gün sınıfı izliyorum asosyal dediğin böyle olur kimseyle diyalog kurmam kuramam

  • 7 saat 1 dk. önce
    +2
    şuku
    0
    çügü
  • 7 saat 13 dk. önce
    0
    şuku
    0
    çügü
  • 7 saat 14 dk. önce
    +3
    şuku
    -5
    çügü
    gördüğüm rüyayı film yapsalar tutar mı     24

    beyler enfes bir rüya gördüm acayip film senaryosu çıkar gibime geliyo. dinleyin; - bir adam var, sabah uyanıyo ailesiyle kahvaltı ediyo. birden çok kötü bişey

  • 8 saat 3 dk. önce
    0
    şuku
    -4
    çügü
    arapça bir şarkı dinliyordum     3

    Sürekli alla akabar diyordu. Az önce xnxx de malum işi yapıyordum tam bosch alırken şarkı aklıma geldi alla akbar diye bosch aldım. Allah affetsin. Şarkı linki:

  • / 8067

ne bekliyorsun?

inci sözlük bilinmeyene olan sevgidir, cesaretini topla, sevgini paylaş! üye ol