/i/Başıma Geldi

Hayatta başınıza gelenlerden ibaret değil midir?
  1. 1.
    +130 -2
    Arkadaşlar bugun kızılayda otururken dışarı cıkmam gerekti ve karşıdaki lokantadan yemek alıp gelecektim.

    Lokantaya girdim rüstem abiye söyledim ve adamın yemekleri yapmasını beklerken dışarıda bi sigara yaktım.

    O sırada bi ekip arabası indi ve sanırım onlarda yemek için geliyordu, sigaradan ceza yemeyim diye hemen yere attım ve yüzümde maske olmadıgını farkettim.

    Evet ceza yazmayı 4 gözle bekleyen güzel kadın polis ve yancısı keko bekçiden farkı olmayan polis yanıma yanaştı.

    Kimlik alayım dedi uau uau dedim herkes sağa sola bakmaya başladı.
    Bidaha söyledi kafama vurmaya başladım ve aaa bırak beni felan dedim.

    Polis rüstem abiye dönerek bu ne böyle gibi el işareti yaptı. Rüstem abi ise delidir o karışma dedi.

    Rüstem abi sayesinde günü kurtardım ancak dönerleri verirken döneri direkt alıp cıktım. Rüstem abi parayı alamayacagını anlayınca lan parayı ver şerefsiz dedi.

    Ben kaçmaya başladım ve polisler deli oldugumu sandıgı için adım bile atmadı.

    Özetle: hatay soslu döner diye 3 tllik dönere salça sosu ekleyen rüstemi ve ceza yazmaya bahane arayan polisleri kandırdım.

    Edit: Arkadaşlar rüstemin tanıdıgı incici çıktı kapıya gelmiş beni nerelerde paylaştın diyor, 3-4 tane de 17-18 yaşlarında çırak var sanırım gerçekten sakat bırakcaklar, taklide gerek kalmayacak.

    Edit2: Arkadaşlar polis cağırdım dünkü polisler geldi çıkıp yine sakat taklidi yaptım, polisler rüstemi enseledi zütürdü mk.
    ···
   tümünü göster