/i/Başıma Geldi

Hayatta başınıza gelenlerden ibaret değil midir?
  1. 1.
    +14 -1
    giberken yakaladım.

    annem : az yavaş ol lan eşşek gibmiyorsun, insan gibiyorsun insan ahhh

    babam : la bak karı dıbına koydurma bana bak

    annem : senin karşında bir bayan var hayvan herifff ahhhh

    babam : ya lanet olsun al gibmiyom al ne lanet bir karısın al boşalmıyom al seninde dıbına korum dıbının da dıbına korum.

    yemin ederim 1 saat boyunca kardeşimle diğer odada gül gül kendimizi zor tuttuk aq.

    • al boşalmıyom al seninde dıbına korum dıbının da dıbına korum*

    lan bu nasıl bir cümle aq?

    pgibolojim bozuldu beyler.
    ···
   tümünü göster