/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +56 -2
    gibleme panpa biz de geçtik o yollardan

    Eğer giblenmek istiyorsan ya kız olcan ya da huur çocuğu olcan

    Salla hayatına bak

    Dersler onların umrumda değil. Grupta yazılanlara bakarsak yannan gibi bir bölümde okuyor olabilirsin Eğer öyleyse çalış adam akıllı bir bölüme gir hayatını kurtar

    Kendini şöyle motive et
    Okul bittiğinde bu cahil sürüsü ile aynı mesleği yapıp aynı maaşı alacağına razı ise o grupta yapılanlar sana müstehak , ha değil diyorsan onlarla aynı seviyede olmadığını kanitla

    edit: bu motivasyon ile panpa 26 binle girdiğim Pdr yi bırakıp sınavlara tekrar hazırlanıp 5 bin ile istanbul da devlet hukuk kazanmıştım bu sene bitcek inşallah

    kendine inan oc
    ···
    1. 1.
      +3
      Eyw pnp
      Diş hekimliği okuyorum, seviyorum bölümümü, bırakmam yani
      Ben kendi yoluma bakıcam haklısın
      Derslere asılacam sadece
      Adamsın
      ···
    2. 2.
      0
      Kanka 26 bin yaptıysan niye pdr girdin amk direk hukuka girseydin birde net sayini falan soylermisin her dersten
      ···
    3. 3.
      0
      bu nasıl lüks aq 26 bini gibtir edip 5 binle girmiş.
      ama azmine hayran kaldım helal olsun.
      ···
    4. 4.
      0
      26 bine girip dua eden var aq
      ···
    5. 5.
      0
      bu kafayla pek barınamazsın sen amın oğlu
      ···
      1. 1.
        +1
        Lan tmden 26kda ne var aq gibimle cozsem daha iyisini yaparim
        ···
    6. diğerleri 3
   tümünü göster