/i/Felsefe

filozofiya'ya inananların kafalarını açtıkları uhrevi altincidir.
  1. 1.
    +17 -1
    Bunu her gün sorguluyorum.
    Sanırım ben, insanların"beni öldürmeyen şey beni güçlendirir"lafındaki onları güçlendiren şeyim.
    Hiçbirisini öldürmüyorum, üzebileceğim kadar üzüyorum ve neticesinde cok daha güçlü bir iradeye sahip oluyorlar.
    Tabii onlar bunun farkında değil, onlara göre ben "zehirli elma"veren cadı, veya bebek firarda filmindeki o kötü adamlarım.
    Lakin hakkımda ne düşündükleri gibimde değil.
    ···
    1. 1.
      0
      Tuhaf bir metin yazmışsın. Yani şimdi yaşama amacın bu mu?
      ···
      1. 1.
        +5
        Hayır. Değil.
        Pek bi amacım yok, herhangi bi hedefim de yok.
        Ne için yaşıyorum bilmiyorum.Bu metini neden yazdım onu da bilmiyorum.
        Genel olarak bilgisizlik içersindeyim.
        ···
      2. 2.
        0
        insan hayatının bir amacı olmak zorunda mı? Hayatı amacı olan bir şeymiş gibi göstermek yanlış değil mi? Yalnızca bi şekilde var olmuşuz, buna devam ediyoruz. Anlamı yok, sebebi yok. Hayat devam ediyor
        ···
      3. 3.
        0
        Aksini iddia etmiyorum zaten.
        Amaç koyarsın, amacın uçuk bir hayalden ibarettir, gerçekleşmez,üzülürsün.
        O yüzden fazla takmayacaksın kafana.
        Günü sağ sağlim çıkarmak veya kalabilecek bir çatı, yiyebilecek bir aş ve giyebilecek bir kıyafet bulmak yeter de artar insana.
        Diğer şeyler pastadaki çilek ve ben çilekten nefret ederim.
        ···
      4. 4.
        +3
        Siz ne diyosunuz amk
        ···
      5. 5.
        +2
        yannan yazayımda kendilerine gelsinler
        ···
      6. 6.
        0
        Asıl dıb yazarsan kendilerine gelirler
        ···
      7. diğerleri 4
    2. 2.
      0
      Daha önce entrylerinde de insanları üzmek istiyorum gibi bişiler diyordun. Tam olarak ne demek istiyorsun?
      ···
    3. 3.
      0
      Sen hasta mısın olm gibtir git üzme insanları. Mazeretini de gibeyim senin tek amacın insanları üzmek, onu da zevk için yapıyorsun senin ben kafanı gibeyim.
      ···
    4. 4.
      +2 -1
      Kanka gibtir git dibina kodugumun manyagi
      ···
    5. 5.
      0
      gibtiriniz gidiniz efendim
      ···
    6. 6.
      0
      Demek insanları kendine aşık edip sonra gibtir git diyen sensiinnnnnn
      ···
    7. diğerleri 4
   tümünü göster