/i/Dertleşme

Derdini anlatmayan derman bulamaz..
  1. 1.
    +769 -5
    11 aylık ne subyacı pic
    ···
    1. 1.
      +1
      Amk agdthvfgvbh
      ···
    2. 2.
      +1
      Hdjsjshsjsjdjdidjdj
      ···
    3. 3.
      +1
      Güzeldi
      ···
    4. 4.
      +1
      Lan mk sgsvsvavaa
      ···
    5. 5.
      +1
      Ahhha güldüm
      ···
    6. 6.
      +1
      haksjsjhaahhaha
      ···
    7. 7.
      +1
      Yıkıldım aq
      ···
    8. 8.
      +2 -4
      Sözlük tarihinin en iyilerinden
      ···
    9. 9.
      +1
      Lan güldürdün mk
      ···
    10. 10.
      +1
      hahahahaha efsane amk
      ···
    11. 11.
      +1
      Ahhajwı2oro3ğrldölwpflaöflalflsşgşsg
      ···
    12. 12.
      +1
      AHDJASHAHS KAP ŞUKUNU PiÇ HERiF
      ···
    13. 13.
      +1
      AHDJASHAHS KAP ŞUKUNU PiÇ HERiF
      ···
    14. 14.
      +2 -12
      Sen yanlış anlamissin panpa 11 ay cikmislar
      ···
      1. 1.
        +2
        Haa şimdi anladım pampaa
        ···
      2. 2.
        +4 -1
        Vay amk harbiden mi lan kardeş sen git yarışmaya falan katil kafa zehir hee
        ···
      3. diğerleri 0
    15. 15.
      +1
      Cok sağlam mizah şukular şelale
      ···
    16. 16.
      +2
      Ananı gibim hönkürdüm prospu çocu ahahahagsgsgahajajaıeeoeo
      ···
      1. 1.
        +1
        sen huur çocugusun
        ···
    17. 17.
      +1
      BAJSLWLCEÖCEÖCLECMEŞMCRCMEM
      ···
    18. 18.
      +1
      Guzeldi
      ···
    19. 19.
      0
      Pupapağağağağaağa
      ···
    20. 20.
      0
      Uzun zaman sonra gelen @2'lerden
      ···
    21. 21.
      0
      Sjhfisbf verdim şukunu
      ···
    22. 22.
      0
      Haykırdım amk
      ···
    23. 23.
      0
      ahahahahah amk puhahaha
      ···
    24. 24.
      0
      Dncjfoeeovın
      ···
    25. 25.
      +4
      Nargile içiyordum marpuç boğazıma kaçtı amk
      ···
    26. 26.
      0
      ince girmis
      ···
    27. 27.
      +1
      @2.27 jdjjejfjxdmjdhxndm
      ···
    28. 28.
      +2
      Sandalyeden düştüm şuku
      ···
    29. 29.
      +1
      Delirdim lan agahdusyxusagsuahdyahclsuxuavzta
      ···
    30. 30.
      +1
      Hahahha kahkaha attım amk
      ···
    31. 31.
      +2
      Muhteşemsin pic sukunu verdim
      ···
    32. 32.
      0
      AADAFSAFSDA
      ···
    33. 33.
      0
      Kahkaha attim mkjsjahhsbaba
      ···
    34. 34.
      0
      Ahahahahahahahahshahaha
      ···
    35. 35.
      +2
      Kahkaha boşaldım amkoynsnsjsydus
      ···
    36. 36.
      0
      Hdhsjahdhahahhshaha hagibtir ulan bugün sözlükte baya zeki elemanlarla karşılaşıyorum hayırdır inşallah
      ···
    37. 37.
      0
      Haahahahahahahha
      ···
    38. 38.
      0
      Gülmekten 11 aylık oldum asjajajajsjs
      ···
    39. 39.
      0
      Ölmekten güldüm sjckakxs
      ···
    40. 40.
      0
      Amk eski ruhu gördüm bir an
      ···
    41. 41.
      0
      moruk fenasın amk xd
      ···
    42. 42.
      0
      Helal güzeldi
      ···
    43. 43.
      0
      Yarıldım bin
      ···
    44. 44.
      0
      Jahajkahwhjwjqhququuqjqmakqğqğqğğqq
      ···
    45. 45.
      0
      Panpa nabıyon amk hahahahhahahahah
      ···
    46. 46.
      0
      Gülümsettin pnp şuku
      ···
    47. 47.
      +1
      Ulan amıka djwkcmqlwkckwlck
      ···
    48. 48.
      +2 -1
      Verebilsem ikinci şukuyu da atar idim
      ···
    49. 49.
      0
      Bu iyiydi
      ···
    50. 50.
      0
      ahdnahdjshruejhqhejaejgjuwgaha çıldırıyorum
      ···
    51. diğerleri 48
   tümünü göster