/i/Soru Cevap

Bilmemek değil başlık açmamak ayıptır...
  1. 1.
    +182 -3
    Vücut bölgelerinde ki kıl gelişimleri aynı değil ki mesela senin bacagında ki kıllarda bi 20 senedir duruyodur saç kadar uzuyor mu aq
    ···
    1. 1.
      +6 -6
      Mal iste amk laf olsun diyo yazmiş
      ···
    2. 2.
      +1 -1
      Harbi amk en fazla ne kadar uzayabilir ki bi kasık kılı
      ···
      1. 1.
        +16 -2
        dıbına kodugum bi 2 yıl gibini traşlama bak bakalım ne kadar uzuyor
        ···
      2. 2.
        +11 -1
        Ben 6 ay uzattım
        ···
    3. 3.
      0
      Mal mısınız amk. Öküz gibi uzuyor tabi ne zannediyorsunuz.
      ···
    4. 4.
      +3
      Şuan fazla uzamasının sebebi sürekli kılları jiletle alıp kalınlaştırmanızdan kaynaklı amk salakları doğuştan almayın uzamaz o kadar
      ···
    5. diğerleri 2
   tümünü göster