/i/Siyaset

Saygı Çerçevesinde Özgür Siyaset Platformu
  1. 1.
    +424 -140
    BiDE HZ muhafazid(s.a.v)

    edit:

    reklamlar.
    beyler 20.000 lik çüğü rekoruna destek olalım lütfen. şuan 17.000 e dayandık.
    (bkz: çüğü rekoru)

    edit2:

    beyler bide beni takip ederseniz ikrama geçer
    ···
    1. 1.
      +2 -7
      Lan adam iyi olabilirde halkına ben sizin babanızım falan diyodu :D
      ···
      1. 1.
        +6 -6

        kim mumla ariyomus lan kaddafiyi
        kokain bagimlisi sapik megaloman bi huurcocugu
        bi okula ziyarete gittiginde gozune bi kiz kestirince isaret ediyodu korumalari onu alip goturuyodu ve kiz kanamadan veya iskencelerden olene kadar kaddafinin ciks kolesi oluyodu
        sarayinda klinik vardi ve kaddafinin gibtigi kizlarin kizlik zarlarini hergun yeniden dikiyorlardi cunku kaddafi bakire seviyordu
        cocuklari halkin parasiyla gidip amerikada zenci rapcilerle alem yapiyodu
        siz ne biliyosunuz lan kaddafiyi mumla aradiklarini. mumla aranacak adam olsa millet enayi mi linc etsin
        gibtigimin salaklari iste uzaktan bakiyolar "vaay adama bak adam gibi adam"
        gonderseydiniz yasi kucuk bacinizi o zaman sagliginda
        sevindirseydiniz kaddafiyi

        ···
      2. 2.
        +9
        Kaynak anasının amı
        ···
    2. 2.
      -6
      15 saniye icinde bır çugu verebilirsiniz
      ···
    3. 3.
      0
      Kanka sen ateist deilmiydin
      ···
    4. 4.
      -3
      hemen dini karıştırın ha hiç ekgib kalmayın her taka hemen dini alet edin tamam mı huur cocugu yobazlar
      ···
      1. 1.
        0
        adam ordan kaddafi hakkında birşey yazmış hemen din ile ilgili birşeyler sokuyorlar araya insanlar soguyor dinden yeter artık amk her taka dini katmayın
        ···
    5. 5.
      +1
      Ashabı ve ondan sonra gelen ehli sünnet müslümanlar
      ···
    6. 6.
      0
      ya sen nasıl bir huur çocuğusun müslüman değilim diyorsun bir de hz. muhafazidi övüyorsun
      ···
      1. 1.
        0
        ahhaha ağla it.
        ···
    7. diğerleri 4
   tümünü göster