/i/Ben

Kendini ifade et !
  1. 1.
    +348 -69
    bir canım oğlum, bir de dünyalar güzeli eşim var. malum istanbul'da kiralar, hayat çok pahalı. hanımla benim maaş 3250 lira yapıyor, zaten yarısı kiraya gidiyor

    benim de söylemesi ayıp zütüm güzeldir, aynada öylesine bakayım derken ,ben de bunu fırsata çevirdim ve günlük 300-500 arası kazanmaya başladım. son 3 senede ev ve araba aldık ve oğlumun üniversite parası da hazır. sırf ilerde babası gibi zütünü gibtirmesin diye, onu özel üniversitelerde okutacağım. dersleri de iyi zaten keratanın.

    karım bilmiyo tabi, bu paralar nerden geliyo reşat diyor. kendimi walter white gibi hissettim, hani en azından meth pişiriyorum desem bi karizmam olurdu da, diyemedim, olmadı. halbu ki bilmiyo ki geceleri dübürümü onlar için nasıl gibtirdiğimi acıdan ağladığımı

    bu gerçeklikten utanmıyorum, sonuçta karım ve canım oğlum için yaptım. hem çok güzel arkadaşlıklar, dostluklar edindim. arada beni gibenlerle, halı saha maçına, ya da rakıya gideriz eskiyi yad ederiz ne günlerdi be özlüyo insan
    ···
   tümünü göster